رئیس‌جمهور کنیا اعلام کرد که باز کردن کریدورهای بشردوستانه در سودان از موارد مورد نظر در ابتکار عمل حل بحران این کشور است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رؤسای جمهور کنیا و موزامبیک اعلام کردند که کودتای نظامی ۲۶ جولای سال جاری در نیجر را محکوم می‌کنند.
استاد حقوق انرژی دانشگاه تهران گفت: ما به واسطه ی استفاده از توانمندی های داخلی و استفاده از یک شاهکار مهندسی توانستیم در یک اقدام ابتکاری خود را برای برداشت روزانه 12 الی 15 میلیون متر مکعب گاز از این فاز آماده کنیم که با برداشت سکو از فاز 12 و انتقال و نصب آن در فاز 11 با پیمایش بیش از 550 کیلومتر این ابتکار مهم کامل شد.
انفعال آن است که از ترس بی‌ایده بودن و نداشتن ابتکار یک روش منسوخ و قدیمی را که هیچ مطالعه‌ای اثرگذاری آن را تایید نمی‌کند تکرار کنیم، انفعال آن است که مرغ یک پا داشته باشد، انفعال آن است که نخواهیم نتایج اقدامات‌مان مورد مطالعه قرار گیرد و بدون شواهد متقن سیاستگذاری کنیم، انفعال آن است که حتی به دلسوزان انقلاب و کسانی که موافق حجاب هستند هم پاسخ ندهیم که این مسیر تاکنون چه ثمراتی برای ما داشته است؟
معصومه ابتکار گفت: «دیگر کسی من را نماینده حاکمیت نمی‌داند، همه می‌دانند کنار هستیم و هیچ‌گونه مسئولیتی نداریم، واقعیت این است که الان حاکمیت یک‌دست شده است. با دانشجویان درباره مسائل موجود صحبت می‌کنیم آن‌ها انتظار دارند درباره مسائل پیش آمده موضع بگیرم و جاهایی‌که می‌توانم از ساختار‌های صنفی و انجمن‌ها استفاده کنیم که نظر دانشجو‌ها و مردم در رسانه‌ها و برای حاکمیت منعکس شود، در این حد گفتگو داریم، اما خوشبختانه من را نماینده حاکمیت نمی‌دانند.»
تیم ملی فوتبال کنیا یکی از تیم های شرکت کننده در تورنمنت آسیای مرکزی (کافا) خواهد بود.
این پلو را می‌توانید برای نهار یا شام سرو کنید و یک پلو ابتکاری می‌باشد. طعم این غذا بسیار خوشمزه و ساده است و زمان زیادی برای تهیه آن لازم نیست.
ستاره اسپانیایی لایپزیگ تمرکز مدیران باشگاه را برای تمدید قراردادش به خود معطوف کرده است.
بی تعارف کنیا بر خلاف تصور حریف خوبی برای ایران بود و امیر قلعه نویی به طور حتم از بازی های دوستانه ای که در شروع پشت سر گذاشت، راضی به نظر می رسد.
اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی کنیا برای دیدار برابر ایران اعلام شد.
از شما دعوت می‌کنیم تمرکز و قدرت حل مسأله‌ی خود را با معما‌های زیر بسنجید. برای حل این معما‌ها باید خوب دقت کنید و از نبوغ خود برای فکر کردن به شکلی نامتعارف کمک بگیرید. هدف درست کردن هر یک از معادلات از طریق جا به جایی چوب کبریت‌ها است؛ بنابراین ابتکار و تدبیر خود را یافتن پاسخ به کار گیرید.
کنیا با دستیار سابق دایی دومین حریف تیم‌ملی در نوروز شد
تیم ملی فوتبال ایران روز هشتم فروردین در دیداری تدارکاتی به مصاف کنیا می رود.
این غذا بسیار جدید و خوش طعم است و اگر می‌خواهید یک غذای ابتکاری جدید در خانه تهیه کنید حتما کباب بادمجان با مرغ را تست کنید.
سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی با بیان اینکه نمی‌توانیم هر دپوی کالایی را احتکار تلقی کنیم، گفت: هیچ وقت و در هیچ زمانی قانون به ما اجازه نداده است که مصداقی برای احتکار خودرو داشته باشیم.
به اعتقاد مدیرمسئول روزنامه ابتکار شنیدن انتقاد‌های سازنده قدمی روبه‌جلو برای رواداری در حکمرانی است و باب نقد در کشور شکوفا می‌شود. ما بعضا با مشکل نبود رواداری، بی‌تحملی و برچسب‌زدن به منتقدان مواجه هستیم. متأسفانه امروز به‌جز معدود مسئولانی مانند آقای اژه‌ای که به این موضوع اهتمام دارند، با این مشکل بزرگ روبه‌رو هستیم که بسیاری به اهمیت انتقاد توجه نمی‌کنند و نمی‌دانند که شنیدن انتقاد، به امنیت جامعه و حکمرانی مطلوب کمکی بهینه می‌کند.
انسیه خزعلی معاون زنان و خانواده دولت سیزدهم با معصومه ابتکار معاون پیشین زنان و خانواده دولت دوازدهم با محور «سیاستگذاری حوزه زنان» در شیوه تلویزیون با هم مناظره کردند. در این مناطره معصومه ابتکار از اجرای بخشی از سند 2030 در دولت رئیسی خبر داد.
مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گفت: در روزهای اخیر با ابتکاراتی که انجام شد، موفق شدیم ۶.۵ میلیون مترمکعب در روز به تولید گاز کشور اضافه کنیم.
رئیس دستگاه قضا گفت: نمی‌توانیم از همان ادبیات و روش‌هایی که در سالیان گذشته برای تبیین ماهیت و اهداف انقلاب اسلامی استفاده می‌کردیم، اکنون نیز بهره بگیریم و قطعاً با عنایت به مقتضیات زمان و نیاز‌های نسل جوان و نوجوان، احتیاج به ابتکار و نوآوری در این عرصه داریم.
رئیس قوه قضاییه گفت: پژوهشگاه قوه قضاییه با اِعمال ابتکار و خلاقیت، در راستای مفاهیم و معانی و مصادیق موجود، طرحی نو دراندازد و ما از این طریق بتوانیم در نظم نوینی که در دنیا در حال ترسیم و وقوع است، ابتکار عمل و رویکردی آفندی داشته باشیم.
رئیس قوه قضاییه گفت: پژوهشگاه قوه قضاییه با اِعمال ابتکار و خلاقیت، در راستای مفاهیم و معانی و مصادیق موجود ، طرحی نو دراندازد و ما از این طریق بتوانیم در نظم نوینی که در دنیا در حال ترسیم و وقوع است، ابتکار عمل و رویکردی آفندی داشته باشیم
فرهاد نیلی، اقتصاددان: چرا اصرار داریم از تجربه جهان استفاده نکنیم؟ چرا اصرار داریم دوباره از راه‌حل‌های ابتکاری استفاده کنیم؟ / چهار دهه بس است! بروید دنبال سیاست‌هایی که بشود مشکل اقتصاد را حل کرد
دفتر تحکیم وحدت در نامه ای خطاب به معاونان سابق ریاست جمهوری، نوشت: امید است برای اولین بار در جمع دانشجویان حاضر شوید و ضمن پاسخگویی در خصوص عملکرد خود، در دادگاه افکار عمومی شرکت کنید.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: در مجلس و دولت تلاش می‌کنیم با همان فرهنگ گذشت و محبت دوران دفاع مقدس، با عقل متصل به وحی در کنار یک عزم مومنانه و ابتکار عمل، خلاقیت، تلاش مجدانه و خستگی‌ناپذیر، با شجاعت برای عبور از مشکلات تصمیم‌گیری و تلاش کنیم.
پس از اعلام نتایج انتخابات ریاست جمهوری کشور آفریقای کنیا، و پیروزی ویلیام روتو، رقیب او یعنی اودینگا زیر بار نتایج نمی رود و طرفداران او به خیابان ریخته و اقدام به آتش زدن لاستیک کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ