خود ابطحی هم اظهار تعجب کرده، ولی توضیح نداده و می‌توان حدس زد که این اظهار شگفتی به خاطر اختلافات شدید دکتر علی شریعتی با مرتضی مطهری است تا جایی که حتی پس از درگذشت شریعتی هم مطهری علیه او بیانیه صادر می‌کند و یکی را در ابتدا مهندس بازرگان هم امضا می‌کند و بعد پس می‌گیرد و حالا باخبر می‌شویم این دو خانواده اکنون نسبت دارند ولو سببی.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بازار نقد و بررسی لایحه ۷۰ ماده‌ای حجاب داغ است و مجلس هفته جاری یک فوریت این لایحه را بررسی می‌کند. لایحه‌ای که به گفته کارشناسان ۳ نکته اساسی دارد و هدف از اجرای آن پیشگیری از آسیب‌ها است.
عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه اقامه دین، شرط توفیق و سعادت است، گفت: مردم عاقل‌تر از این هستند که دنبال هر شعار عاری از دین راه بیفتند. قیام ۳۰ تیر این حقیقت را بر ما ثابت کرد. در مسئولیت‌های کشور و موقعیت‌های مختلف هم تا زمانی که پرچم دین برافراشته باشد، دشمن بر ما مسلط نمی‌شود، خدا پشتیبان شماست، شما را هدایت می‌کند و به‌پیش می‌روید، اما اگر شما دین را رها کردید، اولین نقطه سقوط و شکست فرامی‌رسد بنابراین باید به این نکته توجه داشت که افراد در زاویه با دین و ولایت در عرصه‌های نظام قدرت ظهور نداشته باشند.
نمی‌دانم بعد از افتتاح سد چه اتفاقی برای تامین آب کشاورزی این روستا‌ها می‌افتد. این نکته را متوجه‌ام که الان دیگر وقت حرف زدن درباره چرایی افتتاح این سد نیست. آنچه باید درباره این افتتاح گفته می‌شد را صغیر و کبیر و کارشناس و غیرکارشناس گفته‌اند. خدا کند که همین یک بار هم که شده حرف و استدلال‌ها درست از آب درنیاید و سرنوشت چمشیر مثل گتوند نشود و اهالی ایل فیروزآباد به خواسته‌شان برسند.
دکتر نولان در صحبت‌هایش در کنفرانس SALT iConnection ۲۰۲۳ (کنفرانسی که سرمایه‌گذاران، کارآفرینان و سیاست‌گذاران در آن شرکت می‌کنند)، به این نکته اشاره کرد که به باور او هوش فرازمینی نه تنها از سیاره ما بازدید کرده، بلکه می‌توان یک گام فراتر نهاد و گفت که آن‌ها نه تنها از زمین بازدید کرده‌اند، بلکه مدت زیادی است که اینجا هستند و هنوز هم در زمین حضور دارند.
یک عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی گفت: از نظر بنده بهبود وضعیت معیشتی مردم نکته مهمی برای افزایش مشارکت مردم در انتخابات است و از سوی دیگر حضور سلایق مختلف سیاسی در عرصه انتخابات نیز در افزاش مشارکت موثر خواهد بود.
یک کارشناس حوزه تولید گفت: نخستین نکته در مشارکت مردم در اقتصاد این است که مشارکت به صورت داوطلبانه باشد و با دستور و بخشنامه نمی توان مردم را وادار به مشارکت در تولید کرد.
یک کارشناس حوزه تولید گفت: نخستین نکته در موضوع مشارکت مردم در اقتصاد این است که مشارکت به صورت داوطلبانه باشد؛ با دستور و بخشنامه برنامه ها جلو نخواهد رفت.
رادان در خصوص رویکرد فراجا نسبت به عدم رعایت حجاب از سوی برخی از افراد گفت: همانطور که قبلاً گفتیم رویکرد ما نسبت به این موضوع دو نگاه است؛ یک اینکه قانون چه می‌گوید و به اصل قانون احترام بگذاریم و نکته دوم اینکه این موضوع دغدغه مردم نیز هست.
جلالی گفت: باید چند نکته را در نظر داشته باشیم. اول اینکه در کنار تلاش دشمن برای بر هم زدن امنیت مدارس باید بدانیم که امروز فضای عمومی و به ویژه مدارس کشور درگیر پدیده‌ای به نام هراس اجتماعی نیز شده‌اند. این بدین معنا نیست که مسمومیت‌ها واقعی نیست بلکه نکته اینجاست که القای یک ترس عمومی می‌تواند با ضریب قابل توجهی تعداد نمونه‌ها را افزایش بدهد.
از ضرورت اجرایی سازی جراحی در اقتصاد ایران سخن گفته شده و یا ایجاد نظم در بازار‌های مالی کشور مورد تاکید قرار گرفته و در عین حال طرح‌هایی نظیر مولدسازی دارایی‌های دولتی مطرح شده است. وقتی به اغلب این ابتکار‌ها می‌نگریم یک نکته کاملا روشن می‌شود و آن این است که عمده حرکت‌ها در قالب طرح‌های مذکور، واکنشی و نه فعالانه، و صرفا در پاسخ به چالش‌ها و بحران‌های اقتصادی جاری کشور ارائه شده‌اند.
کارشناس داوری فوتبال گفت: در بازی با آلومینیوم داور تمرکز نداشت و یک پنالتی برای پرسپولیس نگرفت.
ربیعی با تاکید بر این نکته که انسان‌های پس از بحران مانند گذشته نخواهند شد، گفت: در حوزه سیاست داخلی ما به یک منجی بزرگ به نام صندوق‌های رای نیاز داریم که می‌تواند فریاد‌های کف خیابان را به رفتار‌های نظام‌مند تبدیل کند و در حوزه سیاست خارجی باید از رفتار‌ها تنش‌آمیز پرهیز و در جای درست تحولات جهانی بایستیم و از تحلیل‌های بی‌مبنا خودداری کنیم.
ربیعی با تاکید بر این نکته که انسان‌های پس از بحران مانند گذشته نخواهند شد، گفت: در حوزه سیاست داخلی ما به یک منجی بزرگ به نام صندوق‌های رای نیاز داریم که می‌تواند فریاد‌های کف خیابان را به رفتار‌های نظام‌مند تبدیل کند و در حوزه سیاست خارجی باید از رفتار‌ها تنش‌آمیز پرهیز و در جای درست تحولات جهانی بایستیم و از تحلیل‌های بی‌مبنا خودداری کنیم.
وزیر خارجه عربستان هم بر این نکته تاکید داشت که مصمم هستیم شرایط و نگرانی های موجود را یک به یک مورد بحث قرار داده تا بتوان به نتیجه رسید.
نکته عجیب این است که به گفته پلیس، خانم الی ادواردز، هدف مرد مسلحی که باعث و بانی این جنایت شده، نبوده است. در واقع پلیس اعلام کرده که یک مرد مسلح، به سمت ورودی میخانه تیراندازی کرده است.
یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: صحبت‌های آقای میرسلیم دخالت در امور قضایی است زیرا در قانون اساسی، بحث تفکیک قوا را داریم. نکته بعدی این است که به نظر می‌رسد ایشان باید این حرف‌ها را در خصوص فرزند گرامی‌شان که در زندان است، می‌زد.
متخصص مغز و اعصاب گفت: بیماری آلزایمر به طور معمول به یک زمینه مستعد ژنتیکی و همچنین عوامل محیطی، برای بروز خود نیازمند است. تحقیقات انجام گرفته مؤید این نکته است؛ افرادی که سابقه مطالعه بیشتری دارند، دیرتر به آلزایمر مبتلا می‌شوند و یا در صورت ابتلاء، خفیف‌تر مبتلا می‌شوند، زیرا در این افراد سلول‌های مغزی، مرتب در حال فعالیت هستند و بازسازی و قوی‌تر می‌شوند. همچنین وی از ورزش به عنوان عاملی که در جلوگیری از انواع بیماری‌ها مؤثر است، نام برد.
مطالعات صورت گرفته درباره زندگی توت عنخ آمون اغلب تحت الشعاع شایعات هیجان‌انگیزی است که پیرامون کشف مقبره او وجود دارند مانند زمزمه‌های مداوم یک نفرین. با این وجود، ما در اینجا به دور از شایعات به پنج نکته علمی که از کشف مقبره این فرعون مصر باستان دریافته‌ایم اشاره خواهیم کرد.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه مدیریت جدید نباید اجازه دهد حاشیه‌ها به استقلال لطمه بزند، گفت: مدیرعامل جدید باید بداند شرایط فوتبالیست‌های فعلی با گذشته متفاوت شده است.
کارشناس فوتبال و پیشکسوت استقلال با بیان این که باید قدردان مدیرانی بود که برای موفقیت این باشگاه زحمت کشیده‌اند گفت: در مورد مدیریت آقای آجورلو فقط یک نکته عجیب وجود دارد.
یک اقتصاد دان گفت: دولت سیزدهم باید این نکته را در نظر بگیرد که نباید شرکت‌های پتروشیمی به افراد نالایق سپرده شود، زیرا در این صورت مجدداً شاهد فسادهای افسار گسیخته هستیم.
متخصص مدیریت زیست‌بوم‌های تالابی گفت: الان نزدیک به ۹۵ درصد دریاچه ارومیه کاملا خشک شده است، اما باید یک نکته را در نظر بگیریم که تالاب‌ها قابلیت بازیابی و احیا دارند، یعنی اینکه اگر یک تالابی خشک می‌شود به این معنی نیست که هیچ وقت قابلیت احیا ندارد حتی اگر دریاچه ارومیه برای چند سال شرایط خشکی کامل را داشته باشد باز می‌تواند احیا شود کما اینکه در این یک دهه گذشته ما این روند را دیده ایم.
باشگاه اودینزه در اقدامی بی سابقه، با انتشار یک توییت، روز کاتالونیا را به جرارد دلوفئو تبریک گفت. نکته عجیب‌تر، استفاده از پرچم استقلال‌طلبی کاتالونیا در پس زمینه عکس بازیکن کاتالان بود.
یک استاد دانشگاه و کارشناس سواد رسانه ای گفت: مهمترین نکته در مورد اینترنت کودک توجه کردن به امنیت سایبری کودکان است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ