نماینده مردم مهریز و بافق و بهاباد و خاتم و ابرکوه در مجلس یازدهم با بیان اینکه مجلس را در بی خبری می‌گذارید، افزود: ما از قرارداد چین بی خبریم، این مجلس، مجلس نیست، ما نماینده نیستیم! بد و بیراه و ناسزا برای ما است، اما ما از موضوعات بی خبریم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کمیته ویژه بررسی ناآرامی‌های سال ۱۴۰۱ با حکم رئیس‌جمهور، اردیبهشت‌ماه امسال برای بررسی ابعاد حوادث سال گذشته تشکیل شد.
اعضای کمیته ویژه بررسی ناآرامی‌های سال ۱۴۰۱، پیش از ظهر امروز دوشنبه با رئیس جمهور دیدار کردند.
ناظر داوری دربی حذفی در استادیوم آزادی علی خسروی بود. یکی از اعضای کمیته داوران. داوری که قبلا این بازی را قضاوت کرده بود.
با حکم سرپرست مدیر عاملی باشگاه استقلال، اعضای جدید کمیته انضباطی و استیناف باشگاه استقلال منصوب شدند.
اعضای کمیته فنی رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام تختی معرفی شدند.
اعضای کمیته فنی رقابت‌های کشتی آزاد جام جهان پهلوان تختی در ارومیه از سوی فدراسیون کشتی معرفی شد.
کمیته امداد و مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران با هدف ترویج فرهنگ احسان و انفاق و راه‌اندازی مراکز نیکوکاری تخصصی، تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.
مهلت دو هفته‌ای کمیته تخصصی بررسی حواشی و وضعیت شرکت کنترل ترافیک روز شنبه به پایان می‌رسد و اعضای این کمیته باید روز یکشنبه نتیجه بررسی‌های خود را در صحن علنی شورای شهر ارائه دهند.
با اعلام علی خسروی از اعضای کمیته داوران فدراسیون فوتبال یکی از داوران جوان فوتبال کشور در حادثه رانندگی جان باخت.
علی اصغر مدیرروستا یکی از اعضای سابق کمیته فنی مدعی شده است، سردار آزمون برای غیبت در تمرینات تیم ملی هیچ هماهنگی با امیر قلعه نویی نداشت.
در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی، اعضای ناظر مجلس در چند شورا، کمیته و هیئت مشخص شدند.
به تازگی علی خسروی یکی از اعضای کمیته داوران پیشنهاد داده است که دستمزد داوران در لیگ برتر به 50 میلیون تومان افزایش پیدا کند.
رئیس شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد سه زن را به عنوان مسئول هدایت کار کمیته حقیقت‌یاب مستقل بین‌المللی در مورد ایران معرفی کرد.
سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی از تعیین اعضای هیئت تحقیق و تفحص از استان خراسان رضوی در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.
علی خسروی از اعضای کمیته داوران از قضاوت علیرضا فغانی در جام جهانی 2022 دفاع کرد.
معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا در حکمی رئیس و اعضای کمیته حمایت علمی آب را منصوب کرد.
فدراسیون کاراته در حالی اعضای کمیته مربیان را معرفی کرد که خبری از رئیس و نایب رئیس بانوان فدراسیون کاراته در جلسه نبود.
با حکم سید حمید سجادی، اعضای کمیته اجرای تحول وزارت ورزش و جوانان منصوب شدند.
نماینده مردم مهریز و بافق و بهاباد و خاتم و ابرکوه در مجلس یازدهم، با بیان اینکه مجلس را در بی خبری می‌گذارید، افزود: ما از قرارداد چین بی خبریم. این مجلس، مجلس نیست، ما نماینده نیستیم! بد و بیراه و ناسزا برای ماست، اما ما از موضوعات بی خبریم.
یک عضو هیات رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی از تشکیل کمیته تحقیق و تفحص از سازمان ایمیدرو در جلسه این کمیسیون خبر داد و گفت: طی انتخابات برگزار شده ۱۵ نفر به عنوان اعضای این کمیته تعیین شدند.
استاندار مازندران و نمایندۀ مردم ساری در مجلس شورای اسلامی، با حضور در ساختمان مرکزی ایرانسل، از مدیرعامل ایرانسل برای توسعۀ زیرساخت‌های ارتباطی این استان تقدیر کردند.
رییس اتاق بازرگانی مشترک ایران و چین گفت: در ۲۷ سال حضور در اتاق بازرگانی ایران هیچگونه پرونده تخلفی ندارم بلکه تنها به دلیل انجام یک مصاحبه انتقادی مورد شکایت و بازخواست قرار گرفته ام.
شیراز - رقابتهای والیبال نوجوانان پسر منطقه ۳ کشور با حضور ۸ تیم در شیراز از امروز آغاز شد.
اعضای هیات اجرایی بدون فدراسیون (کیهانی، شایسته، عبدی افتخاری، علیرضا رحیمی و علی دادگر) خواستار این شدند دو پست خبره ورزشی به این گروه پنج نفره تعلیق بگیرد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ