احمد عبدالله زاده پس از سه فصل و نیم حضور در فولاد، با عقد قراردادی قرضی به نساجی بازگشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یاسین سلمانی، خرید جدید پرسپولیس، متولد گرگان است.
خطیب جمعه تهران گفت: ناراحتی و خون جگری که شما نمازخوانان و حزب اللهی‌ها دارید بی‌حجابی است، اظهار داشت: دل شما نماز‌گزاران از این مسئله خون است و هر هفته می‌گویم تئوریسین‌های بی‌حجابی کم‌کم مُنکرِ منکَر بودن بی‌حجابی می‌شوند.
اتفاقات سال گذشته اغتشاشات بود نه اعتراضات، در این جریانات شاهد قرآن‌سوزی، پرچم‌سوزی، اهانت به عالمان دین، اهانت به مساجد و امامزاده‌ها و ... بودیم، ولی ملت ما با شجاعت به دهن آن‌ها زدند و گفتند: «ای مگس عرصه سیمرغ نه جولان گه توست».
هافبک دفاعی الوحده تنها لژیونر ایرانی حاضر در جام باشگاه‌های عرب است.
احمد خاتمی به برخی وقایع دنیای امروز اشاره و بیان کرد: پیروان همین شمر و اباسفیان‌ها هستند که امروز هم در سوئد و دانمارک و برخی نقاط دیگر اقدام به قرآن سوزی می‌کنند و پیروان همین افراد هستند که در کشور عزیزمان نیز به دنبال براندازی بودند، اما با عنایات خاصه سیدالشهدا (ع) ناکام ماندند.
هافبک ایرانی الوحده ممکن است با فوق ستاره فوتبال جهان روبه‌رو شود.
خاتمی تصریح کرد: دشمن در پی عادی سازی بی‌حجابی است اما ما انقلاب کردیم تا حجاب بر مسند بنشیند و باید بدحجابان و بی حجابان احترام مجلس امام حسین (ع) را نگه دارند و بدانند بی‌حجابی در کشور هیچگاه هنجار نخواهد شد و جایی برای بی‌حجابی نخواهد ماند و ما عاشقان اباعبدالله نمرده ایم
خاتمی تصریح کرد: دشمن در پی عادی سازی بی‌حجابی است اما ما انقلاب کردیم تا حجاب بر مسند بنشیند و باید بدحجابان و بی حجابان احترام مجلس امام حسین (ع) را نگه دارند و بدانند بی‌حجابی در کشور هیچگاه هنجار نخواهد شد و جایی برای بی‌حجابی نخواهد ماند و ما عاشقان اباعبدالله نمرده ایم
احمد زیدآبادی روزنامه نگار و فعال سیاسی اصلاح طلب خبر داده که به خاطر سخنرانی خود در تاریخ سوم خرداد سال 1388 در جریان انتخابات ریاست جمهوری آن سال به دعوت جوانان حامی مهدی کروبی به یک سال حبس تعزیری و 50 ضربه شلاق روی نقاط مجاز بدن محکوم شده است.
احمد مازنی نوشت: نباید فراموش کرد بی‌احترامی به کتاب مقدس مسلمانان می‌تواند مقدمه بی‌احترامی و تعرض به سایر عقائد و تفکرات و افراد شود. این نوع رفتار‌ها می‌تواند مقدمه نزاع‌هایی از جنس جنگ‌های صلیبی در پهنه عالم باشد که کنترل آن‌ها بدون تردید دشوار خواهد بود.
خاتمی با بیان اینکه مطلب دومی که در رابطه با حجاب می‌خواهم بگویم این است که رهبری فرمودند بی‌حجابی حرام‌شرعی و سیاسی است، تصریح کرد: توجه می‌دهم در عرصه نهی از منکرِ بی‌حجابی، باید از قول معروف، سدید و کریم استفاده شود؛ خانمی که بی‌حجاب بیرون می‌آید مریض است، به او سیلی نباید زد، بلکه با مهربانی باید درمانش کرد. برخورد‌ها انسانی و مهرآمیز باشد، این‌ها دختران همین مملکت هستند از خارج نیامده‌اند، نهی از منکر باید قرآنی باشد.
اشتباه بزرگ قوام آن اعلامیه تهدید آمیز بود که مشخص نشد چه کسی برای او نوشته بود: «چنان که در گذشته نشان داده‌ام بدون ملاحظه از احدی و بدون توجه به مقام و موقعیت مخالفین، کیفر اعمال‌شان را کنار می‌گذارم. حتی ممکن است تا جایی بروم که با تصویب اکثریت پارلمان دست به تشکیل محاکم انقلابی زده روزی صد‌ها تبهکار را از هر طبقه به موجب حکم خشک و بی شفقت قانون قرین تیره روزی سازم. به عموم اخطار می‌کنم که دوره عصیان سپری شده روز اطاعت از اوامر و نواهی حکومت فرا رسیده است. کشتی‌بان را سیاستی دیگر آمد.»
استاد حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه یزید امروز خیلی یزیدتر از یزید دیروز است، گفت: قدرت جهانی یزید امروز، مردم دنیا را به انواع و اقسام فسق و فجور آلوده می‌کند تا بتواند بر آن‌ها حکمرانی کند. آن روز اگر یزید عده‌ای را به قتل می‌رساند، یزید امروز یعنی آمریکا نسل‌ها را به قتل می‌رساند.
سید احمد خاتمی گفت: برخی برای حضورشان زمزمه استعفای رئیس جمهور را می‌کنند که اگر می‌خواهید ما به میدان بیاییم باید رئیس جمهور استعفا دهد. شما و ما می‌دانیم که این شعار‌های دشمنان است، شما در ترس تأیید شدنتان به دنبال شعار دشمنان هستید.
از ابتدا مشخص بود که اتهام‌های واردشده به من و چند نفر دیگر، تنها به‌قصد تواب‌سازی مطرح شده است و این خط قرمز من بود. البته که پیشنهاد‌هایی هم به من داده شد، اما پاسخ من به تمام‌شان این بود که زیر بار هیچ حرفی که نشانه‌ای از این موضوع در آن باشد، نخواهم رفت و سال‌های زندان را تحمل خواهم کرد. بااینکه تمایلی ندارم که مدام در معرض احتمال گذر از این خط قرمز قرار بگیرم، اگر هزار بار دیگر هم شرایطی دشوارتر از آنچه از سر گذراندم، بر من تحمیل شود، باز هم همان کار را خواهم کرد.
احمد مازنی نوشت: در عین حال مدعیان حقوق و آزادی زنان که به نام پیگیری این حقوق در پی عقده‌های کهنه خویش با جمهوری اسلامی و آرمان‌های امام هستند، پاسخ مناسبی از زنان ایرانی گرفتند و مدعیان حجاب و عفاف نیز باید توجه خود را معطوف به این حقیقت کنند که برای خواسته‌های جدید نسل نوی زنان و دختران ایرانی نسخه‌های کهنه نپیچند.
خطیب نماز عید قربان گفت: سروران مسئول، کتک زدن خانم باحجاب منکر آشکار است. منتظر که و چه هستید اینکه جنایت کنند و بعد بگویند ببخشید ما تند شدیم. بی‌خود تند شدید چرا در جا‌های دیگر تند نمی‌شوید. بنابراین؛ از مسئولان محترم تقاضا می‌کنم پیش از این اجازه هتک حرمت حجاب را ندهند.
باشگاه الوحده امارات با ستاره ایرانی فصل گذشته شباب الاهلی به توافق نهایی رسید.
تیم فوتبال الوحده اردوی تدارکاتی خود را برای کشور صربستان برنامه‌ریزی کرده است.
سرمربی پیشین تیم ملی کاراته کره جنوبی به عنوان دبیر سازمان تیم های ملی کاراته انتخاب و معرفی شد.
کاری که با آقای میرسلیم در حال عبادت و زیارت شده با هیچ منطقی قابل توجیه نیست، جز با همان منطق توجیه هدف با وسیله نامشروع! البته اگر فرض ما درست باشد که هدف مشروع و مقدس است. به واقع ما با کدام متر اندازه‌گیری می‌کنیم که در ابراز مخالفت با افراد از هر وسیله‌ای استفاده می‌کنیم؟ نقد باید منصفانه باشد و البته در صورت لزوم گزنده، اما کاری که در جامعه مدعی دیانت و اخلاق ما جریان دارد نه با مفهوم نقد سازگار است و نه با معنی انصاف!
احمد عبدالله‌زاده بازیکن سابق تیم فوتبال فولاد خوزستان به نساجی مازندران پیوست.
احمد عبدالله‌زاده بار دیگر با گلزنی در ترکیب فولاد درخشید.
احمد عبدالله‌زاده می‌گوید بازیکنان فولاد با فداکاری و جنگندگی موفق به کسب سه امتیاز دیدار با سپاهان شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ