معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده اعلام کرد: خزعلی فقط با هیئت افغانستانی در خصوص باز شدن فضا برای آموزش بانوان این کشور دیدار داشته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
توضیحات قربان زاده رئیس سازمان خصوصی را در خصوص قرارداد شرکت همراه اول با باشگاه استقلال را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
خیبری، عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در خصوص سقف و اصول بستن قراردادها صحبت کرد.
از مدت‌ها قبل شایعه شده که داستان فسخ قرارداد بیرانوند با پرسپولیس یک حربه برای بستن قرارداد تازه با پرسپولیس و در ادامه گرفتن پول بیشتر از این باشگاه است.
وینگر فصل گذشته مس کرمان با عقد قراردادی به ذوب‌آهن اصفهان پیوست.
رضا درویش می‌گوید دلش نمی‌خواهد با قرارداد بیشتر از سقف بستن با یک بازیکن در حق دیگر نفرات اجحاف کند.
علیرضا بیرانوند دروازه‌بان فصل گذشته تیم پرسپولیس صبح امروز در سازمان لیگ حاضر شد و برگه فسخ یکطرفه قرارداد خود را دریافت کرد. او در پاسخ به خبرنگاران بیرون سازمان لیگ، فقط سکوت کرد و علامت بستن زیپ را مقابل لب خود نشان داد! او تنها با علامت تایید، فسخ با پرسپولیس را قطعی کرد
یکی از ستاره‌های لیگ بیست‌و دوم به زودی به تهران بازمی‌گردد.
پس از بستن قرارداد ایلکای گوندوگان در چهارشنبه گذشته با سفر متئو آلِمانی به مونیخ، باشگاه بارسلونا قصد دارد تا ساعاتی دیگر آن را به طور رسمی اعلام کند.
پائولو دیبالا این فصل در رم درخشیده و حالا که باشگاه قصد بستن قرارداد جدیدی را با او دارد، درخواست افزایش دستمزدش را کرده است.
معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده اعلام کرد: خزعلی فقط با هیئت افغانستانی در خصوص باز شدن فضا برای آموزش بانوان این کشور دیدار داشته است.
شرکت «ویرجین اوربیت» اعلام ورشکستگی کرد. این در حالی است که مدتی قبل تلاش ویرجین اوربیت برای بستن دو قرارداد سرمایه گذاری با شکست روبرو شد و بخش اعظم کارمندان خود را اخراج کرد.
معاون اجرایی باشگاه یعنی اجلال نصیری و یکی از مشاوران مورد اعتماد آجورلو در بستن تیم کمک می‌کردند
مشخص نیست بازیکنی حرفه‌ای مثل کاوه که در فوتبال اروپا مدتی درخشیده و با ارقام سنگین به عضویت تیم های برتر لیگ بلژیک در آمده ، چگونه اصول اولیه قرارداد بستن را نمی‌دانست و اینچنین خودش را به دردسر انداخت؟
باشگاه پرسپولیس همچنان در تلاش برای بستن قرارداد با مهاجم مورد نظر سرمربی این تیم است، اما اختلاف نظر چند میلیارد تومان است!
باشگاه پرسپولیس همچنان در تلاش برای بستن قرارداد با مهاجم مورد نظر سرمربی این تیم است، اما اختلاف نظر چند میلیارد تومان است!
باشگاه پرسپولیس همچنان در تلاش برای بستن قرارداد با مهاجم مورد نظر سرمربی این تیم است اما اختلاف نظر چند میلیارد تومان است!
رحمان عموزاد با وجود بستن قرارداد با تیم بانک شهر در فینال برای تیمش کشتی نگرفت.
پس از چند هفته گمانه‌زنی در نهایت قرارداد همکاری باشگاه پرسپولیس با یک اپراتور تلفن همراه امضا شد.
پرواضح است که در همین زمان اندک، شایعه‌ها درباره قرارداد کی‌روش زیاد است. هنوز چیزی روی کاغذ نیامده و قاعدتا نمی‌شود به این موارد استناد کرد؛ با‌این‌حال، خوب است قبل از نهایی‌شدن هر چیزی یا قبل از پیاده‌شدن بند‌های این قرارداد روی کاغذ، بند «محرمانه»‌بودن جزئیات قرارداد قید نشود. به‌هر‌روی، یک پای این قرارداد فدراسیون فوتبالی است که مهدی تاج ریاستش را بر عهده دارد. او در بستن قرارداد شاهکار می‌کند! مارک ویلموتس بلژیکی گواه خوبی است.
محمد بویا تورای، ملی پوش فوتبال سیرالئون، که برای بستن قرارداد با باشگاه مالمو به سوئد سفر کرد، مراسم عروسی‌اش را از دست داد.
نیلسون جونیور، مدافع برزیلی، با عقد قرارداد رسمی به سپاهان پیوست.
کیفیت هوای تهران قابل قبول است
پرداخت قرادادهای چندمیلیاردی از جیب مردم هنر نیست و هر چه سریع‌تر باید جلوی این ولخرجی را گرفت و فوتبال حرفه‌ای را بر پایه توان واقعی بخش خصوصی استوار کرد تا به رشد و توسعه واقعی برسد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ