با اعلام علی خسروی از اعضای کمیته داوران فدراسیون فوتبال یکی از داوران جوان فوتبال کشور در حادثه رانندگی جان باخت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بر اثر انفجار یک مین کاشته‌شده توسط عناصر تروریستی در مسیر خودروی حامل نظامیان ارتش سوریه در اطراف دیرالزور، ۵ سرباز سوری کشته شدند و یک افسر ارتش این کشور نیز به شدت زخمی شد.
قم- در پی تصادف دو دستگاه خودروی سواری پراید و پژو در بلوار الغدیر قم، یک نفر جان خود را از دست داد و ۲ نفر دیگر دچار مصدومیت شده و به بیمارستان منتقل شدند.
رشت- رئیس پلیس راه گیلان از واژگونی یک دستگاه کامیون و جان باختن عابر پیاده ۷۰ ساله در محور تالش-آستارا خبر داد و گفت: در این حادثه ۲ نفر مصدوم و به مراکز درمانی منتقل شدند.
سازمان «آکسفام» هشدار داده است که بحران غذایی در شرق آفریقا در ماه ژوئیه به اوج خود می رسد و در نتیجه هر 28 ثانیه یک نفر جان خود را از دست می دهد.
این حادثه زمانی رخ داد که به دنبال وزش باد شدید، قلعه که به زمین متصل نبود، ناگهان به هوا برخاست و دختری که داخل آن مشغول بازی بود را با خود برد و با سیم‌های برق شهری نیز برخورد کرد.
مقامات معدنی سودان اعلام کردند؛ بر اثر ریزش یک معدن طلا در شمال سودان دست کم ۱۴ کارگر جان خود را از دست دادند.
یکی از داوران جوان فوتبال کشورمان در یک سانحه رانندگی جان باخت.
در یک حادثه فرونشست زمین در یکی از معابد هندوها در ایالت مادیا پرادش دستکم ۳۵ نفر جان باختند.
متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۲۵ نفر از بیماران کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری، به ۱۴۵ هزار و ۲۷۴ رسید.
بر اثر بروز یک حادثه در شهرستان چاه‌ آب ولایت تخار واقع در شمال افغانستان، ۱۷ معدنچی جان باخته و ۷ تن دیگر نیز مصدوم شدند.
بر اثر بروز یک حادثه در شهرستان چاه‌ آب ولایت تخار واقع در شمال افغانستان، ۱۷ معدنچی جان باخته و ۷ تن دیگر نیز مصدوم شدند.
مشهد ـ مدیر منطقه سوم آتش نشانی مشهد گفت: انفجار شدید دیگ بخار یک خشک‌شویی در مشهد منجر به کشته شدن یک کودک و مجروح شدن چند نفر شد.
سقوط یک فروند هواپیما در فیلیپین باعث جان باختن هر ۴ سرنشین آن شد.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۵ میلیون و ۳۹۲ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از صد تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی‌شان بستری هستند و حال ۲۰۴ تن از ایشان وخیم است.
وزارت کشور سوریه از حمله مسلحانه به نیروهای پلیس این کشور در حومه شرقی درعا و جان باختن یک نظامی و زخمی شدن دو تن دیگر خبر داد.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۵ میلیون و ۲۷ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از صد تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۷۸ تن از ایشان وخیم است.
منابع رسانه ای از جان باختن ۹ آواره سوری از جمله ۸ کودک بر اثر آتش سوزی در یک آپارتمان مسکونی در غرب ترکیه خبر دادند.
شیراز - رئیس سازمان آتش نشانی شیراز گفت: ۳ نفر از اعضای یک خانواده در شیراز به دلیل عدم توجه به مباحث ایمنی و راه اندازی پکیج بدون دودکش جان خود را از دست دادند.
سخنگوی وزارت امور خارجه حادثه واژگون شدن یک قایق در شمال بنگلادش را که منجر به جان باختن ده ها تن از مردم این کشور شد، تسلیت گفت.
صبح امروز در پی برخورد یک دستگاه اتوبوس حامل زائران ایرانی با یک دستگاه ون حامل کپسول‌ گاز در شهر شوملی استان بابل عراق، تعدادی از زائران جان باختند و شماری نیز مصدوم شدند.
عصر امروز در پی برخورد یک دستگاه اتوبوس حامل زائران ایرانی با یک دستگاه ون حامل کپسول‌ گاز در شهر شوملی استان بابل عراق، تعدادی از زائران جان باختند و شماری نیز مصدوم شدند.
جان باختن یک معدنکار بر اثرریزش معدن زغال سنگ
شاهرود- مدیرکل محیط زیست استان سمنان ضمن تأیید خبر جان باختن توله یوز یک ساله توران شاهرود در محدوده میامی-عباس آباد، گفت: پایش این محدوده با تعداد بیشتر و محدوده وسیع‌تر انجام خواهد شد.
اقتصادانان بلومبرگ پیش‌بینی کردند که بهبود اقتصادی ژاپن در بحبوحه نگرانی‌های فزاینده در مورد کندی همزمان رشد جهانی کاهش یابد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ