کلیه، مغز استخوان و یک‌چهارم کبد و هر چیز دیگر در بدن انسان زنده را که بشود پیوند زد می‌توان از ۱۰۰ میلیون تومان تا یک میلیارد تومان در بازار سیاه اهدای اعضا، خرید و فروش کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هواداران فوتبال عراق امیدوار به کسب پیروزی النصر مقابل حریف مراکشی هستند.
بازیکنان فوتبال عراق پس از دو سال هنوز بی‌خیال خوشحالی کاپیتان تیم ملی قطر نشدند.
حضور بازیکنان عراقی در لیگ اگرچه باعث بالارفتن جذابیت لیگ می‌شود اما روی دیگری نیز دارد.
منتظر محمد با قراردادی سه ساله به استقلال پیوست و تبدیل به چهارمین بازیکن عراقی تاریخ این تیم شد.
باشگاه صنعت نفت آبادان در فصل آینده سه بازیکن عراقی در ترکیب خود خواهد داشت.
در پی هتاکی مجدد به قرآن از سوی «سلوان مومیکا» شهروند عراقی ـ سوئدی تحت تعقیب عراق، السودانی دستور اخراج سفیر سوئد از بغداد را صادر کرد.
حمله به سفارت سوئد در عراق در پی خشم عمومی از این کشور بدلیل صدور مجوز سوزاندن کتب شریف آسمانی و بویژه قرآن کریم صورت گرفت است.
در پیام مقتدی صدر آمده است: شما سوزاندن پرچم هم جنسگرایان را جرم می‌دانید پس چرا سوزاندن قرآن کریم را جرم نمی‌دانید درحالی که این جنایت اقدامی تحریک آمیز علیه تمام مسلمانان است.
عراقی‌ها امروز علیه قرآن سوزی در سوئد تظاهرات گسترده ای مقابل سفارت سوئد در بغداد برگرار کردند.
رئیس فدراسیون فوتبال گفت که برگزاری بازی های تدارکاتی با تیم های بزرگ در دستور کار فدراسیون فوتبال است.
شعار‌های هواداران عراقی علیه ایران در ورزشگاه مدینه بغداد در شرایطی سر داده شد که عباس عراقچی، معاون سابق وزارت امور خارجه و دبیر شورای راهبردی روابط خارجی نیز در ورزشگاه حضور داشت و این بازی را از نزدیک تماشا می‌کرد. البته نقل‌قولی از او مبنی بر اتفاق‌های رخ‌داده در این ورزشگاه ذکر نشده است.
شاگردان رضا عنایتی آماده اولین دیدار تورنمنت غرب آسیا برابر سوریه هستند.
پدرام سلطانی نوشت: وزیر نفت ایران اعتراف کرده که عراق در ازای پول گاز ایران تنها حاضر به دادن غذا و دارو است.
در اتفاقی عجیب در جریان جام تختی، عراقی‌ها در مبارزه برای وزن ۷۴ کیلوگرم، کشتی گیر وزن ۸۶ کیلوگرم خود را به میدان فرستادند که این موضوع پس از ۳ دقیقه مبارزه برای داوران روشن شد!
وزیر کشور عراق در جریان دیدار با یک مقام فلسطینی تاکید کرد که تمام اقشار ملت عراق از آرمان فلسطین حمایت می‌کنند.
امدادگران الحشد الشعبی پس از چند هفته کمک به زلزله‌زدگان سوریه، شامگاه سه‌شنبه با استقبال گرم شهروندان عراقی وارد بغداد شدند.
رئیس فدراسیون فوتبال عراق درباره دلیل لغو بازی دوستانه با ایران در بغداد توضیح داد.
سردبیر برنامه الکاس در شبکه آی‌نیوز عراق مدعی شد که فدراسیون فوتبال ایران درخواست برگزاری یک بازی دوستانه با عراق را در تهران داده است.
عراق سرانجام بعداز سالها جنگ و حمله داعش، و ممنوعیت میزبانی رقابت‌های ورزشی بین‌المللی، میزبان جام خلیج‌فارس شد و تیم ملی این کشور به فینال این رقابت‌ها راه یافت اما تصاویری از میزبانی فجیع و هجوم عراقی‌ها در گل و لای برای تماشای فینال در رسانه‌های جهان منتشر شد. در این حادثه حداقل دو نفر جان باختند
علی‌اصغر شالبافیان ـ معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ـ کاهش سفر از کشور‌های همسایه، از جمله عراقی‌ها به ایران را تایید کرده و آن را در ارتباط با آغاز سال تحصیلی و شروع مدارس و تاثیر تقویم مذهبی بر سفر عراقی‌ها دانسته است.
کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران و کلوب اتومبیلرانی بین‏‏ المللی عراق در راستای تسهیل ورود موقت وسایل ‏نقلیه موتوری از طریق زمینی و آبی، تفاهم نامه همکاری امضاء کردند.
از زمان سقوط «صدام حسین» رئیس جمهور سابق عراق در سال ۲۰۰۳ میلادی مراسم عزاداری شیعیان که پیش‌تر محدود شده بود گسترده‌تر شده است. کربلا، نجف و سامرا به طور پیوسته تعداد بازدید کنندگان زیادی را به خود جذب کرده‌اند و اکنون میزبان بزرگ‌ترین زیارت سالانه اسلام هستند که در زبان عربی به نام زیارة شناخته می‌شود.
وزیر کشور از پذیرایی مردم عراق در خدمت به زائران تشکر کرد.
سخنگوی دولت نوشت: امسال هم همچون همیشه خدمت‌رسانی برادرانه و بی‌منت عراقی‌ها به جمعیت میلیونی زائران اباعبدالله (ع) مثال‌زدنی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ