علی خسروی از اعضای کمیته داوران از قضاوت علیرضا فغانی در جام جهانی 2022 دفاع کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عضو شورای شهر تهران با انتقاد از عملکرد شهرداری تهران در ماجرای خانه اندیشمندان علوم انسانی گفت: این شکلی که شهرداری مستقیم و بدون طی مراحل قانونی به این مرکز مراجعه کرده به نظر قابل دفاع نیست و ما این روش را نمی‌پسندیم.
عضو کمیته دفاع از اراضی قدس با اشاره به طرح شوم تل آویو برای مسجدالاقصی اعلام کرد: اشغالگران در اجرای طرح‌های شهرک‌سازی و یهودی‌سازی مسجدالاقصی از مقاومت هراس دارند.
عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: ما از رئیس‌جمهور برای حضور در جلسه رأی اعتماد وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش دعوت کردیم و احتمالا وی در مجلس حضور می‌یابد.
یک عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی از حضور رییس جمهور در جلسه بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش خبر داد.
عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: ما از رئیس‌جمهور برای حضور در جلسه رأی اعتماد وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش دعوت کردیم و احتمالا وی در مجلس حضور می‌یابد.
عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: ما از رئیس‌جمهور برای حضور در جلسه رأی اعتماد وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش دعوت کردیم و احتمالا وی در مجلس حضور می‌یابد.
کاظم اولیایی می‌گوید اگر استقلال بتواند دفاع درست و منطقی در کنفدراسیون فوتبال آسیا داشته باشد، می‌تواند به لیگ قهرمانان آسیا بازگردد.
وزارت دفاع امارات امروز از برگزاری رزمایشی با آمریکا خبر داد و به اهداف آن اشاره کرد.
یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: انتظار می‌رود دستگاه دیپلماسی از حقوق ملت ایران در گرفتن حق آبه هیرمند از طالبان دفاع کرده و واکنش دقیق، هوشمندانه و قاطعی در این زمینه نشان دهد.
اجلاس وزرای دفاع کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای صبح امروز (هشتم اردیبهشت‌) با حضور امیر آشتیانی وزیر دفاع کشورمان در هند آغاز به کار کرد.
وزیر دفاع آمریکا از رقم کمک نظامی کشورهای عضو سازمان پیمان آتلانتیک شمالی(ناتو) به اوکراین از آغاز جنگ با روسیه، پرده برداشت.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از از پیشران هایی که قطعا می‌تواند جزو نقاط اثر گذار روی رشد طولانی مدت در کشور ما باشد بخش مسکن است.
قم- عضو هیئت رئیسه مجلس با انتقاد از نحوه واریز حقوق معلمان اظهار داشت وزیر آموزش و پرورش باید از حقوق معلمان دفاع کند و در صورت عدم رتبه بندی بعد از تعطیلات استعفای وی را دنبال خواهیم کرد.
وزارت دفاع عربستان از رزمایشی خبر داد که قرار است ریاض با یک کشور شورای همکاری خلیج فارس برگزار کند.
عضو کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با بر شمردن دلایل محرومیت ریکاردو ساپینتو به خاطر اتفاقات دیدار با مس کرمان، گفت: باشگاه استقلال حتی دو خط لایحه دفاعی برای سرمربی خود ننوشت.
نشست وزرای دفاع کشورهای عضو سازمان پیمان آتلانتیک شمالی «ناتو» ۱۴ فوریه آغاز می‌شود.
یک عضو کمیته دفاعی پارلمان عراق از سه پیش شرط آمریکایی های برای نخست وزیر عراق ، در راستای نشستن پای میز مذاکرات درباره موضوع قیمت دلار خبر داد.
وزیر دفاع اوکراین اذعان کرد این کشور عملا به عضویت ائتلاف نظامی ناتو درآمده است.
وزارت دفاع ترکیه اعلام کرد که دو عنصر وابسته به گروهک پ ک ک در شمال عراق به دست نیروهای مسلح این کشور کشته شده اند.
وزرای دفاع کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس با هدف بررسی ارتقای سطح نظامی هماهنگ با شرایط اضطراری منطقه ای و بین المللی تشکیل جلسه داد.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: نگرانی دشمن تکرار حماسه‌های انقلاب و دفاع مقدس توسط دهه نودی ها است.
عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: ما جنگ‌طلب نیستیم ولی مجبوریم دفاع همه‌جانبه داشته باشیم و این درگیری‌ها حتماً به پیروزی جبهه حق منجر خواهد شد.
عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: رئیس جمهور سه شنبه برای دفاع از زاهدی وفا در مجلس حضور می‌یابد.
عضو هیات علمی گروه جامعه‌شناسی دانشگاه فردوسی مشهد گفت: زندگی شهری پیچیدگی‌های خاص خودش را دارد؛ مثلاً امکان دارد شما در حال رفتن به محل کار خود باشید و ببینید کسی به فرد دیگری حمله می‌کند، با دخالت شما برای شما نیز پرونده‌ای تشکیل می‌شود و این پرونده امکان دارد شما و خانواده‌تان را تا سال‌های سال درگیر کند. به دلیل اینکه دو طرف دعوی ممکن است به شما بگویند چه کار داشتی که دخالت کردی. ممکن است که خود شما زخمی شوید، چون که مهارت خاصی ندارید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ