اولین تمرین شاگردان امیر قلعه‌نویی با حضور تمام بازیکنان از لحظاتی پیش در کمپ تیم‌های ملی آغاز شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محمد مهاجری نوشت: سال ۸۸ برای بسیاری از نخبگان حتی در جریان اصولگرا مشهود بود که دولت احمدی‌نژاد دچار سوءتدبیر و ضعف عملکرد است و با وجود پول‌پاشی‌هایی که انجام داده ممکن است، سقوط کند. این تحلیل البته در رسانه‌ها فرصت بازتاب پیدا نکرد، اما در محافل مطرح می‌شد.
هاشمی نسب از کوره دررفته و عصبانی در گفت‌وگوی صریح و بی پرده در خصوص اتفاقات اخیر صحبت کرد.
رئیس سابق سازمان خصوصی سازی واکنشی آرام به صحبت های علی فتح الله زاده داشت.
بعد از اخبار روز گذشته پیرامون مسئله سربازی میلاد سرلک، او امروز دقایقی با یحیی گل‌محمدی در این باره صحبت کرد.
باشگاه استقلال با انتشار بیانیه ای پاسخ اظهارات مسئولان تیم امید را در خصوص ندادن بازیکن به این تیم داد.
مهاجم کلمبیایی آلومینیوم درباره شرایط حضور در این تیم و زندگی در ایران به صحبت پرداخت.
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: با وزیر پیشنهادی صمت درباره کاهش تصدی‌گری دولت در بخش خصوصی صحبت کردیم که تاکید وی بر کاهش حضور دولت و کاهش مدیریت دولتی در بخش خصوصی است.
بازیکن سابق استقلال و سرپرست دو فصل اخیر این تیم، پس از یک فصل جنجالی، امروز در گفت‌وگویی مفصل با خبرنگار ما درباره دلایل ناکامی این تیم در لیگ برتر و جام حذفی صحبت کرد و همچنین نکات جالبی را در خصوص اعتراضات ریکاردو ساپینتو و حاشیه‌های پیرامون تیم تحت هدایت او به زبان آورد.
رضا عنایتی در صحبتی کوتاه با دوربین فدراسیون فوتبال در خصوص قرعه تیم امید در مرحله مقدماتی آسیا نظر داد.
معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده اعلام کرد: خزعلی فقط با هیئت افغانستانی در خصوص باز شدن فضا برای آموزش بانوان این کشور دیدار داشته است.
دی لورنتیس مالک باشگاه ناپولی به دنبال این است در یک مهمانی خصوصی با اسپالتی درباره تمدید قراردادش صحبت کند.
خداداد افشاریان در خصوص انتخاب امیر قلعه‌نویی به عنوان سرمربی تیم ملی، برنامه‌های او و همچنین بحث ورود VAR به ایران صحبت کرد.
دستیار امیر قلعه‌نویی با اظهاراتی تند و کم‌سابقه در خصوص اتفاقات بازی استقلال صحبت کرد.
مدافع با تجربه سپاهان صحبت های جالبی را در خصوص صحنه ای که توپ را یه بیرون نزد بر زبان می آورد.
در شرایطی که در هفته های اخیر، صحبت های رئیس کل سابق و فعلی بانک مرکزی مبنی بر استفاده از ابزار نرخ بهره برای تقویت ارزش پول ملی مطرح شده بود اما ساعتی قبل شورای هماهنگی بانک‌ها و کانون بانک‌های خصوصی اطلاعیه‌ای مشترک در این باره منتشر کرد که نشان از عدم تغییر نرخ سود دارد!
در نشست هیئت رئیسه و در صورتی که قرار به انتخاب مربی داخلی باشد، اعضا در خصوص مربیانی، چون فرهاد مجیدی، امیر قلعه نویی و ... صحبت خواهند کرد.
صالح حردانی مدافع راست استقلال در تمرین امروز دقایقی با خسرو حیدری و روی ماتا به صورت خصوصی صحبت کرد.
وزیر ورزش و جوانان شب گذشته در حاشیه حضور در اردوی تیم ملی و صحبت با ملی پوشان و کی روش دقایقی هم به صورت اختصاصی با وحید امیری صحبت کرد.
ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به برخی ادعاهای مطرح شده در خصوص ارسال تسلیحات از جمله پهپادهای نظامی از سوی جمهوری اسلامی ایران جهت استفاده در جنگ اوکراین، این ادعاها را فاقد صحت دانست.
معاون امور توانبخشی بهزیستی استان تهران گفت: آنچه که در خصوص شرح حال و وضعیت این جوان در رسانه‌ها مطرح شده صحت دارد اما، علت اینکه این جوان مبتلا به اتیسم در خیابان مولوی بوده است هنوز برای ما جای سوال دارد. خانواده اینطور عنوان کرده که فرزندشان را برای تفریح برده‌اند، اما برای سازمان این سوال پیش آمده که جوان مبتلا به اتیسم چرا باید در خیابان مولوی به تفریح برود؟ همکاران ما در حال پیگیری هستند.
سرمربی گل گهر به رکورد خارق العاده هزار امتیاز در لیگ برتر دست یافته و به صحبت در این خصوص پرداخته است.
هیچ فشاری در خصوص نتایج آزمون بر مرکز وکلا وارد نیست و صحبت ما این است که قانون باید به درستی اجرا و مر قانون رعایت شود. اگر مر قانون بگوید ۳ هزار انجام می‌دهیم و اگر بگوید ۳۰ هزار پذیرفته، باز هم انجام می‌دهیم. تأخیری که ایجاد شده به دلیل تفسیر از ماده قانونی است و امر عجیبی محسوب نمی‌شود.
هیچ فشاری در خصوص نتایج آزمون بر مرکز وکلا وارد نیست و صحبت ما این است که قانون باید به درستی اجرا شود و مر قانون باید رعایت شود.اگر مر قانون بگوید ۳ هزار انجام می‌دهیم و اگر بگوید ۳۰ هزار پذیرفته باز هم انجام می‌دهیم. تأخیری که ایجاد شده به دلیل تفسیر از ماده قانونی است و امر عجیبی محسوب نمی‌شود.
لئو همیشه لئو است. او هنوز مسی است و تغییری نمی‌کند. مسی همیشه تفاوت‌ها را ایجاد می‌کند و با تیم سازگار می‌شود. واضح است که امیدواریم همه چیز برای ما سه نفر، برای من، لئو و کیلیان امباپه خوب پیش برود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ