اعضای کمیته فنی رقابت‌های کشتی آزاد جام جهان پهلوان تختی در ارومیه از سوی فدراسیون کشتی معرفی شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با انتخاب اکثریت سهام‌داران بانک تجارت و در جریان مجمع عمومی عادی به طور فوق‌العاده این بانک اعضای هیات‌مدیره بانک تجارت معرفی شدند.
با انتخاب اکثریت سهام‌داران بانک تجارت و در جریان مجمع عمومی عادی به طور فوق‌العاده این بانک اعضای هیات‌مدیره بانک تجارت معرفی شدند.
با رای اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک، جواد فروغی و ناهید کیانی به عنوان دو پرچمدار ایران در بازی های آسیایی معرفی شدند.
آبادان - اعضای هیئت مدیره باشگاه فرهنگی و ورزشی صنعت‌نفت آبادان به صورت رسمی معرفی شدند.
دبیر کمیته موسسین بورس املاک تصریح کرد: با عرضه زمین و همچنین اعطای وام ساخت، در عین حال که می‌توانیم نقدینگی سرگردان در اقتصاد کشور را جمع آوری کنیم؛ بخش بزرگی از نیاز مصرفی خانوار را نیز پوشش خواهیم داد و اثر تحریم و تورم در زندگی مردم به حداقل می‌رسد.
بعد از برگزاری انتخابات در روز پنجشنبه 11 خرداد، اعضای کمیسیون های داوران، مربیان و ورزشکاران فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام مشخص شدند.
با حکم سرپرست مدیر عاملی باشگاه استقلال، اعضای جدید کمیته انضباطی و استیناف باشگاه استقلال منصوب شدند.
اعضای کمیته فنی رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام تختی معرفی شدند.
در فاصله دو روز به برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی تکواندو نوجوانان کمیته فنی با حضور کلیه اعضا تشکیل و در نهایت سرمربی تیم های ملی رده سنی پایه انتخاب و معرفی شدند.
باشگاه پیکان ادعای اعضای تیم فوتبال این باشگاه مبنی بر دریافتی 55 درصدی را رد و اعلام کرد هر بازیکن دست به اعتصاب بزند، با او برخورد می‌شود.
مجمع فدراسیون فوتبال چند ماده از اساسنامه این فدراسیون را اصلاح کرد که یکی از این اصلاحات منتفی شدن عزل رئیس توسط اعضای هیات رئیسه است. این اختیار با شرایط خاص به اعضای مجمع واگذار شد.
مجمع انتخابات فدراسیون قایقرانی با انتخاب اعضای هیأت رئیسه پایان یافت.
اعضای کمیته فنی رقابت‌های کشتی فرنگی امید قهرمانی کشور معرفی شدند.
اعضای کمیته فنی رقابت‌های کشتی آزاد بزرگسالان قهرمانی کشور معرفی شدند.
اعضای کمیته فنی رقابت‌های کشتی فرنگی جوانان قهرمانی کشور در حالی معرفی شدند که حسن رنگرز هم به عنوان سرمربی تیم بزرگسالان بر این مسابقات نظارت خواهد داشت.
رئیس شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد سه زن را به عنوان مسئول هدایت کار کمیته حقیقت‌یاب مستقل بین‌المللی در مورد ایران معرفی کرد.
اعضای کمیته فنی رقابت‌های کشتی فرنگی بزرگسالان قهرمانی کشور معرفی شدند.
حزب کمونیست چین رئیس‌جمهور کنونی این کشور را به مدت ۵ سال دیگر به عنوان رئیس‌جمهور جدید این کشور انتخاب کرد.
کنفدراسیون والیبال آسیا اعضای کمیته کنترل و داوران تور آزاد ساحلی و مسابقات ساحلی قهرمانی مردان 2022 آسیا را معرفی کرد.
فدراسیون کاراته در حالی اعضای کمیته مربیان را معرفی کرد که خبری از رئیس و نایب رئیس بانوان فدراسیون کاراته در جلسه نبود.
اسماعیل کوثری و محمدمهدی فروردین به عنوان اعضای ناظر مجلس در کمیته ملی پارالمپیک معرفی شدند.
اعضای ناظر مجلس شورای اسلامی در کمیته ملی پارالمپیک انتخاب شدند.
در فاصله یک هفته مانده تا انتخابات کمیته ملی المپیک هنوز فهرست نهایی کاندیداهای تایید صلاحیت شده در اختیار اعضای مجمع قرار نگرفته در حالیکه دستورالعمل اجرایی روی این موضوع تاکید دارد.
روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد که اساساً اتوبوس مخصوص بانوان یا آقایان در سطح شهر تهران وجود ندارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ