رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: با وزیر پیشنهادی صمت درباره کاهش تصدی‌گری دولت در بخش خصوصی صحبت کردیم که تاکید وی بر کاهش حضور دولت و کاهش مدیریت دولتی در بخش خصوصی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با رأی نمایندگان مجلس شورای اسلامی، عباس علی آبادی با ۱۸۷ رای به عنوان وزیر صنعت، معدن و تجارت انتخاب شد.
علی آبادی وزیر پیشنهادی صمت گفت : اصلاح حکمرانی در صنعت با تاکید بر کاهش تصدی‌گری را دنبال می‌کنیم؛ متاسفانه در صنایع معادنی هنوز هم خام فروش هستیم.
عضو فراکسیون مستقلین ولایی مجلس با اشاره به ممانعت علی آبادی از واردات لوکوموتیو در دوره ای که در کشور سمتی داشت، گفت: چطور وی می تواند با واردات خودرو در حال حاضر موافق باشد.
نماینده مردم رودبار در مجلس با اشاره به سوابق علمی و اجرایی وزیر پیشنهادی وزیر صمت، گفت: عملکرد وی در جذب سرمایه گذاری های خارجی و بین المللی زبانزد بوده است.
از دقایقی پیش و با اعلام رئیس مجلس شورای اسلامی، رأی‌گیری برای وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت در صحن مجلس شروع شد.
نماینده مردم کرمان در مجلس گفت: علی آبادی هم در بخش خصوصی و هم دولتی کار کرده و می تواند از طریق ایجاد ارتباط بین این دو بخش اشتغالزایی را افزایش دهد.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی امروز صلاحیت وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت را بررسی می کنند.جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) مجلس شورای اسلامی دقایقی پیش به ریاست محمدباقر قالیباف آغاز شد.در این جلسه محمد مخبر معاون اول رییس جمهور نیز حضور دارد.
سخنگوی کمیسیون‌های صنایع و اقتصادی مجلس گزارش کمیسیون‌های متبوع خود درباره صلاحیت وزیر پیشنهادی صمت را قرائت و از موافقت با این برنامه‌ها خبر دادند.
دقایقی قبل جلسه علنی مجلس شورای اسلامی آغاز شد و بررسی برنامه و صلاحیت عباس علی آبادی برای تصدی وزارت صنعت، معدن و تجارت و اخذ رأی‌اعتماد در دستورکار قرار گرفت.
نشست علنی مجلس شورای اسلامی صبح امروز (سه‌شنبه، ۲۳ خرداد ماه) به ریاست قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، رأس ساعت ۸ و ۳ دقیقه و با حضور ۱۹۴ نفر از نمایندگان آغاز شد.
سخنگوی فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس از موافقت اکثریت اعضای این فراکسیون با صلاحیت و برنامه‌های وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت خبر داد.
دقایقی قبل جلسه علنی مجلس شورای اسلامی آغاز شد و بررسی برنامه و صلاحیت آقای عباس علی آبادی برای تصدی وزارت صنعت، معدن و تجارت و اخذ رأی‌اعتماد در دستورکار قرار گرفت/
روایت نماینده دماوند از حضور وزیر پیشنهادی صمت در کمیسیون صنایع
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: وزیر پیشنهادی صمت در جلسه ای که با اعضای کمسیون صنایع داشت قول داد که یک خانه تکانی اساسی در وزارتخانه انجام دهد.
بنا به درخواست معاون پارلمانی رئیس‌جمهور و با تصمیم هیئت رئیسه مجلس قرار شد جلسه بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت فردا برگزار شود.
نامه معرفی عباس علی‌آبادی به عنوان وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت در صحن علنی مجلس اعلام وصول شد.
یک عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت که جلسه بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت یکشنبه هفته آینده (۲۸ خردادماه) برگزار می‌شود.
محمدرضا صباغیان در تذکری شفاهی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی خطاب به رئیس مجلس بیان کرد: امروز صبح که با آقای علیرضا بیگی صحبت می‌کردم ایشان گفتند که مدتی است از نطق ۷ دقیقه‌ای محروم شده است این شأن نمایندگی نیست، شاید فردا نوبت ما باشد. از ریاست مجلس شورای اسلامی انتظار می‌رود تا اجازه ندهند حقوق نمایندگان ضایع شود.
در دوره علی آبادی گروه مپنا برای چندین سال بزرگترین صادر کننده نمونه و ممتاز صنعتی کشور لقب گرفت که تقریبا همه آنها در حوزه دانش بنیان بوده است. کاری که با استخدام و حفظ نیروی جوان و نخبه داخلی ممکن شد.
سخنگوی دولت با اشاره به معرفی دومین وزیر پیشنهادی دولت برای تصدی وزارت صمت، گفت: عباس علی آبادی چهره شناخته شده در حوزه صنعت برای این وزارت خانه به مجلس پیشنهاد شد.
سخنگوی دولت با اشاره به معرفی دومین وزیر پیشنهادی دولت برای تصدی وزارت صمت، گفت: عباس علی آبادی چهره شناخته شده در حوزه صنعت برای این وزارت خانه به مجلس پیشنهاد شد.
معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: علی آبادی مدیرعامل فعلی مپنا امروز به عنوان وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت به مجلس معرفی می‌شود.
مدیرعامل فعلی گروه مپنا به عنوان وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت به مجلس معرفی می شود.
مدیرعامل فعلی مپنا امروز به عنوان وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت به مجلس معرفی می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ