برای خرید یک خانه ۱۰۰ متری نوساز در محله مرزداران باید حداقل ۸ میلیارد تومان پرداخت کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بررسی ها نشان می دهد مردم برای سرمایه گذاری و حتی برای اجاره به دلیل اینکه قیمت ها پایین تر از تهران است به سمت شهرهای نزدیک پایتخت کوچ کرده اند.
بررسی خرید و فروش واحدهای مسکونی نشان می دهد که با داشتن حداقل ۶ میلیارد تومان می توان در منطقه غرب محدوده خیابان ستارخان خانه دار شد.
یک کارشناس مسکن گفت: قدرت خرید خانه اولی ها اگر افزایش پیدا کند بازار اجاره بها به تعادل خواهد رسید.
بلفاست، پایتخت ایرلند شمالی هزینه زندگی پایین همچنین قیمت پایین‌تری را برای اجاره یا خرید خانه در مقایسه با شهرهای بزرگ بریتانیا ارائه می‌دهد. شرکت‌ها نیز در این شهر، سیاست‌های مرخصی زایمان سخاوتمندانه‌ای را ارائه می‌دهند.
برای خرید یک خانه ۹۰ متری در محله فردوسی تقاطع جمهوری باید حداقل ۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان پرداخت کرد.
برای خرید یک خانه ۱۰۰ متری در محله میرداماد باید حداقل ۹ میلیارد تومان پرداخت کرد.
قیمت مسکن در همه شهرها به عواملی چون قیمت زمین، مصالح ساختمانی و هزینه دستمزد نیروی کار است با این حال این سوال مطرح است با یک میلیارد تومان پول در کدام شهرها می توان خانه خرید؟
آخرین روزهای بهمن ماه بازار مسکن در رکود به سر میبرد باتوجه به اینکه قیمت خانه را صاحبخانه ها مشخص می کنند برای خرید یک خانه ۹۰ متری در ستارخان باید ۴ میلیارد و ۷۷۰ میلیون تومان پرداخت کرد.
با وجود اینکه کمپانی سایپا، یک دستگاه پراید را به قیمت ۳۰۰ میلیون تومان به فروش می‌رساند، یک شهروند تمام قطعات این خودرو را با ۹۴ میلیون تومان خریده و یک خودرو را سر هم کرده است.
مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از تهرانی ها خواست تا با آگاهی از آخرین شرایط قیمت وام مسکن اعلامی برای خرید خانه اقدام کنند.
هفته چهارم زمستان خرید و فروش انجام نمی شود با این حال قیمت ها در این بازار در حال تغییر است و هر متر خانه در محله شهرک محلاتی از متری ۴۶ الی ۱۹۶ میلیون است
در آخرین روزهای هفته سوم دی ماه بازار مسکن بدون هیچ تغییری در قیمت ها به پایان می رسد و با این حال خانه در محله جیحون متری ۳۲ میلیون تومان است.
خرید مسکن در خواب زمستانی به سر می برد اما با این حال قیمت خانه در محله شهر زیبا از متری ۳۲ میلیون تا ۹۰ میلیون تومان است.
بازار مسکن در محله یافت آباد قیمت ها کمی متعادل به نظر رسیده اما باز هم بازار مسکن در این منطقه در رکود به سر می برد.
قیمت خانه در محله امامت در شرق تهران متری ۶۰ میلیون به فروش میرسد.
خرید و فروش مسکن در روزهای آخر پاییز در کما رفته است اما با این حال قیمت خانه در برخی محله ها متغییر شده است و در محله قیطریه هر خانه متری ۱۳۳ میلیون به فروش می رسد.
خرید و فروش مسکن در روزهای آخر پاییز در کما رفته است اما با اینحال قیمت خانه در برخی محله ها متغییر شده است و در محله سیدان هر خانه متری ۱۳۰ میلیون به فروش می رسد.
خرید و فروش مسکن در خواب زمستانی فرو رفته است اما با این حال قیمت خانه در برخی محله ها متغیر بوده است به طور مثال در میدان انقلاب هر خانه متری ۳۰ میلیون تومان به فروش می رسد.
بازار خرید و فروش مسکن در رکود به سر می برد، با این حال اما در منطقه هفده شهریور قیمت هر متراژ خانه به حدود 57 میلیون تومان رسیده است.
بازار خرید و فروش مسکن در رکود به سر می برد، با این حال اما در محله شوش قیمت هر متراژ خانه به حدود ۴۰ میلیون تومان رسیده است.
با گذشت ۱۲ روز از ماه آذر، بالاخره امروز بانک مرکزی گزارش «تحولات بازار معاملات مسکن در ماه آبان» را منتشر کرد. گزارشی که نشان از تغییرت قیمت خانه در پایتخت در کنار افزایش تعداد معاملات دارد.
بررسی وضعیت قیمت مسکن در مناطق مختلف تهران نشان می دهد با توجه به قیمت های نجومی مسکن عملا خرید خانه تبدیل به یک رویا شده است.
بررسی وضعیت قیمت مسکن در مناطق مختلف تهران نشان می دهد با توجه به قیمت های نجومی مسکن عملا خرید خانه تبدیل به یک رویا شده است.
به تیر‌های برق شورآباد تبلیغی چسبانده‌اند: «خریدار موی طبیعی شما با بهترین قیمت اگر قد موی شما بلندتر از ۵۵ سانت است.» خانم تبلیغ‌کننده، دختر جوانی از اهالی کردستان است که به دلیل استیصال از بیکاری و بی‌پولی، به فکر افتاده از موی طبیعی کلاه‌گیس بسازد و به مغازه‌ها بفروشد. می‌گوید که از شورآباد، فروشنده زیاد داشته؛ دختران و زنانی که موی سرشان را به ازای پول فروخته‌اند. قیمت خرید از ۶۰۰ هزار تومان شروع می‌شود و تا ۸ میلیون تومان هم می‌رسد؛ ۸ میلیون تومان برای مو‌هایی پرپشت و به قد یک متر.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ