در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی، اعضای ناظر مجلس در چند شورا، کمیته و هیئت مشخص شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرمانداران و استانداران مکلف شده اند، از اعضای هیئت نظارت در شورای تامین در موضوعاتی که به انتخابات برمی‌گردد، دعوت کنند. یعنی در شرایطی که همیشه روال اینگونه تعریف می‌شد که نظارت باید ناظر بر برگزاری انتخابات باشد، این روز‌ها نظارت از شروع انتخابات تا مسائل امنیتی و مسائل اجرایی را پوشش می‌دهد. کار به جایی رسیده است که حتی اگر یک کاندیدا رای بیاورد، بعد‌ها و پیش از اعتبارنامه، شورای نگهبان می‌تواند صلاحیت وی را رد کند.
اعضای هیات رئیسه در نشست خود جایگاه و کرسی‌های دبیران و نظار هیات رئیسه را مشخص کردند.
نشست هم‌اندیشی و تبادل نظر رئیس و اعضای کمیسیون کشاورزی با وزیر امور خارجه کشورمان و مدیران ارشد این وزارتخانه در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.
از زمان روی کار آمدن ابراهیم رئیسی، نگاه و نظر او به بسیاری از حوزه‌ها از جمله اقتصاد و صنعت زیر ضرب بوده است. او گاه در دیدار با فعالان اقتصادی حامی بخش خصوصی و اقتصاد آزاد است؛ اما این گفته‌ها با عمل کابینه او چندان همسو نیست؛ موضوعی که در نهایت موجب شده است بسیاری از اعضای تیم اقتصادی و صنعتی او به حاشیه رانده یا برکنار شوند یا در لبه پرتگاه قرار گیرند. ضمن اینکه اهداف نیز محقق نشوند. سریال استیضاح وزیر صمت یکی از نشانه‌های واضح وجود مشکل در کابینه دولت سیزدهم است.
رئیس کل سازمان خصوصی‌سازی نسبت به بی‌توجهی اعضای هیئت مدیره سرخابی‌ها به عملکرد مدیرعامل انتقاد کرد.
واشنگتن فری بیکن مدعی شده است که طرح فعالان مورد نظر دو مسیر دارد. آنها قرار است از سویی طرحی حقوق بشری برای حمایت خود از مردم ایران ارائه کنند و از طرف دیگر اعضای مجلس نمایندگان و سنا را قانع کنند با ارسال نامه‌‌‌ای به جو بایدن رئیس‌‌‌جمهور آمریکا، خواستار بازگشت او به برجام شوند.
در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی، نمایندگان ناظر در چند شورا انتخاب شدند.
اعضای ناظر مجلس در شورای نظارت بر سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در جلسه علنی عصر امروز انتخاب شدند.
در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی، دو نفر از نمایندگان به عنوان اعضای ناظر در ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز انتخاب شدند.
سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس افزود: در این جلسه همچنین گزارشی از سوی دادستان کل کشور در خصوص اتفاق زندان اوین به سمع و نظر اعضای کمیسیون رسید و با توجه به بررسی مستندات، اقدام صورت گرفته از داخل خود زندان و به صورت برنامه‌ریزی شده و از قبل طراحی شده رخ داده است.
سخنگوی فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس از برگزاری نشستی با وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی خبر داد و گفت: نظر فراکسیون پس از رای گیری از اعضا و پیش از جلسه رای اعتماد اعلام می‌شود.
نایب رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی کسانی را که احساساتی شدند، افراد دارای پیشینه قضایی، اعضای گروهک‌ها، وابستگان به خارج و افرادی را که بصورت مسلحانه وارد معرکه شدند از انواع بازداشتی‌های اتفاقات اخیر عنوان کرد و گفت: از نظر کمیسیون قضایی باید با هر کدام برخورد حقوقی خاصی شود.
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه به نظر می‌رسد هنوز زیرساخت‌ اجرای کالابرگ الکترونیک فراهم نیست، گفت: البته برخی از دولتمردان گفتند که در شهریور ماه برای اعطای کالابرگ آماده هستند.
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه به نظر می‌رسد هنوز زیرساخت‌ اجرای کالابرگ الکترونیک فراهم نیست، گفت: البته برخی از دولتمردان گفتند که در شهریور ماه برای اعطای کالابرگ آماده هستند.
نماینده مجلس گفت: می‌شود گفت بله طرح صیانت به تصویب رسیده؛ زیرا اعضای کمیسیونی که شورای عالی فضای مجازی به آن‌ها اختیار داده است اگر بخواهند نظر و برنامه‌ای را که دارند پیاده کنند، می‌توانند همه اهداف مدنظرشان در طرح صیانت را عملیاتی، اجرایی و ابلاغ کنند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نشست عصر امروز اعضای ناظر مجلس در کمیته ها، دبیرخانه‌ها و شورا‌های عالی را مشخص کردند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی ترکیب اعضای هیئت عالی بانک مرکزی را مشخص کردند و رئیس کل بانک مرکزی را به عنوان رئیس هیئت عالی در نظر گرفتند.
قانون بودجه سال جاری تکلیفی ناظر بر اعطای وام به متقاضیان ازدواج تعیین شده، اما با گذشت ۵ ماه از سال، هنوز متقاضیان برای دریافت وام با مشکلاتی مواجه هستند؛ باید توجه داشت که تأخیر در امر ازدواج، مقوله‌ای است که می‌تواند منجر به فساد و وقوع جرم در جامعه شود.
قانون بودجه سال جاری تکلیفی ناظر بر اعطای وام به متقاضیان ازدواج تعیین شده، اما با گذشت ۵ ماه از سال، هنوز متقاضیان برای دریافت وام با مشکلاتی مواجه هستند؛ باید توجه داشت که تأخیر در امر ازدواج، مقوله‌ای است که می‌تواند منجر به فساد و وقوع جرم در جامعه شود.
اسماعیل کوثری و محمدمهدی فروردین به عنوان اعضای ناظر مجلس در کمیته ملی پارالمپیک معرفی شدند.
اعضای ناظر مجلس شورای اسلامی در کمیته ملی پارالمپیک انتخاب شدند.
عرضه خودرو در بورس کالا، اشتباهات قرعه کشی را ندارد
عصر چهارشنبه 25 خرداد ماه جلسه تودیع و معارفه معاون و سرپرست معاونت مالی و اقتصادی شرکت ملی صنایع مس ایران با حضور دکتر علی رستمی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران، معاونان، مدیران ستاد و مجتمع‌های 3 گانه در محل شرکت مس برگزار شد.
پس از حذف ارز ترجیحی و آغاز واریز یارانه‌های نقدی، زمزمه‌های ارائه کالابرگ الکترونیکی توسط دولت شنیده شد؛ دولت تصمیم گرفت در ماه‌های ابتدایی حذف ارز ترجیحی، یارانه نقدی را به ۹ دهک درآمدی اختصاص دهد و پس از چند ماه زیرساخت اعطای کالابرگ الکترونیک را فراهم آورد و جایگزین یارانه نقدی کند. با وجود اینکه تخصیص کالابرگ به مردم از سال ۹۷ مطرح شده و در جزء ۱ از بند «ص» تبصره ۱ قانون بودجه ۱۴۰۱ هم آمده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ