اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ریکاردو دی بورگوس در مورد اتفاقات جنجالی بازی والنسیا-رئال مادرید در مستایا صحبت کرد.
انسیه خباز مافی‌نژاد، داور بین‌المللی فوتبال ایران، پس از غیبت در رقابت‌های جام جهانی زنان از داوری خداحافظی کرد.
دیگر چیزی تا اعلام حکم نهایی یوفا در مورد پرونده نگریرا نمانده است. حکمی که می تواند روی برنامه‌ریزی بارسا در تابستان اثر مستقیم بگذارد.
دو پنالتی بازی دوستانه ایران - روسیه مورد کارشناسی داوری قرار گرفته است.
دستیار یحیی گل‌محمدی می‌گوید اظهارات پاکو خمس برای او تعجب آور بوده است.
دوربین‌ها مونوئرا مونترو، داور ال‌کلاسیکو، را در حال صحبت با ادر میلیتائو در مورد دلیل کارت زرد وینیسیوس شکار کردند.
کوپال ناظمی از سوی کمیته داوران برای قضاوت مسابقه پارس جنوبی و خیبر خرم‌آباد در لیگ یک انتخاب شده است.
دروازه بان تیم فوتبال تراکتور گفت: برای استقلال دو باخت پیاپی سنگین بود و باید به نوعی آنها برنده می‌شدند.
کوپال ناظمی که قرار است بازی تیم ساپینتو و تراکتور را سوت بزند، به طرز عجیب گرفتار اتفاقات جنجالی در بازی های استقلال شده است.
کمتر از یک ماه قبل، آرژانتین و هلند با داوری متئو لاهوز به مصاف هم رفتند و بازی بسیار هم پرتنش شد. لیونل مسی و دیبو مارتینز در پایان مسابقه از خجالت داور اسپانیایی که دیروز دربی بارسلونا را داوری کرد، در آمدند.
مطمئناً فکر می‌کنید که آب پاستا نمی‌تواند چیز مفیدی داشته باشد و اینجاست که مردم اشتباه می‌کنند. آب اضافی ماکارونی مملو از نمک و نشاسته است و وقتی این مواد را به سس خود اضافه کنید، چه روغن زیتون باشد و یا مواد دیگر، سس لذیذی برای شما به ارمغان می‌آید که به هیچ وجه بدون وجود آب پاستا درست نمی‌شود؛ این فرآیند امولسیون سازی نامیده می‌شود.
فده والورده نیز مثل دیگر ملی پوشان اروگوئه از داور بازی تیمش برابر غنا عصبانی بود و ترجیح داد در مورد او چیزی نگوید.
کارشناس داوری تلویزیون العربیه تصمیم داور مسابقه تیم های ملی فوتبال ایران و ولز را تایید کرد.
قاتل ۳۰ ساله گفت: همه چیز به خاطر یک نگاه رخ داد من و دوستم جلیل سوار بر موتورسیکلت مقابل میوه فروشی ایستادیم، جوان میوه فروش در حالی که کنار همسر و دختر دو ساله اش مشغول کار بود رو به من کرد و گفت: «چیه! چرا این طوری نگاه می‌کنی؟ به او گفتم برو پی کارت! در حال مشاجره لفظی بودیم که برادر جوان میوه فروش به همراه دوستش از راه رسید و با میله آهنی به موتورسیکلتم کوبید من هم چاقو را بیرون کشیدم و قفسه سینه مرد میوه فروش را شکافتم...
شاهد عینی در این باره می‌گوید: «چند مرد هم به او تذکر دادند که روسری‌اش را سرش کند، ولی چیزی که من دیدم این بود که نیروی انتظامی آن چند مرد را از صحنه دور کرد. نیروی انتظامی اجازه نمی‌داد نظم تظاهرات خراب شود.
یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس عملکرد داور دیدار این تیم مقابل ملوان را ستود و آن را عالی توصیف کرد.
صحنه‌های مشکوک دیدار ملوان - پرسپولیس مورد بررسی کارشناسان داوری قرار گرفته است.
سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان امیدوار است داور بازی آن‌ها با گل‌گهر بدون اشتباه قضاوت کند.
سرمربی نساجی مازندران معتقد است در ۸ هفته اخیر از سمت داوری ضربه دیدند.
اسکار هرناندز، برادر ژاوی هرناندز، شب گذشته در دقیقه 41 بازی بارسا برابر مایورکا اخراج شد. این برای دومین بار در هشت ماه اخیر بود که او از خیل مانسانو کارت قرمز گرفت.
مربی گل گهر سیرجان در مورد قضاوت داور عنوان کرد: بحث پنالتی درست بود اما تنها چیزی که اتفاق افتاد ما چون مکرر اشتباهات بد داوری در گذشته برای ما اتفاق افتاده بود این حساسیت در تیم و بازیکنان ما بود و با کوچکترین مسئله این حساسیت و اتفاقات گذشته تیم ما را چه روی نیمکت و چه در زمین بازی اذیت می‌کرد و این تاثیر عصبی بزرگی داشت. به کرات این اتفاق در بازی با استقلال و بازی های گذشته افتاده بود و این نکته سیاه این بازی بود.
یکی از هشت دستور رییس جمهوری برای حل مشکلات صنعت خودروسازی کشور، تعیین تکلیف واگذاری مدیریت دولتی دو شرکت‌ خودروسازی بود که در راستای تحقق این دستور، روز گذشته آگهی واگذاری ۴۱ درصد سهام سایپا اعلام و منتشر شد.
نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی می‌گوید: اینکه در حال حاضر دارو پیدا نمی‌شود، مشکل از دولت قبل است اما اینکه مشکل واکسن کرونا حل شده، مربوط به دولت فعلی است؟ ارز را اینها گران کردند، دارو در نتیجه اقدامات اینها کمیاب شد، این موارد مربوط به دولت قبل است؛ صادق بودن چیز دیگری است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ