یک عضو هیات رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی از تشکیل کمیته تحقیق و تفحص از سازمان ایمیدرو در جلسه این کمیسیون خبر داد و گفت: طی انتخابات برگزار شده ۱۵ نفر به عنوان اعضای این کمیته تعیین شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مجمع عمومی فوق العاده باشگاه استقلال امروز برای انتخاب اعضای هیات مدیره تشکیل جلسه می دهد.
با امضای قرارداد فی مابین کمیته پاراالمپیک آسیا و برگزارکنندگان پنجمین دوره بازی های پاراآسیایی جوانان، قزاقستان به صورت رسمی به عنوان میزبان این بازی ها انتخاب شد.
سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: اعضای هیئت رئیسه کمیسیون اصل ۹۰ برای اجلاسیه چهارم مجلس یازدهم انتخاب شدند.
اعضای کمیسیون ورزشکاران پس از ماه‌ها رکورد و انفعال بالاخره طی هفته‌های آینده تشکیل جلسه خواهند داد تا نمایندگان خود را برای حضور در مجمع آتی کمیته ملی المپیک مشخص کنند.
با برگزاری مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده بانک ملت، اعضای هیات مدیره این بانک برای دوره دو ساله آینده انتخاب شدند.
اعضای کمیته فنی استقلال با جدیت روند انتخاب سرمربی را جلو می‌برند و امیدوارند گزینه‌ای که برمی‌گزینند هدایت آبی‌ها را برعهده بگیرد.
اولین جلسه اعضای کمیته فنی باشگاه استقلال عصر امروز برگزار خواهد شد.
اعضای هیئت رئیسه کمیسیون آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی در اجلاسیه چهارم مجلس یازدهم مشخص شدند.
در فاصله دو روز به برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی تکواندو نوجوانان کمیته فنی با حضور کلیه اعضا تشکیل و در نهایت سرمربی تیم های ملی رده سنی پایه انتخاب و معرفی شدند.
در حالی که تحلیلگران غربی انتخاب یک کمیته دائمی متشکل از وفاداران به شی را به عنوان نمایشی از تسلط او تفسیر کردند، هنوز مشخص نیست که آیا اعضای آن به سیاست‌های اتخاذ شده توسط او وفادار هستند یا خیر - از جمله افزایش کنترل دولت بر جامعه و اقتصاد، موضع ضد غربی و قاطعانه‌تر در امور جهانی، و روابط نزدیک‌تر با روسیه - در طول آخرین دوره پنج ساله او یا اینکه آیا آن‌ها شخصاً به او وفادار هستند و نه لزوماً به آن سیاست ها.
با رای اعضای مجمع انتخاباتی کمیته ملی پارالمپیک غفور کارگری به عنوان رئیس جدید این کمیته انتخاب شد تا پس از ۲۱ سال جای محمود خسروی وفا در این مسئولیت را بگیرد.
سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی از تعیین اعضای هیئت تحقیق و تفحص از استان خراسان رضوی در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.
کمیته فنی فدراسیون فوتبال که طی روز‌های پایانی کار میرشاد ماجدی فعالیت پرحاشیه‌ای را دنبال کرده بود، بعد از حضور مهدی تاج کاملا از دور کار خارج شد و حتی انتخاب و برکناری سرمربی تیم ملی بدون مشورت با این اعضا صورت گرفت.
«چرا بعد از انتخاب کی‌روش با بعضی از اعضای کمیته فنی لابی کردند که با انتخاب ایشان موافق باشند؟ چرا به اینجانب، مدیرروستا، استیلی و ... مراجعه نشد.»
دقت و وسواس در انتخاب مدیران تازه مورد تأکید یکی دیگر از اعضای شورای شهر تهران هم بود. احمد صادقی رئیس کمیته شفافیت و شهر هوشمند شورای شهر تهران هم به انتصابات اخیر مدیریت شهری اشاره و این تغییرات را در سال دوم امری جاری و ساری عنوان کرد و گفت: شورای اسلامی شهر تهران نیز از ابتدای انتخاب شهردار، نظرات خود را به شهردار و معاونان وی با توجه به ظرفیت درونی شهرداری اعلام کرد، اما هیچ‌گونه دخالتی در عزل و نصب نداشته و نخواهد داشت.
با تصمیم اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک، سید مناف هاشمی بعنوان دبیر کل کمیته ملی المپیک انتخاب شد.
با تصمیم اعضای هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک، سید مناف هاشمی به عنوان دبیرکل کمیته ملی المپیک انتخاب شد.
با تصمیم اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک، سید مناف هاشمی بعنوان دبیر کل کمیته ملی المپیک انتخاب شد.
اعضای مجمع کمیته ملی المپیک محمود خسروی وفا را به عنوان رئیس چهار سال آینده این کمیته انتخاب کردند. وی جانشین سیدرضا صالحی امیری شد که چهار سال این مسئولیت را برعهده داشت.
اعضای حاضر در مجمع فوق‌العاده فدراسیون بدمینتون محمدرضا پوریا را تا انتخابات کمیته ملی المپیک به عنوان رییس فدراسیون انتخاب کردند.
اعضای ناظر مجلس شورای اسلامی در کمیته ملی پارالمپیک انتخاب شدند.
رییس‌جمهور و رییس شورای عالی انقلاب فرهنگی مصوبه‌های «انتخاب اعضای حقیقی هیات امنای بنیاد ایرانشناسی» و «انتخاب عضو جدید کمیته منتخب تأیید صلاحیت رؤسای دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی» را برای اجرا ابلاغ کرد.
خودکفایی کالا‌های اساسی و امنیت غذایی، یکی از دغدغه‌های جدی مقام‌معظم رهبری است که در صورت وجود نظام ارز چندنرخی و سرکوب تولید داخل به هیچ وجه محقق نخواهد شد؛ اما با اصلاح نظام یارانه و قیمت خرید تضمینی محصولات پیش بینی می‌شود که مجدد به خودکفایی محصولات استراتژیک و بهره‌وری بالا در تولید کالا‌های اساسی دست خواهیم یافت.
استاندار مازندران و نمایندۀ مردم ساری در مجلس شورای اسلامی، با حضور در ساختمان مرکزی ایرانسل، از مدیرعامل ایرانسل برای توسعۀ زیرساخت‌های ارتباطی این استان تقدیر کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ