اعضای کمیته فنی رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام تختی معرفی شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرپرست وزارت ورزش و رئیس کمیته ملی المپیک نشست مشترکی با سرپرستان و اعضای کادر فنی رشته‌های اعزامی به بازی‌های آسیایی هانگژو برگزار کردند.
کمیته ملی المپیک مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال به حساب ورزشکاران و اعضای کادر فنی تیم‌های اعزامی به بازی‌های آسیایی واریز خواهد کرد.
کمیته ملی المپیک مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال به حساب ورزشکاران و اعضای کادر فنی تیم‌های اعزامی به بازی‌های آسیایی واریز خواهد کرد.
پیشکسوت باشگاه استقلال تایید کرد که یکی از اعضای کمیته فنی این باشگاه به دنبال سرمربیگری و یک عضو دیگر دنبال سرپرستی بوده است!
در پایان جلسه کمیته فنی فدراسیون تکواندو، اعضای این تیم تصمیم به بازگشت مجید افلاکی کادر فنی تیم ملی تکواندو گرفتند.
اعضای کمیته فنی استقلال با جدیت روند انتخاب سرمربی را جلو می‌برند و امیدوارند گزینه‌ای که برمی‌گزینند هدایت آبی‌ها را برعهده بگیرد.
اولین جلسه اعضای کمیته فنی باشگاه استقلال عصر امروز برگزار خواهد شد.
یحیی این حرف‌ها را در روز‌هایی زد که پرسپولیس نتایج درخوری نمی‌گرفت و امتیاز از دست می‌داد. شایعه شده بود که هشت نفر از بازیکنان و اعضای کادر فنی این تیم فراخوانده و به‌شدت مؤاخذه شده بودند. خود یحیی، ولی همان روز‌ها با انتشار یک توییت خبرساز، از این گفت که تهدید در او اثری ندارد: «قراردادم را کسر می‌کنند، کمیته انضباطی مرا احضار می‌کند، تهدید می‌کنند، ولی من میان همین مردم بزرگ شده و پشت همین مردمم می‌مانم»
اعضای کمیته فنی رقابت‌های کشتی آزاد جام جهان پهلوان تختی در ارومیه از سوی فدراسیون کشتی معرفی شد.
مهمترین نکته در صحبت‌های اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم استقلال پس از پیروزی مقابل مس رفسنجان حمله به کمیته داوران بود.
در فاصله دو روز به برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی تکواندو نوجوانان کمیته فنی با حضور کلیه اعضا تشکیل و در نهایت سرمربی تیم های ملی رده سنی پایه انتخاب و معرفی شدند.
علی اصغر مدیرروستا یکی از اعضای سابق کمیته فنی مدعی شده است، سردار آزمون برای غیبت در تمرینات تیم ملی هیچ هماهنگی با امیر قلعه نویی نداشت.
اعضای کمیته فنی رقابت‌های کشتی فرنگی امید قهرمانی کشور معرفی شدند.
اعضای کمیته فنی رقابت‌های کشتی آزاد بزرگسالان قهرمانی کشور معرفی شدند.
جلسه اعضای کمیته فنی صبح امروز در فدراسیون بوکس برگزار و پس از جمع‌بندی‌های صورت گرفته در نهایت 23 بوکسور جواز حضور در اردو را بدست آوردند.
از سوی رئیس انجمن جوجیتسو jjif ایران، اعضای کمیته فنی و کادرفنی تیم‌های ملی جوجیتسو مشخص شد.
اعضای کمیته فنی رقابت‌های کشتی فرنگی جوانان قهرمانی کشور در حالی معرفی شدند که حسن رنگرز هم به عنوان سرمربی تیم بزرگسالان بر این مسابقات نظارت خواهد داشت.
اعضای کمیته فنی رقابت‌های کشتی فرنگی بزرگسالان قهرمانی کشور معرفی شدند.
«چرا بعد از انتخاب کی‌روش با بعضی از اعضای کمیته فنی لابی کردند که با انتخاب ایشان موافق باشند؟ چرا به اینجانب، مدیرروستا، استیلی و ... مراجعه نشد.»
اسکوچیچ در جلسه هیات رییسه که منجر به وتوی تصمیم کمیته فنی شد خطاب به اعضاء گفت من برای هدایت تیم ملی از مرحله گروهی برنامه‌ریزی کرده‌ام.
عضو کمیته فنی فدراسیون فوتبال که پیش از این در صدد ایجاد تغییراتی در کادر تیم ملی بود که در نهایت اعضای هیات رییسه آن را وتو کردند، اکنون در خصوص وضعیت شکل گرفته حول نیمکت تیم ملی به گفتگو پرداخت.
بنابر اعلام رئیس فدراسیون بولینگ و بیلیارد، عملکرد ورزشکاران اعزامی به مسابقات زیر ۱۸و زیر ۲۱ سال جهان در نشست مشترک با حضور اعضای کمیته فنی و تیم های ملی بررسی خواهد شد.
اعضای کمیته فنی تلفن‌های همراه‌ خود را خاموش یا از دسترس خارج کرده و تمایلی به گفت‌وگو با رسانه‌ها درباره اتفاقات گذشته ندارند و به گونه‌ای می‌توان گفت که آن‌ها گوشه گیر شده‌اند
رئیس جمعیت هلال احمر، در دیدار با نماینده سازمان بهداشت جهانی در ایران بر ضرورت تداوم همکاری‌های هلال‌احمر با سازمان بهداشت جهانی تاکید کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ