تیم ملی فوتبال ایران روز هشتم فروردین در دیداری تدارکاتی به مصاف کنیا می رود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نماینده مردم شیراز در مجلس با اشاره به حادثه تروریستی در شاهچراغ گفت: اتفاق افتاده در شیراز آن هم برای دومین بار در کمتر از یکسال نشان از عدم کنترل مرز‌های شرقی کشور دارد. یعنی این نیست ما فکر کنیم اگر حرم‌های مطهر را کنترل کنیم دیگر اتفاقی نمی‌افتد اگر اینگونه باشد، ولی همچنان در مرز‌های شرقی کشور بدون حساب و کتاب اتباع بیگانه وارد شوند احتمال رخ دادن چنین اتفاقاتی در اماکن عمومی دیگر بسیار زیاد است.
سرمربی پرتغالی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در دومین فصل حضورش در تیم اصفهانی، به دنبال آن است که اتفاقات خوبی را برای هواداران این تیم رقم بزند.
حجت‌الاسلام والمسلمین ناصر نقویان در مراسم چهل و دومین سالگرد شهادت آیت‌الله بهشتی، گفت: خانمی که روسری‌اش را بر می‌دارد می‌گوید می‌خواهم با ظلم مبارزه کنم. باید به سؤالات نسل جوان پاسخ بدهیم و پاسخی نداریم. باید دقت کنیم که با بگیر و ببند و داغ و درفش کار پیش نمی‌رود. آن نهی از منکری در اسلام به رسمیت شناخته می‌شود که سازنده باشد.
برگردیم به عقب به روزهایی که برانکو با پرسپولیس در دومین فصل حضورش نایب قهرمان شد، ولی ماند تا پرسپولیس نوین را شکل بدهد، ساپینتو هم می تواند معمار نوین استقلال باشد
از بین امید عالیشاه یا جلال علی‌محمدی یک نفر فردا شب کاپ قهرمانی بیست و دومین دوره لیگ برتر را بالای سر می‌برد.
همسرم. او مرا به این وضعیت دچار کرد. از بس که زیاده‌خواه بود و چشم و همچشمی می‌کرد. مدام می‌گفت فلانی سرویس طلا دارد، اما من ندارم و .... من یک کارمند ساده بودم، اما همسرم دلش یک زندگی لاکچری می‌خواست و خودش هم پای مرا به دنیای مجرمان باز کرد به این امید که یک شبه راه صد ساله را برویم و پولدار شویم، اما پلیس پس از دومین سرقت دستگیرمان کرد.
تیم ملی در دومین مصاف تدارکاتی‌اش در فیفادی نوروزی مقابل کنیا سورپرایز شد و بیش از چیزی که تصور می‌کرد، اذیت شد. قلعه‌نویی به‌ جای کسب اولین بردش در دوره جدید، می‌توانست نخستین باخت خود را تجربه کند که از این کابوس فرار کرد.
تیم ملی فوتبال ایران پس از تساوی برابر روسیه، در دومین دیدار تدارکاتی خود در سال جدید به مصاف تیم ملی کنیا رفت و هر چند با یک گل غافلگیر شد اما در نهایت توانست به پیروزی برسد.
تیم ملی فوتبال ایران در دومین دیدار تدارکاتی خود با هدایت امیر قلعه‌نویی به مصاف کنیا می‌رود.
تیم ملی فوتبال ایران پس از تساوی برابر روسیه، در دومین دیدار تدارکاتی خود در سال جدید به مصاف تیم ملی کنیا به میدان رفت و هر چند با یک گل غافلگیر شد اما در نهایت توانست به پیروزی برسد.
تیم‌های ملی فوتبال ایران و کنیا در ورزشگاه آزادی تهران مقابل دیدگان هواداران زن و مرد دیداری دوستانه برابر هم برگزار کردند. این دیدار با نتیجه دو بر یک به نفع ایران به پایان رسید. این دومین دیدار تدارکاتی ایران با سرمربی‌گیری امیر قلعه نویی است.
تیم ملی در دومین مصاف تدارکاتی‌اش در فیفادی نوروزی مقابل کنیا سورپرایز شد و بیش از چیزی که تصور می‌کرد، اذیت شد. قلعه‌نویی به‌جای کسب اولین بردش در دوره جدید، می‌توانست نخستین باخت خود را تجربه کند که از این کابوس فرار کرد
رسانه ها به محورهای گوناگون دومین دور از دیدار میان رؤسای جمهور روسیه و چین در کاخ کرملین خبر پرداختند.
کنیا با دستیار سابق دایی دومین حریف تیم‌ملی در نوروز شد
فدراسیون بین‌المللی فوتبال(فیفا)، فدراسیون فوتبال کنیا را با تعلیق یک‌ساله جریمه کرده بود و بازی دوستانه با ایران اولین بازی این کشور خواهد بود.
با اعلام رسمی فدراسیون فوتبال کنیا، تیم ملی این کشور در فیفا دی فروردین ماه به مصاف تیم ملی ایران خواهد رفت.
خیل مارین، مدیر اجرایی اتلتیکو، برای دومین بار در یک ماه اخیر اظهاراتی تند علیه باشگاه رئال مادرید مطرح کرد.
رئیس انجمن یوگا از برگزاری دومین دوره لیگ سراسری این رشته در کشور خبر داد و گفت: استقبال بالای علاقمندان از دوره نخست ما را بر آن داشت دوره دوم را هم برگزار کنیم.
رئیس انجمن یوگا از برگزاری دومین دوره لیگ سراسری این رشته در کشور خبر داد و گفت: استقبال بالای علاقمندان از دوره نخست ما را بر آن داشت دوره دوم را هم برگزار کنیم.
نمایندگان مجلس در نشست نظارتی امروز به استماع توضیحات وزیر ورزش در پاسخ به سوال نماینده اهواز پیرامون عملکرد این وزارتخانه پرداختند اما به دلیل عدم اقناع، دومین کارت زرد خود را به وزیر ورزش و به عبارتی ششمین کارت زرد را به دولت دادند.
سرمربی فرانسه در غیاب هفت ستاره سرشناس، تیم را برای دومین بار متوالی در جام جهانی فینالیست کرد.
فیلم‌های شانزدهمین دوره «سینماحقیقت» در چهار بخش بلند، کوتاه، نیمه بلند و شهید آوینی اکران می‌شوند. همچنین تعدادی از آثار منتخب برای مخاطبان در «موزه سینمای ایران»، نمایش خواهند داشت. جدول نمایش آثار مستند در این دوره از جشنواره را از اینجا دریافت کنید.
قرارداد مهدی مهدوی کیا با تیم امید به پایان رسیده و آنطور که نبی خبر داده است ظرف دو هفته آینده در این باره جمع بندی خواهد شد.
کمپانی کیا موتورز اولین خودروی الکتریکی خود به نام «کیا ری» را در سال ۲۰۱۱ به بازار کره عرضه کرد. این خودروساز اکنون قصد دارد دومین فیس لیفت از این خودروی الکتریکی را در کره جنوبی به نمایش بگذارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ