خداداد افشاریان در خصوص انتخاب امیر قلعه‌نویی به عنوان سرمربی تیم ملی، برنامه‌های او و همچنین بحث ورود VAR به ایران صحبت کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ظریف وزیر خارجه پیشین کشورمان گفت: دروغی در کشور پخش شده است مبنی بر اینکه رهبری مخالف سرمایه‌گذاری آمریکا در ایران بودند. نه، ایشان با اینکه ما کالا‌های اساسی‌مان را از آمریکا بخریم، مخالف بودند که به نظر من اشتباه هم نبود. اینکه ما نباید برای کالای استراتژیک‌مان به آمریکا وابسته باشیم از نظر استراتژیک دیدگاهی درست بود. اگر آمریکا می‌خواست در حوزه‌های نفت، گاز، فن‌آوری و… سرمایه‌گذاری کند کسی مخالفت نمی‌کرد؛ اما چرا این اتفاق رخ نداد؟ به خاطر فشار عظیمی که سرمایه‌گذاران یهودی و نیز سعودی بر شرکت‌های آمریکایی و حتی اروپایی وارد می‌کردند. سعودی‌ها و به‌ویژه اماراتی‌ها به این شرکت‌ها می‌گفتند باید بین ما و ایران یکی را انتخاب کنید. خوب حتما آن‌ها حاضر نبودند
مرسدس بنز ئی-کلاس استیت ۲۰۲۴ نسبت به نسل پیشین خود حتی بزرگ‌تر شده است تا فضای داخلی جادارتری را ارائه کند. با اسم رمز اس ۲۱۴ (S۲۱۴)، فاصله بین دو محور این خودرو ۲۲ میلیمتر افزایش داشته و به ۲۹۶۱ میلیمتر رسیده است. این تغییر، فضای پای بیشتری را برای سرنشینان عقب خودرو فراهم می‌کند.
«در حال حاضر ما از دو میلیون شهریه داریم تا ۳۸ میلیون تومان»؛ این وضعیتی است که در حال حاضر در مدارس غیردولتی کشورمان حکمفرماست؛ وضعیت رسمی از تنوع گسترده در میزان شهریه این مدارس که از زبان رئیس سازمان مدارس غیردولتیِ وزارت آموزش و پرورش، در جلسه هماهنگی در خصوص تخلفات این گروه از مدارس با حضور مسئولان سازمان تعزیرات حکومتی و سازمان حمایت بیان شده و البته در مواردی با واقعیت زاویه دارد!
هاتف سیدپور گفت: دو و سه سال اخیر با یک سرکوب قیمتی مواجه شده است، بورس ایران در این سالها به اندازه تورم داخلی و حتی تورم حداقلی که دولت آن را اعلام می‌کند، رشد نکرده است.
بعد از دو سال متوجه شدم او وارد یک رابطه دیگر شده است. او از هرچه در اختیار من قرار می‌داد محرومم کرد و باعث شد دیگر نتوانم مثل سابق زندگی کنم، حتی وقتی اعتراض کردم مرا از کار اخراج کرد.
ایشان با ابراز رضایت از وضعیت موجودِ حکومت و دولت عراق، آن را نتیجه اتحاد مردم و گروه‌های عراقی برشمردند و خاطرنشان کردند: عراق دارای شخصیت‌ها و فکر‌های خوب و جوانان پرانگیزه و پرتحرکی است که باید از این ثروت ملی استفاده و زمینه‌های این اتحاد حفظ شود.
قطع رابطه سیاسی ایران و آمریکا علاوه بر اینکه میلیارد‌ها دلار به دو طرف ضربه زده عامل ده‌ها مناقشه سیاسی و حتی نظامی میان دو طرف شده که تاکنون ادامه دارد. هرچند گروگانگیری اعضای سفارت آمریکا در تهران حادثه آغازین و عامل این رویداد قلمداد می‌شود، اما این قطع رابطه زمینه و بستری تاریخی داشت که به مرور زمان بر علل آن نیز افزوده شده است
سفر در زمان، رویای همیشگی که رهایمان نمی‌کند، فکر کنید حتی هیتلر هم چنین رویایی داشت و در فکر ساخت سفینه‌ای بود که با آن بشود در زمان سفر کرد. این همه فیلم و سریال‌هایی که در این زمینه ساخته شده نشان می‌دهد سفر در زمان فکر بشر را همیشه مشغول کرده، آیا می‌شود؟ آیا ممکن است؟ آیا با این حجم پیشرفت بشر به اجرایی شدن سفر در زمان نزدیک شده‌ایم؟ این ویدیوی دو دقیقه‌ای پاسخ سوال‌هایتان را خواهد داد.
عضو کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با بر شمردن دلایل محرومیت ریکاردو ساپینتو به خاطر اتفاقات دیدار با مس کرمان، گفت: باشگاه استقلال حتی دو خط لایحه دفاعی برای سرمربی خود ننوشت.
سفیر ایران گفت: تهران با لغو روادید بین دو کشور موافقت کرد. حتی در کشور ما برای این موضوع اقداماتی انجام شده است. ما منتظر نظر مقامات روسیه هستیم. اگر روسیه نیز مانند ما اعلام کند که چنین آمادگی وجود دارد، می‌توانیم در مدت کوتاهی رژیم بدون روادید را اعلام کنیم.
رئیس سازمان ملی استاندارد با بیان اینکه حوزه قطعه، حوزه رها شده است، گفت: حتی خودروی نویی که از کارخانه بیرون می‌آید، دو تا سه ماه بعد به هر دلیلی نیاز به تعمیر و تغییر دارد.
این روزها خبرهای متعددی مبنی بر گران شدن قیمت دارو و حتی کمیاب شدن برخی اقلام دارویی به گوش می‌رسد که برای مردم مشکلات فراوانی را ایجاد کرده است. به همین دلیل، نمایندگان با لایحه معافیت واردات مواد اولیه دارویی، شیرخشک و تجهیزات پزشکی از پرداخت مالیات بر ارزش افزوده موافقت کردند.
این روزها خبرهای متعددی مبنی بر گران شدن قیمت دارو و حتی کمیاب شدن برخی از اقلام دارویی به گوش می‌رسد که برای مردم مشکلات فراوانی را ایجاد کرده به همین دلیل نمایندگان با لایحه معافیت واردات مواد اولیه دارویی، شیرخشک و تجهیزات پزشکی از پرداخت مالیات بر ارزش افزوده موافقت کردند.
این روزها خبرهای متعددی مبنی بر گران شدن قیمت دارو و حتی کمیاب شدن برخی از اقلام دارویی به گوش می‌رسد که برای مردم مشکلات فراوانی را ایجاد کرده به همین دلیل نمایندگان در راستای کاهش معضلات پیرامون دارو در کشور با لایحه معافیت واردات مواد اولیه دارویی، شیرخشک و تجهیزات پزشکی از پرداخت مالیات بر ارزش افزوده موافقت و البته شرایط این معافیت را مشخص کردند.
ماده بعدی این قانون تاکید دارد که کلیه دستگاه‌های دولتی، نهاد‌های عمومی و شهرداری‌های دارای تسهیلات رفاهی، فرهنگسرا و تالار، باشگاه و اردوگاه موظفند فضا‌های مذکور را برای برگزاری جشن و مراسم ازدواج در اختیار زوج‌های واجد شرایط قرار دهند و حتی فراتر از آن، پرداخت کمک هزینه زندگی به صورت قرض‌الحسنه به خانواده‌های جوان که هیچ یک از زوجین اشتغال به کار یا منبع درآمدی نداشته باشند پیش بینی شده اما...
وزیر امور خارجه کشورمان با انتقاد از ادبیات خارج از نزاکت دیپلماتیک بکار گرفته اخیر از سوی یکی دو وزیر اروپایی گفت: اتحادیه اروپا، قربانی مطامع گروه‌های خشونت گرا و حتی تروریستی شده است.
دو گل ریچارلیسون در بازی اول برزیل و به خصوص گل دوم او که تماشایی بود باعث شده حتی رسانه‌هایی که پیشتر از او به شدت انتقاد می‌کردند به تحسین ستاره برزیلی تاتنهام مشغول شوند.
به نظر می‌رسد پوتین متقاعد شده که جنگ او علیه اوکراین ماموریتی برای احیای شرافت ملی روسیه است و این کشور را از تحقیری که پس از پایان جنگ سرد و فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی دید، رهایی خواهد بخشید. پوتین در این راستا حرکت می‌کند حتی اگر مستلزم پذیرش ریسک بالایی باشد.
مصرف روزانه چهار گرم سیر خام معادل یک تا دو حبه سیر و یا دریافت یک عدد قرص سیر که حاوی ۳۰۰ میلی گرم پودر خشک شده سیر است به میزان دو تا سه بار در روز می‌تواند از بیماری‌های قلبی عروقی پیشگیری کرده و حتی در درمان آن موثر باشد.
یک فعال سیاسی گفت: نوع رقابت بین دو جناح داخل در حاکمیت طوری بوده که برای جلب افکار عمومی و به ویژه جلب قشر مردم عادی کشور دائما در وعده‌های بزرگ توخالی مسابقه گذاشته‌اند و این سبب شده مطالبات در تمام زمینه‌ها افزایش یابد به طوری که از نگاه مردم، استانداردهای زندگی متفاوت‌تر از آن چیزی است که حتی در شرایط خیلی عادی بتوان آن مطالبات را تامین کرد.
یک فعال سیاسی گفت: نوع رقابت بین دو جناح داخل در حاکمیت طوری بوده که برای جلب افکار عمومی و به ویژه جلب قشر مردم عادی کشور دائما در وعده‌های بزرگ توخالی مسابقه گذاشته‌اند و این سبب شده مطالبات در تمام زمینه‌ها افزایش یابد به طوری که از نگاه مردم، استانداردهای زندگی متفاوت‌تر از آن چیزی است که حتی در شرایط خیلی عادی بتوان آن مطالبات را تامین کرد.
الان تقریبا دو ماه گذشته و ما هیچ لایحه‌ای از جانب دولت برای بحث تفکیک دو وزارتخانه در مجلس دریافت نکردیم، تا این لحظه هم اطلاع ندارم و حتی خبری هم نیست که این بحث انجام شود، حتی بعضا روی اصل تفکیک هم الان تشکیک شده است
نقش «باند عباس‌آباد» در قرعه‌کشی خودرو چیست؟
پشت پرده حمایت «باند عباس‌آباد» از قرعه‌کشی خودرو

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ