مهاجم استقلال بعد از برد مقابل مس رفسنجان، کنایه‌های بی پایانی به رقیب سنتی وارد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
لی هونگ فای از هنگ کنگ تنها داور زن بیست و دومین دوره رقابت‌های والیبال قهرمانی مردان آسیا ۲۰۲۳ اولین قضاوت خود را در دیدار افتتاحیه انجام داد. روز شنبه تیم‌های ملی ژاپن و تایلند در ورزشگاه شش هزار نفری الغدیر ارومیه به مصاف یکدیگر رفتند که تیم ملی ژاپن با ارائه یک بازی زیبا و تماشاگرپسند سه بر صفر مقابل تایلند به پیروزی دست یافت. تیم ژاپن در این دیدار در سه ست متوالی و با نتایج ۲۵بر ۱۹، ۲۵ بر ۲۱ و ۲۵ بر ۲۲ مقابل تایلند به برتری رسید و نخستین پیروزی خود را در این رقابت‌ها بدست آورد. جو مینگ از چین و لی هونگ فای از هنگ کنگ به‌عنوان داوران اول و دوم، قضاوت این دیدار را برعهده داشتند. بیست و دومین دوره رقابت‌های والیبال قهرمانی مردان آسیا ۲۰۲۳ با حضور ۱۷تیم از امروز به میزبانی ایران در شهر ارومیه شروع شده و تا ۴شهریور ماه ادامه دارد.
اهواز- سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: مردم خوزستان از یک دربی زیبا لذت بردند و امیدوارم در بازی‌های آینده اتفاقات بهتری رقم بخورد.
تیم ملی جوانان ایران در فینال قهرمانی جهان در یک بازی زیبا و نفسگیر با نتیجه سه بر دو ایتالیا را شکست داد و بر سکوی قهرمانی ایستاد.
تیم ملی والیبال ژاپن در یک بازی فوق العاده زیبا با نتیجه سه بر یک از ایتالیا شکست خورد.
سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان در نشست خبری پیش از بازی در مرحله نیمه نهایی جام ملتهای آسیا از آماده بودن شاگردانش و تلاش برای اجرای یک بازی زیبا صحبت کرد.
قلعه‌نویی در ادامه برای آنکه موضوع کسر شأن فوتبال ایران را هم به آهستگی به مسیری دیگر هل دهد، از زیبا بازی‌کردن بازیکنانش حرف زد. این اولین بار نبود که او با طعنه و کنایه درباره بازی تیم ملی ایران در عصر گذشته، خاصه زمانی که کارلوس کی‌روش هدایت تیم ملی ایران را بهرعهده داشت، حرف می‌زد. قبلا هم گفته بود فوتبال ایران از روز‌های کسل‌کننده‌اش فاصله گرفته است. شاید قلعه‌نویی فراموش کرده، ولی همین تیم ملی ایران در عصر کارلوس کی‌روش که «کسل‌کننده» بازی می‌کرد ۶ بر صفر قزاقستان را شکست داد؛ یک گل بیشتر از تیم قلعه‌نویی زد و اتفاقا گلی هم نخورد.
در حالی که سوت آغاز دیدار هیجان‌انگیز دو تیم استقلال و پرسپولیس به صدا درآمده بود، هواداران دو تیم وضعیت اسف‌بازی پشت درهای شرقی و غربی ورزشگاه داشتند.
باشگاه فاینورد به بازیکنان تیم قهرمان خود یک هدیه فوق‌العاده زیبا داد؛ انگشتر قهرمانی.
میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، با ستایش عملکرد سیتی، تقابل حساس مقابل این تیم را یک چالش زیبا دانست.
دربی بازی بزرگ و طبیعتا بازی هنرنمایی بازیکنان باتجربه است. بازیکنانی که یک لحظه از فرصت به سود تیم خود بهره برده و کار را تمام می کنند.
شهاب زاهدی، مهاجم بلندبالای تیم پوشکاش مجارستان، این هفته با یک گل زیبا در لحظات پایانی، دوباره به سرتیتر اخبار بازگشت.
علی قلی‌زاده یکی از لژیونرهایی است که در دسترس قلعه‌نویی برای دو بازی تدارکاتی فروردین ماه خواهد بود.
تک‌گل پیکان مقابل گل‌گهر در هفته بیست و یکم حاصل یک کار تیمی زیبا بود که با پاسکاری‌های متعدد به ثمر رسید.
داخل متروی شوش روی تابلویی نوشته شده: مسجد فرازنده، ۱۰۰ متر جلوتر. با کمی پیاده‌روی در خیابان شهید «زیدوند لرستانی» متوجه می‌شویم چقدر جلو چشم بوده، اما آن را ندیده‌ایم؛ آن هم با آن گنبد و کاشی‌های فیروزه‌ای زیبا. اینجا مسجد فرازنده در محله شوش است.
لبنیات هراز آمل در یک بازی نزدیک و زیبا مغلوب راه‌یاب ملل مریوان شد.
آبادان - سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: استقلال یک تیم بزرگ ایران است. ما باید بدانیم مقابل چه تیمی بازی می‌کنیم و محدودیت‌های خودمان را باید مقابل استقلال در نظر بگیریم.
دروازه‌بان تیم ملی آرژانتین در ثانیه‌های پایانی بازی با استرالیا با یک سیو زیبا، تیمش را نجات داد تا هواداران و هم تیمی‌هایش را اندازه زدن یک گل شاد کند.
روزنامه گاردین با انتشار یک گزارش احساسی و زیبا، تیم ملی ایران را شایسته پیروزی برابر ولز دانست.
تیم ملی ایران علی‌رغم غیبت بازیکنان لژیونر و مصدومیت نگران کننده ابراهیمی به برد روحیه‌بخش مقابل نیکاراگوئه رسید.
تیم ملی ایران علی‌رغم غیبت بازیکنان لژیونر و مصدومیت نگران کننده ابراهیمی به برد روحیه‌بخش مقابل نیکاراگوئه رسید.
سایپا موفق شد در یک دیدار زیبا با نتیجه ۳-۲ لبنیات هراز آمل را شکست دهد.
وسندروف در جنوب وین، منطقه‌ای که است که تیم ملی در آن اردو زده است. منطقه‌ای که توسط دهکده‌های زیبا و جنگل احاطه شده و به یک شهر بازار شناخته می‌شود
تیم ملی والیبال برزیل در یک بازی زیبا موفق شد با نتیجه ٣-١ آرژانتین شکست دهد و به نیمه نهایی قهرمانی جهان صعود کند.
انتظارات هوادار سپاهان برای دیدن تیم محبوب‌شان در ورزشگاه نقش جهان در یک عصر جمعه دل‌پذیر به پایان رسید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ