WATCH 3 Pro 2022 هوآوی به سیستم ناوبری ساعت مستقل خود توسعه یافته هوآوی مجهز شده است. این سیستم به دوچرخه سواران و دوندگان درون شهر امکان ردیابی مکان فعلی خود را می‌دهد. این ساعت هوشمند از عملکرد ECG پشتیبانی خواهد کرد. این عملکرد وضعیت سلامت کاربران که شامل ضربان قلب و سطح فشار خون است را با سرعت و دقت بالا ردیابی می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یکم شهریور ماه، موعد معرفی میلاد سرلک به نظام وظیفه برای خدمت سربازی است.
گلکسی واچ ۶، ۴۰ میلی متری با قیمت ۳۰۰ دلار (قیمت حدودی ۱۶ میلیون تومان در بازار ایران)، مدل ۴۴ میلی متری با قیمت ۳۳۰ دلار (قیمت حدودی ۱۷میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در بازار ایران) و گلکسی واچ ۶ کلاسیک ۴۳ میلی متری با قیمت ۴۰۰ دلار (قیمت حدودی ۲۱ میلیون تومان در بازار ایران) معرفی شد.
پوکو برای این ایرباد خود از بلوتوث ۵.۳ استفاده کرده است و این محصول از Google Fast Pair بهره می‌برد. به گفته پوکو، ایرباد Pods مدت‌زمان تأخیر ۶۰ میلی‌ثانیه‌ای دارد و از کدک صوتی SBC پشتیبانی می‌کند. این ایرباد همچنین از فناوری حذف نویز محیط (ENC) بهره می‌برد.
سجاد شهباززاده با چند تیم لیگ برتری مذاکرات خود را شروع کرده و به زودی اردوی آبی‌ها را ترک خواهد کرد.
کراس‌اوور U۷۵ Plus، از یک پیشرانه چهار سیلندر توربوشارژ با حجم دو لیتر بهره می‌برد که توانایی تولید حداکثر ۲۲۴ اسب‌بخار قدرت و ۳۸۵ نیوتن‌متر گشتاور را دارد. قدرت تولیدی فوق از طریق گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود؛ بنابراین در بخش قوای محرکه، با یک کراس‌اوور قدرتمندتر نسبت به سایر رقبای چینی طرف هستیم که طبق ادعای شرکت سازنده، می‌تواند تنها در ۸.۲ ثانیه از سرعت صفر به ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برسد. گفتنی است وزن خالص این کراس‌اوور نیز حدود ۱۶۸۰ کیلوگرم است.
مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان از تلاش این باشگاه برای معرفی هر چه زودتر سرمربی جدید خبر داد.
با وجود سفر قریب‌الوقوع سرمربی اسپانیایی، احتمالاً سرمربی بعدی استقلال یک چهره داخلی خواهد بود.
جود بلینگام با انتشار تصویری از خود در هواپیما از عزیمتش به سمت مادرید خبر داد. تا چند ساعت دیگر مراسم رسمی معارفه او توسط رئال انجام خواهد شد.
رژیم غذایی گرگینه بدین صورت است که باید یک روز کامل در وسط ماه یا اول ماه جدید روزه بگیرید تا بدن را از سموم پاکسازی کنید. در این رژیم فقط خوردن فقط آب و آب میوه و سبزیجات طی این ۲۴ ساعت (ماه کامل یا ماه نو) مجاز است.
تا ساعاتی دیگر مدیران باشگاه فولاد خوزستان پس از چند روز پرفشار، درنهایت جانشین جواد نکونام را به صورت رسمی معرفی خواهند کرد.
مشمولان می‌بایست در ساعت، محل و مراکزی که در برگه معرفی نامه مشمولان اعلام شده، حضور یابند و به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.
مراسم معرفی رونالدو ساعت 19 به وقت محلی در استادیوم خانگی این تیم، ورزشگاه مرسول پارک شهر ریاض، انجام خواهد شد.
کریستیانو رونالدو ساعت 23 روز دوشنبه به وقت عربستان، وارد ریاض، پایتخت این کشور می‌شود تا برای معرفی به هواداران باشگاه جدیدش، النصر، آماده شود.
فدراسیون فوتبال اسپانیا فردا لوئیس دلافوئنته را رسما به عنوان سرمربی جدید تیم ملی این کشور معرفی خواهد کرد.
سرپرست باشگاه تراکتور اعلام کرد تا 48 ساعت آینده سرمربی جدید این تیم معرفی خواهد شد.
کی روش که حساسیت زیادی روی انتخاب بازیکنان برای حضور در جام جهانی دارد، آخرین بررسی هایش را تا فردا انجام خواهد داد تا تصمیم نهایی برای معرفی ۲۶ بازیکن اعزامی را بگیرد.
لیست نهایی تیم‌ملی کره‌جنوبی روز شنبه از سوی پائولو بنتو معرفی خواهد شد.
راهنماتو یک وب سایت تخصصی جامع با محوریت فناوری است که نه تنها اخبار و مسائل روز دنیای علم و فناوری را در کمترین زمان و با دقت فراروان با مخاطب به اشتراک می‌گذارد بلکه در زمینه خرید محصولات فناوری نیز راهنمایی سریع و قابل اعتماد ارائه می‌کند.
راهنماتو یک وب سایت تخصصی جامع با محوریت فناوری است که نه تنها اخبار و مسائل روز دنیای علم و فناوری را در کمترین زمان و با دقت فراروان با مخاطب به اشتراک می‌گذارد بلکه در زمینه خرید محصولات فناوری نیز راهنمایی سریع و قابل اعتماد ارائه می‌کند.
نسخه پورشه ساعت Epix ۲ گارمین قابلیت‌های سلامتی همچون ردیابی ضربان قلب و نظارت بر اکسیژن خون SpO۲ و همچنین پشتیبانی از بیش از ۶۰ حالت ورزشی را ارائه می‌دهد.
پیکسل واچ گوگل، یک ساعت هوشمند سبک وزن است که بهترین ویژگی های گوگل و Fitbit برای سلامتی، تناسب اندام و یادگیری ماشینی را با یکدیگر ترکیب می کند.
رسانه فرانسوی مدعی شد که شیخ دیاباته در آستانه توافق با پرسپوليس قرار دارد.
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی خبر داد: اخبار ما حاکی از آن است که دولت امروز حوالی ساعت ۱۱ نامه معرفی «محمدمهدی زاهدی‌وفا» را برای تصدی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به مجلس می‌فرستد.
اوپو اخیرا با معرفی جعبه زباله هوشمند گربه وارد دنیای حیوانات خانگی شده است. این محصول امروز به طور رسمی در کنار مچ بند هوشمند اوپو بند ۲، ساعت هوشمند اوپو واچ ۳، هدست Enco و دوربین هوشمند PTZ عرضه خواهد شد.
حوالی ساعت ۲۲:۴۰ دقیقه بود که یکی از دسته‌های عزاداری منطقه در حال عبور از بلوار بود که ناگهان یک خودروی پژو ۲۰۶ که سرعت زیادی داشت سر رسید و به‌دلیل ناتوانی در کنترل خودرو با عزاداران برخورد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ