حمیدمطهری مقابل پیکان در دقیقه ۸۰ خطاب به نیمکت‌نشینان خودی با عصبانیت پرخاش کرد و از تعویض شدن کریم اسلامی بهت‌زده بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یکی از لیدرهای محلی می‌گوید که تحت تأثیر اتفاق رخ‌داده در هفته گذشته از یک تور ۶۰نفره تنها ۲۵ نفر به جواهردشت سفر کردند و اتفاقاتی از این دست روی کسب‌وکار آن‌ها تأثیر می‌گذارد. او همچنین درباره شب حادثه می‌گوید که در آن شب در روستا حضور نداشته؛ اما حسب روایت‌ها شنیده گردوخاک یکی از خودروهای مسافران جرقه اختلافی را می‌زند که به حادثه شب پنجشنبه جواهردشت منجر شد.
چمدان را روی میز تیمسار می‌گذارد و می‌گوید این چمدان مال شماست. تیمسار می‌گوید: «داخل آن چیست؟» جواب می‌دهد که این درآمد یک سال من است؛ من ۳۰۰ هزار تومان در این سال درآمد داشته‌ام. این نان را شما در دامن من گذاشته‌اید. در آن زمان مبلغ زیادی بوده است. تیمسار به او می‌گوید این چمدان را بردار. خودت زحمت کشیده‌ای و این پول مال عرق‌هایی است که ریخته‌ای. برو به امید خدا. آن جوان کاسب خوبی شد و توان مالی بسیار خوبی پیدا کرد.
ظواهر امر نشان می‌دهد که لطیفی به‌رغم صدور این رای و حتی در صورت تاییدش در سازمان اداری و استخدامی ماندنی است و دولت این دوئل را از قوه قضاییه برده است. اما سازمان تحت مدیریت لطیفی از سایه امنش بیرون آمده و پس از این بیشتر زیر ذره‌بین افکار عمومی، مجلس و نهاد‌های نظارتی خواهد بود. احتمالا استخدام‌های بی‌رویه و مجوز‌های استخدامی تیم لطیفی در کنار تعارض منافع شکل گرفته در حوزه کانون‌های ارزیابی و فعالیت‌های مرکز آموزش مدیریت دولتی با دقت و حساسیت بیشتری مورد بررسی و موشکافی دستگاه‌های نظارتی قرار گیرد.
محمد حاج علی نماینده بانک مرکزی به اتفاق هیئت همراه، که به شکل سرزده و بدون برای تغییر اعضای شورای مرکزی کانون صرافان آمده بودند، جلسه گفت‌و گو با خبرنگاران را دچار تشنج کردند.
الهلال و الاتحاد فردا در دیداری حساس باید یک الکلاسیکوی دیگر در فوتبال عربستان را برگزار کنند.
یکی از دلایل گرانتر بودن تور‌های آنتالیا به نسبت استانبول، غیرمستقیم بودن پرواز‌های تهران به آنتالیاست. آنتالیا به‌عنوان مقصدی ناخوشایند برای مسئولان ایرانی شناخته می‌شود و همین است که چند سال پیش بر پایه انتشار شماری عکس از گردشگران در سواحل این شهر و البته بدون بررسی و ارزیابی پیامد‌هایی که دارد، دستور داده شد که دیگر پرواز مستقیمی از تهران به آنتالیا انجام نشود.
جلسه روز گذشته پرسپوليس و نماینده بیرانوند هرچند با تعامل طرفین همراه نشد اما اکنون یک شایعه جنجالی را شکل داده است.
من گیاهخوارم. ولی هرگز برای گیاهخواری تبلیغ نکرده ام و هیچگاه، هیچ گوشتخواری را شماتت نکرده ام. در نتیجه اگر قرار باشد روزی روزگاری یک حزب سبزگیاهخوارطور شکل بگیرد و تکه‌ای از قدرت را در دست گیرد، علی الاصول، حتی آبدارخانه حزب را به من نمی‌سپارند! القصه ... بگذارید یک خاطره کباب محور برایتان تعریف کنم که تناسب دقیق و مستقیمی دارد با موضوع نوشتار بنده.
من از او عذرخواهی کردم و گفتم شانه‌ام ناخواسته با او برخورد کرده، اما دست‌بردار نبود و مدام فحش می‌داد. به همین خاطر با مشت به صورتش زدم. دوستم پویا از من خواست تا محل را ترک کنم. نمی‌خواستم دعوا را ادامه دهم، اما فرید چاقو کشید و به سمتم حمله کرد. من هم چاقوی کوچکی را که همیشه در جیب داشتم، بیرون آوردم تا او را بترسانم. باور کنید من ضربه‌ای به او نزدم. فقط چاقو را به سمتش گرفتم تا بترسد. من اصلاً متوجه نشدم چاقو چطور به سینه او برخورد کرد.
یک ماجرای عجیب در فوتبال ایران برای تیمی که ممکن بود حریف پرسپولیس شود: اقوام یک بازیکن بین دو نیمه به سرمربی تیم حمله کردند و نگذاشتند بازیکن موردنظر را از ترکیب خارج کند!
از سیمای ساکت الهامی مشخص بود که ضربه پنالتی سید حسین حسینی بیشتر از شکست 6-1 در برابر استقلال برای او تلخ بود.
یحیی گل محمدی به عنوان یک سرمربی باتجربه حالا حواسش به نکات ظریف و ریز تیمش است.
مساله مهم این بود که منتفی شدن موضوع ثبت‌نام برای هنرستان دخترانه شیراز و ۶۱ دختری که منتظر فراخوان برای روز آزمون عملی بودند، با بهانه‌هایی مثل مشکلات مالی و تامین نشدن اعتبار درحالی مطرح می‌شد که هنرستان پسرانه از دانش‌آموزان پسر ثبت‌نام کرده بود.
ماجرای یک قرارداد عجیب بین ایران و آمریکا به روایت مسعود رضایی، پژوهشگر تاریخ معاصر ایران را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
طبق گفته‌های متهم، مرد مسلح قصد کشتن وی را نیز داشته، اما با او بر سر تصاحب اسلحه درگیر شد و پس از وقوع درگیری میان وی و مرد ۵۳ ساله و جدال بر سر تصاحب اسلحه، سه تیر شلیک و به شکم آن مرد اصابت کرد که باعث کشته شدن وی شد.
ماجرای قطع همکاری کریستیانو رونالدو با ایجنت معروفش یعنی خورخه مندس فاش شده است.
«محمد ذهنی» که در خیابان شهید مصطفی خمینی، آجیل و شکلات می‌فروشد، می‌گوید: «اینجا قبرستان عمومی است، اما به‌خاطر اینکه قدیمی شده و اجازه دفن نمی‌دهند، درهایش را بسته‌اند. بیش از ۵سال است که اینجا کاسبی می‌کنم و تا کنون کسی را ندیده‌ام که وارد این قبرستان شود. فکر می‌کنم اطرافیان اموات این قبرستان هم فوت کرده یا از تهران رفته‌اند که به آنجا سر نمی‌زنند.»
داستان‌های مختلفی در تاریخ وجود دارد که در آن‌ها ذکر شده استرس باعث ایجاد مو‌های سفید می‌شود. یکی از مشهورترین آن‌ها ماری آنتوانت، ملکه فرانسه است که با یک گیوتین در جریان انقلاب فرانسه کشته شد. گفته می‌شود فقط در یک شب تمام مو‌های او سفید شده است.
سرمربی هوادار هدایت الاهلی قطر را برعهده گرفت؛ این خبر یا شایعه، شاید مهم‌ترین موضوع امروز فوتبال ایران باشد.
انتشار دو فیلم در رابطه با فوت مهسا امینی، به بسیاری از ابهامات پاسخ داد. فیلم اول مربوط به ورود مهسا امینی به سالن گشت ارشاد و دیگری تشریح معاینات پزشکی قانونی و نتیجه کالبد شکافی بود.
انتشار تصویری از آخرین تمرین تیم ملی پیش از جدال با سنگال که سامان قدوس انگشت اشاره‌اش را به حالت هیس گرفته، با حواشی زیادی همراه شده که اکنون پیگیری‌ها نشان می‌دهد ماجرا از چه قرار است.
بررسی‌های آنان نشان داد که متهم مذکور با راه‌اندازی یک صفحه جعلی اینستاگرامی، زنان متاهل را برای فروش، تعویض یا آبکاری طلاهایشان، فریب می‌دهد تا به خاطر حفظ آبرو از شکایت و پیگیری ماجرا صرف نظر کنند.
بررسی‌های نشان داد که متهم مذکور با راه اندازی یک صفحه جعلی اینستاگرامی، زنان متاهل را برای فروش، تعویض یا آبکاری طلاهایشان، فریب می‌دهد تا به خاطر حفظ آبرو از شکایت و پیگیری ماجرا صرف نظر کنند. به همین دلیل نیرو‌های تجسس پس از انجام یک سری فعالیت‌های اطلاعاتی و از طریق تلفن یکی از بانوان پلیس وارد صفحه اینستاگرامی «عدنان» شدند و با او ارتباط برقرار کردند.
ساخته ایلدیکو انیدی، یک درام تاثیرگذار با ضرب آهنگ پایدار است که با وجود ریتم یکدست، تماشاگر را با خود همراه می‌سازد و این دستاوردی برای فیلمساز مجارستانی است که اسباب تحسین او را فراهم آورده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ