علی مطهری نوشت: یک گام دیگر تا مذاکره مستقیم با آمریکا باقی‌ مانده که حق خود را از او بستانیم بدون آنکه لازم باشد منافع ‎روسیه و ‎چین و ‎اروپا را منظور کنیم، کاری که باید سالها پیش انجام می‌شد ولی شعارزدگی و آمریکاستیزی افراطی مانع آن بوده‌ است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مهاجم استقلال بعد از برد مقابل مس رفسنجان، کنایه‌های بی پایانی به رقیب سنتی وارد کرد.
مدیران باشگاه نساجی با کارلوس هرناندس مربی اسپانیایی برای پر کردن جای حمید مطهری به توافق رسیده‌اند.
حمید مطهری ضمن تبریک به امیر قلعه‌نویی اعلام کرد که از نظر او این سرمربی باتجربه‌ فوتبال ایران، بهترین گزینه برای حضور در تیم ملی بوده است.
همانطور که رجب‌زاده دستیار عنایتی در کنفرانس خبری تاکید داشت، امروز مهم‌ترین مسابقه فصل نفت مسجد سلیمان در پیش است.
خود ابطحی هم اظهار تعجب کرده، ولی توضیح نداده و می‌توان حدس زد که این اظهار شگفتی به خاطر اختلافات شدید دکتر علی شریعتی با مرتضی مطهری است تا جایی که حتی پس از درگذشت شریعتی هم مطهری علیه او بیانیه صادر می‌کند و یکی را در ابتدا مهندس بازرگان هم امضا می‌کند و بعد پس می‌گیرد و حالا باخبر می‌شویم این دو خانواده اکنون نسبت دارند ولو سببی.
حمیدمطهری مقابل پیکان در دقیقه ۸۰ خطاب به نیمکت‌نشینان خودی با عصبانیت پرخاش کرد و از تعویض شدن کریم اسلامی بهت‌زده بود.
تیم بارسلون هم مواقعی ۶-۴ بازی می کند. شما می توانید بگویید چیزی از فوتبال نمی دانند؟ پرسپولیس بدون فوروارد بازی می کند. این اصلا موضوعی نیست که شما روی آن مانور کنید
احمد عبدالله زاده پس از سه فصل و نیم حضور در فولاد، با عقد قراردادی قرضی به نساجی بازگشت.
مطهری یک فصل دیگر سرمربی نساجی ماند
باشگاه نساجی مازندران، قرارداد حمید مطهری را به مدت یک فصل دیگر تمدید کرد.
محمد عباسی پس از دیدار پیروزی نساجی برابر فجرسپاسی در نشست خبری حاضر شد و از حمید مطهری تشکر کرد.
نساجی با دو گلی که به تیم تراکتور زد، شمار گل های خود را در این فصل از بازی های لیگ برتر و تا پایان هفته چهاردهم به عدد 17 رساند.
زننده گل اول نساجی در مقابل تراکتور می‌گوید، حمید مطهری شب قبل از بازی به او گفته بود که در صورت اقدام به شوتزنی، دروازه تراکتور را باز خواهد کرد.
سرمربی نساجی می‌گوید کاپیتان تیمش او را یاد سیدجلال حسینی می‌اندازد.
دیدار تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس که نود و نهمین دیدار تاریخ دو تیم است در شرایطی متفاوت برگزار شد و غیبت تماشاگران حتی گل های به ثمر رسیده را هم سرد و بی روح کرده بود.
ارسلان مطهری مهاجم استقلالی‌ها از ابتدای فصل تاکنون هیچ مبلغی را از باشگاه دریافت نکرده است.
علیرضا ابراهیمی با نمایشی بسیار خوب مقابل فولاد، تیمش را به سمت پیروزی هدایت کرد.
سرمربی نساجی از کارلوس کی روش درخواست کرد بازیکنان تیمش را ببیند.
در هفته پنجم از رقابت های لیگ برتر شاگردان حمید مطهری میزبان مسی های کرمان هستند.
حمید مطهری در اولین تجربه سرمربیگری خود از چهار بازی سه امتیاز به‌دست آورده و بدون پیروزی در رتبه‌های پایینی جدول قرار دارد.
باشگاه استقلال در ساعت پایانی نقل و انتقالات اقدام به فسخ یک طرفه قرارداد با مهاجم خود کرد.
علی مطهری نوشت: مصداق «یک بام و دو هوا» همین‌جاست: در یک دولت برجام باید در مجلس رسیدگی و یک ماه به دولت فحاشی شود و در دولت دیگر نیازی به رسیدگی برجام با اضافاتش در مجلس نیست.
اولین بازی فصل تیمهای نساجی مازندران و مس کرمان به میزبانی شمالی ها اما در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار شد که در نهایت این دیدار با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید.
این هفته هم شاخص های بورس و فرابورس با افت مواجه شدند، اما موضوع با اهمیت این بود که شاخص هم وزن بورس بیش از سه برابر شاخص کل بورس افت کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ