مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران از واریز مبلغ ۶۵۹ میلیارد تومان کل باقی‌مانده مطالبات کلزاکاران کشور خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرپرست وزارت جهاد کشاورزی از پرداخت ۱۰۰ درصدی مطالبات پنبه‌کاران با قیمت حمایتی خبر داد.
باشگاه پرسپولیس بخشی از قراردادهای فصل جاری اعضای تیم را پرداخت کرد.
در حالی که در طول دو دهه اخیر هیچ‌گاه ۱۰۰ درصد اعتبارات عمرانی مصوب بودجه پرداخت نشده، اما در سال ۱۴۰۱ رقمی بالغ بر ۱۰۵.۲ درصد از بودجه مصوب در بخش عمرانی تامین شده است.
در جلسه علنی نوبت عصر امروز مجلس، بند الحاقی ۴ از لایحه بودجه ۱۴۰۲ جهت تامین نظر شورای نگهبان حذف شد.
نمایندگان مجلس جهت تامین نظر شورای نگهبان بند مربوط به پرداخت ۱۰۰ میلیون تومان به هر مسجد را از لایحه بودجه ۱۴۰۲ حذف کردند.
دولت مکلف شد پس از پرداخت اعتبار حقوق و مزایای کارکنان شاغل و بازنشسته، پرداخت اعتبارات ردیف‌های بنیه دفاعی را در اولویت قرار داده و ۱۰۰ درصد منابع تقویت بنیه دفاعی را پرداخت کند.
بر خلاف روش‌های گذشته، فروش خودرو‌های وارداتی که متقاضیان، کل پول را در همان زمان نام نویسی پرداخت می‌کردند، در سامانه یکپارچه، خریداران قطعی تا زمان تحویل خودرو طی سه مرحله اقدام به تکمیل وجه می‌کنند که مراحل آن در بخشنامه ذکر شده است.
برخلاف روش‌های گذشته فروش خودرو‌های وارداتی که متقاضیان، کل پول را در همان زمان ثبت‌نام پرداخت می‌کردند، در سامانه یکپارچه، خریداران قطعی تا زمان تحویل خودرو طی ۳ مرحله اقدام به تکمیل وجه می‌کنند که مراحل آن در بخشنامه ذکر شده است.
سرپرست بانک مسکن گفت: در یک سال اخیر و از ابتدای سال، بیش از ۱۰۰ هزار میلیار تومان تسهیلات پرداخت شده است که این اعتبارات پرداختی نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۷۰درصد رشد داشته است.
مجری طرح پنبه کشور اعلام کرد: تاکنون حدود ۱۰۰ هزار هکتار از مزارع پنبه معادل ۸۸ درصد برداشت شده و پیش‌بینی رشد ۲۰ درصدی تولید این محصول قابل تحقق است.
برای خرید پژو ۲۰۷ از بورس کالا ابتدا باید ۱۰۰ درصد پیش پرداخت به میزان ۱۸۵ میلیون تومان واریز کنید.
بورس کالایکشنبه (۴ دی ماه) میزبان عرضه ۲ هزاردستگاه خودروپژو ۲۰۷ دستی سفیدبا قیمت پایه ۱۸۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است.درصدپیش پرداخت سفارش خریددراین عرضه ۱۰۰ درصد و تاریخ تحویل ۲۰ اسفنداست.
مشاهدات میدانی از برخی شعب بانک سرمایه در روند پرداخت تسهیلات بیانگر این است که شعب این بانک تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان به شرط مسدود شدن ۲۰ درصد از مبلغ وام قبل از واریز در قالب سپرده، تسهیلات پرداخت می‌کنند.
یک نماینده مجلس گفت: گزارشی که هم اکنون درباره میزان یارانه پنهان منتشر شده، نشان می‌دهد بالای ۱۰۰ میلیارد دلار یارانه پنهان در حوزه انرژی به مردم پرداخت می‌شود.
سخنگوی صمت با اشاره به پرداخت ۲۲ هزار میلیارد تومان تسهیلات برای خرید لوازم خانگی ایرانی، گفت: این تسهیلات در ۳ قالب ۳۰، ۵۰ و ۱۰۰ میلیون تومان با سود ۱۸ درصد و بازپرداخت ۳ ساله ارائه می شود.
بانک گردشگری به متقاضیان خرید کالای ایرانی  از نمایشگاه جهاد کالا تا ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات پرداخت می کند.
از نکات قابل توجه عرضه ۲۰۷ در بورس درصد پیش پرداخت سفارش خرید آن است که ۱۰۰ درصد درنظر گرفته شده است.
خبرگزاری رسمی دولت نوشت: اکنون که پیش‌بینی دولت درست از کار درآمده، برخی در مجلس از دولت انتقاد می‌کنند که چرا مصارف دیده‌شده را به طور ۱۰۰ درصد پرداخت نکرده است! از این رو برآورد غیر واقع‌بینانه نمایندگان از منابع درآمدی تبصره ۱۴ عامل اصلی عدم تحقق اهداف بودجه‌ای در حوزه اشتغال است.
ابوالفضل ابوترابی، نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس گفته که براساس این مصوبه کمیسیون قضایی برای مهریه‌های تا سقف ۱۴ سکه حق ثبتی درنظر گرفته نشده و از مهریه‌های بین ۱۴ تا ۱۰۰ سکه چهار دهم درصد قیمت سکه‌ها به عنوان حق ثبت درنظر گرفته شده و مهریه‌های بین ۱۰۰ تا ۲۰۰ سکه مشمول پرداخت ۲درصد حق ثبت و مهریه‌های ۲۰۰ سکه به بالا مشمول پرداخت ۱۵درصد حق ثبت می‌شوند و زوج‌ها باید ۱۵درصد قیمت سکه‌ها را به عنوان حق ثبت پرداخت
طی نیمه نخست امسال نسبت به سال گذشته پرداخت تسهیلات به شرکت‌های دانش‌بنیان رشد ۱۰۰ درصدی را نشان داده به نحوی که تنها در شهریور ماه ۱۵ همت تسهیلات واریز شده است.
وزیر صمت در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستیابی به دانش و فن آوری‌های طراحی و ساخت هواپیمای جت ۷۲ نفره در جمع خبرنگاران، به تشریح دستاورد‌های صنعت هوایی کشور پرداخت. به گفته فاطمی امین، کاملا معقول و اقتصادی است که مردم فاصله بین شهر‌هایی با ۱۰۰ یا ۲۰۰ کیلومتر مسافت را با هواپیما‌های ۱۲ نفره و سبک طی کنند.
مدیرکل مرکز اصناف وزارت صمت گفت: ۳ وام ۳۰، ۵۰ و ۱۰۰ میلیون تومانی سه ساله با سود ۱۸ درصد برای خرید لوازم خانگی پرداخت می شود که نیاز به چک ندارد و فقط یک ضامن می خواهد.
از ۲۹ مرداد تا ۱۰ شهریور مشروط بر پرداخت اصل بدهی مالیاتی تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان برای فعالان حقیقی و تا سقف ۳۰۰ میلیون تومان برای فعالان حقوقی بخشودگی ۱۰۰ درصد مالیاتی انجام خواهد شد.
کمتر از یک ماه پیش در خبری از مجلس شورای اسلامی اعلام شد که قرار است به مهریه مالیات تعلق بگیرد. نمایندگانی که به دنبال تصویب این طرح هستند به رسانه‌ها گفتند که اگر مهریه بالا باشد، هنگام ثبت عقدنامه، از مهریه مالیات گرفته می‌شود. بر اساس این قانون، تا ۱۴ سکه معاف از حق ثبت یا همان مالیات است. افرادی که مهریه آنان ۱۵ تا ۱۰۰ سکه است، ۱٫۱ درصد مالیات باید پرداخت کنند. یعنی افرادی که ۱۵ تا ۱۰۰ سکه مهر می‌کنند باید یک سکه را به‌عنوان مالیات به دولت بدهند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ