یک مقام مسئول در وزارت صمت گفت: ۱.۲۳۷ هزار میلیارد تومان تجارت الکترونیکی در سال ۱۴۰۰ داشتیم که ۸۶۶ هزار میلیارد تومان آن مرتبط به خرید اینترنتی بوده از درگاه پرداخت اینترنتی انجام شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
طبق گزارش‌های ارائه شده و بر اساس اطلاعات منتشره در سایت IranFTTx.ir تا امروز سه میلیون و ۲۶۳ هزار و ۱۳۷ خانوار در سراسر کشور تحت پوشش قرار گرفته‌اند.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تا کنون یک هزار و ۳۷۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان کشف شده است، گفت: ۸۱۲ طرح مبارزه با مواد مخدر اجرایی شده است.
رئیس سازمان پزشکی قانونی گفت: در سال گذشته هزار و ۴۳۷ شکایت با موضوع سقط جنین از سوی اشخاص حقیقی به قوه قضائیه واصل شد.
بررسی ها نشان می دهد که در بهار امسال در مجموع ۱۳۷ هزار و ۱۸۸ میلیارد تومان درآمد مالیاتی اخذ شده است.
سخنگوی اقتصادی دولت گفت: بهار امسال ۷۲۸ هزار نفر به جمعیت شاغلان افزوده و از جمعیت بیکاران ۱۲۷ هزار نفر کم شد.
زنجان- معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: ۱۳۷ هزار و ۸۰۰ واحد در محدوده بافت‌های فرسوده کشور در حال ساخت است که امیدواریم به رقم ۲۰۰ هزار واحد در این بافت‌ها برسد.
موحدی بک‌نظر با اشاره به شناسایی اینفلوئنسر‌ها مشمول دریافت مالیات تاکید کرد: تعداد قابل توجهی از این افراد تا به امروز شناسایی شده‌اند و برای ۱۲۳ اینفلوئنسر که درآمد قابل توجهی داشتند، درآمد تشخیصی صادر شده‌است.
رئیس مرکز سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی(۱۳۷ پلاس) گفت: در سال گذشته بیش از دو میلیون و ۴۰۰ هزار تماس با سامانه ۱۳۷ پلاس برقرار شده است.
تهران- رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران قطعه بندی مرغ را تخلف دانست و گفت: در بحث تأمین مرغ مشکلی وجود ندارد و در روز گذشته در سطح تهران به مقدار یک هزار و ۲۸۷ تُن مرغ توزیع شد.
بانک تجارت در سال گذشته، با اعطای ۱۲۴ هزار و ۱۲۷ فقره وام ازدواج و ۸۹ هزار و ۹۵۴ فقره تسهیلات فرزندآوری از جوانان ایرانی حمایت کرد.
شاخص کل بورس روز چهارشنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۲ در نهایت با افزایش ۱۸۳۵۹ واحدی بر روی کانال دو میلیون و ۱۳۷ هزار و ۴۶۴ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز شنبه ۱۹ فروردین ۱۴۰۲ را بخوانید.
مالکی گفت: همکاران ما در یگان حفاظت سازمان ملی زمین در سراسر کشور در بازه زمانی ۲۷ اسفندماه سال گذشته تا سوم فروردین ماه امسال ۱۳۷ مورد تعرض به زمین‌های دولتی را به صورت فوری رفع کرده‌اند.
شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی اعلام کرد: در روز دوم فروردین ۱۴۰۲، ۱۲۲ میلیون و ۷۰۰ هزار لیتر بنزین توزیع شده است.
مدیرکل حمایت‌های اجتماعی کمیته امداد از توزیع ۱۲۷ هزار قلم کالای اساسی برای خانواده‌های تحت حمایت از ابتدای سال جاری خبر داد.
از فروردین تا بهمن سال‌جاری بیش از ۱۳ میلیون و ۱۳۷ هزار تن نهاده دامی وارد کشور شده که نسبت به دوره مشابه سال گذشته کاهش وزنی ۱۸ درصدی را تجربه کرده است.
بر اساس لایحه بودجه ۱۴۰۲ پیش بینی شده که کشور از محل فروش داده های فضایی ۱۳۷ میلیارد تومان درآمد کسب کند. در عین حال برای حوزه فضایی در مجموع ۶ هزار میلیارد تومان بودجه در نظر گرفته شده است.
رئیس مرکز سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی (۱۳۷پلاس) از ثبت بیش از ۱۷ هزار تماس از سوی شهروندان با سامانه ۱۳۷ پلاس در روز یکشنبه ۲۵ دی‌ماه خبر داد.
رئیس مرکز سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی ۱۳۷ پلاس از پیگیری بیش از هشت هزار و ۵۰۰ گزارش ویژه مردمی در این سامانه خبر داد و گفت: تخلفات ۷۰ نفر از عوامل شهرداری تایید شد.
در هفته چهارم آبان‌ ماه بورس انرژی ایران تعداد ۱۲۳ هزار و ۷۸۰ قرارداد اوراق سلف موازی استاندارد با سررسید یک‌سال و بیشتر به ارزش ۲ هزار و ۳۷۸ میلیارد و ۸۹۳ میلیون ریال معامله شد. در هفته گذشته، ۳ هزار اوراق گواهی ظرفیت به ارزش ۱۵۹ میلیارد و ۸۰۷ میلیون ریال نیز در بورس انرژی ایران دادوستد شد.
شیراز - معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: بیش از ۱۲۷ هزار دانش آموز بازمانده از تحصیل شناسایی شدند و با حضوری شدن مدارس به کلاس هاس درس بازگشتند.
آ از تعداد ۱۱۶ نفر بستری مصدوم در بیمارستان، ۱۱۱ نفر در خوی و ۵ نفر هم در سلماس بستری شده اند و ۷۱ نفر نیز تحت عمل جراحی قرار گرفتند و یک نفر هم در بخش مراقبت‌های ویژه قرار دارد.
مشهد ـ رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: همزمان با هفته دولت ۱۲۷ طرح حوزه کشاورزی و دامپروری در خراسان رضوی با اعتبار ۲ هزار و ۲۷۴ میلیارد ریال افتتاح شد.
احمد احمدی‌صدر، مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران جمع‌شدن گرمخانه‌های شهرداری را تکذیب می‌کند و می‌گوید: «گرمخانه‌های شهرداری تهران تعطیل نیست. اتفاقا طی سال گذشته تعداد گرمخانه‌ها را افزایش دادیم. علاوه بر این ۳ هزار ظرفیت دیگر ویژه معتادان ایجاد کردیم. در مجموع روزانه ۲ هزارو ۵۰۰ نفر خدمات گرمخانه‌ای داریم و ظرفیت ۳ هزار نفره هم اضافه شد تا معتادان از گرمخانه جدا شوند و فضای گرمخانه برای بی‌سرپناهان، کارتن‌خواب‌ها و بی‌خانمان‌ها باشد.»
محققان اخیرا واگن‌های قطار را به عنوان جایگزینی ارزان‌تر و کم انرژی‌تر برای تاسیسات جذب کربن عنوان کرده اند. آن‌ها امیدوارند که با استفاده از این روش بتوانند به کاهش انتشار گاز‌های گلخانه‌ای در جهان کمک کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ