علی اصغر مدیرروستا یکی از اعضای سابق کمیته فنی مدعی شده است، سردار آزمون برای غیبت در تمرینات تیم ملی هیچ هماهنگی با امیر قلعه نویی نداشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل پرسپولیس در اظهارنظری جنجالی اعلام کرد که از مدیران ایرانسل شنیده که آنها اسپانسر استقلال نخواهند شد.
اسطوره باشگاه پرسپولیس مدعی است که مهاجم فصل گذشته این تیم با قراردادی به ارزش ۷۰ میلیارد راهی سپاهان شده است.
پیشکسوت فوتبال ایران گفت: باشگاهها راه دور زدن قانون را بلدند و راحت می‌توانند زیرمیزی پول بدهند.
گریوز و همکارانش، با استفاده از تلسکوپ جیمز کلارک ماکسول (JCMT) در رصدخانه هاوایی، کاوش‌های عمیق‌تری را در اتمسفر سیاره زهره انجام دادند. این تیم بر این باور بود که فسفین می‌تواند از سطح پایین اتمسفر این سیاره خارج شود.
ادعای لیونل مسی، ستاره آرژانتینی، درباره عدم حضور در جام جهانی 2026 جنجال بسیاری به همراه داشته اما بسیاری آن را منطقی می‌دانند.
برخی رسانه‌های اسپانیایی در ادعایی عجیب اعلام کردند نام ژوزه مورینیو به عنوان جانشین احتمالی کارلو آنچلوتی در رئال مادرید با بازیکنان تیم مطرح شده و با مخالفت آنها روبرو شده است.
یک اینفلوئنسر ونزوئلایی مدعی شده یک سال قبل با کریستیانو رونالدو کاپیتان تیم ملی پرتغال در هتل محل اقامت سلسائوی اروپا رابطه داشته است!
رامون دیاز اعلام کرد که احتمال دارد روزی برسد که لیونل مسی نیز در فوتبال عربستان حضور پیدا کند.
مدافع پرسپولیس گفت: اگر بنیادی‌فر آن پنالتی را می‌گرفت زنده از اهواز بیرون نمی‌رفت.
دروازه‌بان سابق تیم ملی آرژانتین ادعای عجیبی را نسبت به عملکرد لیونل مسی در جام جهانی مطرح کرد.
یک دختر عربستانی با حضور در یک برنامه تلویزیونی ادعاهای خبرسازی را مطرح کرده است.
یک دختر عربستانی با حضور در یک برنامه تلویزیونی ادعاهای خبرسازی را مطرح کرده است.
جوردی مارتین، خبرنگار پاپاراتزی که شکیرا و پیکه را در طول 12 سال زندگی آن‌ها دنبال می‌کرد و پس از جدایی آنها چندین خبر اختصاصی در این خصوص داده بود، پستی در صفحه اینستاگرام منتشر کرد که وفاداری مدافع سابق بارسلونا به کلارا را زیر سوال می‌برد.
انسیه خزعلی، معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری گفت: بانوان ایران از آغاز دولت تا به حال ۸۷۸ مدال کسب کرده‌اند.
رئیس جمهور ترکیه از دلیل نیمکت‌نشینی کریستیانو رونالدو در جام جهانی پرده‌برداری کرد.
رسانه اصولگرای صابرین نیوز مدعی شد، خانواده علی کریمی در ایران هستند.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از گسل‌های جامعه ما حجاب است. دشمن این گسل را انتخاب کرد. یکی دیگر از گسل‌ها احزاب بود اکثر سران فتنه ۸۸ نیز به نفع این اغتشاش هم موضع گیری کردند. گسل‌های قومی و مذهبی از دیگر موارد مورد استفاده این جنگ ترکیبی بود.
روزنامه هم‌میهن در شماره امروز خود ادعای جدیدی درباره دعوت علی کریمی به تیم ملی فوتبال ایران داشته است.
کریمی دیروز در توییتی اعلام کرد از طرق مختلف تهدید شده و احتمال خطر برای او وجود دارد. در شرایطی که «خون» کریمی بیشتر از «نفس» او برای ضدانقلاب راهگشاست، باید مراقب جان کریمی بود.
رسانه پرتغالی مدعی شد سرمربی استقلال استعفا داد، ولی از تصمیمش برگشت.
به دنبال توئیت جدید توانگر نماینده مجلس در خصوص ارتباط منظم یکی از نماینده‌های مجلس با سایت‌های تفرقه‌افکن، ویدیویی جدید از رائفی‌پور با همین موضوع، در حال بازنشر گسترده در فضای مجازی است.. / منبع: چندثانیه
در تصویر مشهور امام خمینی در مدرسۀ فیضیه در مراسم بزرگداشت استاد شهید مطهری جوانی که درست بالای سر امام ایستاده همین حمید نقاشیان است از محافظان امام تا همان اردیبهشت 58 که حالا پیرانه سر چنین ادعایی طرح کرده است.
بازار حدس و گمان‌ها در این باره به شدت داغ شده، تا جایی که وزیر صمت از طراحی پنج روش برای واردات خودرو خبر می‌دهد و دیگران درباره بازه قیمتی این واردات و حتی تعداد آن هم اظهارنظر کرده و ادعا‌هایی مطرح می‌کنند؛ ابهام‌هایی که احتمالا به زودی پاسخ خواهند یافت؛ اما قابل قبول نیست که در فرایند تعیین شروط این واردات، تنها به مقوله تنظیم بازار دقت شود و ملاحظات دیگر از جمله نظرات پلیس مورد توجه قرار نگیرد.
رییس دانشکده صداوسیما طی پیامی خطاب به وزیر نفت نوشت که منشی او درخواست صدور گواهی فارغ‌التحصیلی دروغین دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ