ناظر داوری دربی حذفی در استادیوم آزادی علی خسروی بود. یکی از اعضای کمیته داوران. داوری که قبلا این بازی را قضاوت کرده بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دو بازیکن عراقی شاغل در لیگ ایران در لیست جدید تیم ملی کشور خود نام شان دیده می شود.
علی ربیعی نوشت: هر روز شکایاتی سازمان‌یافته، تن چند رسانه نحیف که در اوج ناآرامی‌ها با صدای داخل مقابل صداگذاری‌های بدخواهان ایران ایستادند را می‌لرزاند و از همه ناگوارتر برخی اظهارنظرات نیش‌زننده، تحریک‌کننده و تنش‌زا هست. دولت هم گویی وظیفه‌ای جز حمله به مخالفان داخلی و دولت قبل ندارد.
علی مطهری گفت: آمریکا بزرگ‌ترین قدرت دنیاست و با یک فرمانش تمام بانک‌ها با ما همکاری نمی‌کنند. آیا با قطع رابطه،با ادامه تحریمها و عدم توافق بر روی برجام به آمریکا ضربه زده‌ایم یا به ملت خودمان؟ زمانی می‌توانیم به امریکا ضربه بزنیم که قدرت اقتصادی پیدا کنیم.
علی خسروی می‌گوید با فراهم کردن امکانات می‌توان سبب بازگشت مردم به روستاها و رونق گرفتن ورزش شد.
علی خسروی می‌گوید اگر داوری با نیمکت‌های معترض برخورد نکند، با خودش برخورد خواهد شد.
علی خسروی، عضو کمیته داوران فوتبال ایران، می‌گوید او اجازه صحبت در مورد تکنولوژی داور ویدیویی را ندارد.
حسین خسرو علی وزیری مشهور به «شیخ آهنین» درگذشت.
علی خسروی عضو کمیته داوران، معتقد است کم اشتباه ترین داوران باید دیدارهای سپاهان و استقلال و پرسپولیس باشند.
با اعلام علی خسروی از اعضای کمیته داوران فدراسیون فوتبال یکی از داوران جوان فوتبال کشور در حادثه رانندگی جان باخت.
علی خسروی با انتشار متنی درگذشت حمید خوشخوان پیشکسوت داوری فوتبال ایران را یاد آوری کرده است.
نگاهی دوباره به گل جنجالی این هفته لیگ‌ برتر فوتبال انگلیس
علی خسروی، عضو کمیته داوران فدراسیون فوتبال، معتقد است محاسبه دقیق وقت‌های اضافه می‌تواند از وقت‌کشی بازیکنان جلوگیری کند.
علی حمودی به عنوان کاپیتان در استقلال ملاثانی مشغول به فعالیت است.
به تازگی علی خسروی یکی از اعضای کمیته داوران پیشنهاد داده است که دستمزد داوران در لیگ برتر به 50 میلیون تومان افزایش پیدا کند.
علی خسروی، عضو کمیته داوران فدراسیون فوتبال، معتقد است کمک داور ویدئویی تنها در خدمت قدرت‌های بزرگ فوتبال جهان است و هیچ کمکی به برقراری عدالت نمی‌کند.
علی خسروی از اعضای کمیته داوران از قضاوت علیرضا فغانی در جام جهانی 2022 دفاع کرد.
برخلاف شایعات منتشر شده، علی فتح‌الله‌زاده قصد تغییر در 2 پست مدیریتی باشگاه را ندارد.
برخلاف شایعات منتشر شده، علی فتح‌الله‌زاده قصد تغییر در 2 پست مدیریتی باشگاه را ندارد.
علی خسروی، در گفت و گو با “ورزش سه” جواب‌های جالبی در واکنش به سوالات مطرح شده، داشت.
علی خسروی اظهار داشت: به طور حتم در دربی پیش رو هم از داور ایرانی استفاده خواهیم کرد و استفاده از داور خارجی در دربی صحت ندارد.
نامزد ریاست کمیته ملی المپیک گفت: من چند ماهی مسئولیتی در ورزش کشور نداشتم و رقیب قدرتمندی مثل خسروی وفا رئیس کمیته پارالمپیک پیش رویم بود.
به دنبال انتشار برخی آگهی‌ها مبنی بر دریافت حکم تخلیه مستاجر، وزارت راه و شهرسازی اعلام کرد که هرگونه تهدید مستاجر و ورود به ملک بدون حکم قضایی جرم است و از ضابطان قضایی خواستار برخورد با عوامل این مساله شد.
کرونا در حالی در سال جدید قربانی می‌گیرد که یکی از بحران‌های همچنان برقرار، بحران اظهارنظر است. در واقع در وقت بحران، این فرهنگ هنوز وجود ندارد و زمینه‌های قانونی نیز تعریف نشده که فقط اشخاص مسئول و متخصص اظهارنظر تخصصی کرده و خود را مرجع معرفی کنند.
کرونا در حالی در سال جدید قربانی می‌گیرد و یکی از بحران‌های همچنان برقرار، بحران اظهارنظر است. در واقع در وقت بحران، این فرهنگ هنوز وجود ندارد و زمینه‌های قانونی نیز تعریف نشده که فقط اشخاص مسئول و متخصص اظهارنظر تخصصی نمایند و خود را مرجع معرفی کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ