در نشست هیئت رئیسه و در صورتی که قرار به انتخاب مربی داخلی باشد، اعضا در خصوص مربیانی، چون فرهاد مجیدی، امیر قلعه نویی و ... صحبت خواهند کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
علی خطیر از تشکیل کارگروه جدید در باشگاه استقلال پیرامون بحث مجوز حرفه‌ای خبر داد.
ملی پوش شمشیربازی اسلحه سابر ایران با شکست برابر نماینده لهستان از صعود به جمع هشت بازیکن برتر مسابقات قهرمانی جهان بازماند، بدین ترتیب کار ایران در بخش انفرادی به پایان رسید.
علی جعفریان، استاد دانشگاه علوم پزشکی تهران و رییس بخش پیوند کبد بیمارستان امام خمینی، می‌گوید که به دنبال نوسانات نرخ ارز، پزشکان دیگر قادر به شرکت در کنگره‌های بازآموزی بین‌المللی و فراگیری تجربیات جامعه پزشکی دنیا نیستند که این اتفاق، یک معادل نگران‌کننده دارد؛ پسرفت و درجا زدن اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها و پزشکان و جراحان در همان جایی که هستند.
در آستانه سرمربیگری استقلال، نکونام عکس با علی کریمی را از صفحه‌اش حذف کرد
علی پاکدامن و محمد رهبری با برتری برابر حریفانشان به جمع هشت نفر برتر مسابقات شمشیربازی قهرمانی آسیا صعود کردند.
شاید عدم فعالیت گسترده‌اش در فضای مجازی در آن برهه خاص که قرار بر انتخاب سرمربی بود، کمک شایانی به امیر کرد تا پس از حذف یکی، دو چهره مدعی از‌جمله علی دایی و یحیی گل‌محمدی، نیمکت تیم ملی به او سپرده شود. قلعه‌نویی فعلا فرصت دارد تا تیم را آن‌طورکه خودش می‌خواهد ارنج کند و نشان دهد انتقاداتی که از کارلوس کی‌روش در گذشته می‌کرده چندان بی‌اساس نبوده است.
برخی رسانه‌ها از توافق علی شمخانى دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران و ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهور روسیه براى حذف دلار از روابط تجارى روسیه و ایران خبر داده‌اند اما هنوز هیچ منبع رسمی آن را تایید یا رد نکرده است.
ریکاردو ساپینتو پس از استعفای علی فتح‌الله‌زاده و حذف احتمالی استقلال از آسیا، یک پست اینستاگرامی را منتشر کرد.
علی فتح‌الله‌زاده به درستی در زمان بازگشت به استقلال خودش را به عنوان بمب معرفی کرده بود. بمبی که این بار باشگاه را منفجر کرد.
علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل استقلال امروز در آخرین تلاش های خود برای رهایی باشگاه از مشکلات مالی سری به فدراسیون فوتبال زد.
علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل استقلال درخصوص آخرین وضعیت این باشگاه برای پرداخت طلب استراماچونی و حذف از آسیا، توضیحاتی را ارائه کرد.
معاون اول رئیس‌جمهوری مصوبه انتصاب «علی زارعی» به‌جای «علی شمخانی» در هیأت مدیره منطقه آزاد اروند را ابلاغ کرد.
علی ربیعی گفت: اتفاقاتی که در ماه های اخیر در کشور رخ داد، نشان داد که باید فارغ از هیاهو با مردم یا حداقل با جوانان و نسل جدید به یک تفاهمی برسیم چرا که وقتی لج ملی صورت می گیرد، همه مسایل با سوء گیری تحلیل می شود.
علی پاکدامن نتیجه نخستین دیدار خود در رقابت های گرندپری تونس را واگذار کرد و حذف زودهنگامی از این مسابقات داشت.
«شب گذشته و طی ساعات اخیر خبری به نقل از مرکز رسانه قوه قضائیه با موضوع ماجرای ممنوع الخروجی خانواده علی دایی در فضای مجازی منتشر شد، هر چند برخی منابع رسانه‌ای بلافاصله خبر خود را اصلاح و عنوان مرکز رسانه را از ان حذف کردند، اما همچنان این خبر در برخی صفحات در حال انتشار است.
تیم والیبال ساحلی ایران سه علی رغم تلاش بی‌وقفه در مرحله یک هشتم نهایی موفق به شکست چین دو و راه‌یابی به مرحله نیمه نهایی نشد.
علی دایی کاپیتان و سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران گفت: بیخود کردند نام مرا در کارزار حذف تیم ملی ایران از جام جهانی آورده‌اند.
علی دایی پس از شنیدن شایعات موجود در خصوص امضای او پای نامه حذف تیم ملی از جام جهانی واکنش تندی از خود نشان داد.
علی دایی پس از شنیدن شایعات موجود در خصوص امضای او پای نامه حذف تیم ملی از جام جهانی واکنش تندی از خود نشان داد.
علی دایی در گفت‌وگو با یورونیوز فارسی در حالیکه به خبرنگار گفته بود، قصد مصاحبه ندارد، با اصرار روبرو شد و در واکنشی کوتاه گفت: بیخود کردند اسم من را در درخواست حذف از جام جهانی آوردند.
علی دایی در گفتگویی کوتاه درباره وجود نامش در جمع امضاکنندگان نامه اخراج ایران از جام جهانی به یورونیوز گفت: بیخود کردند اسم من را در درخواست حذف از جام جهانی آوردند.
علی عابدی درزی به دیدار رده بندی رقابت‌های کشتی فرنگی زیر ۲۳ سال قهرمانی جهان راه یافت.
امروز جلسه کمیته انضباطی کیانوش رستمی و علی هاشمی به خاطر درگیری لفظی در اردوی تیم ملی برگزار می شود.
علی ارسلان، فرنگی کار ایرانی الاصل تیم صربستان، امشب در مرحله نیمه نهایی رقابت های جهانی به میدان می رود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ