این هفته هم شاخص های بورس و فرابورس با افت مواجه شدند، اما موضوع با اهمیت این بود که شاخص هم وزن بورس بیش از سه برابر شاخص کل بورس افت کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی تیم فوتبال استقلال با اشاره به برگزاری دومین دیدار تیمش برابر ملوان در لیگ بیست و سوم گفت: به دنبال کسب پیروزی در این دیدار و ۶ امتیازی شدن در جدول رده بندی هستیم.
نیمار فاش کرد که پس از شکست برابر کرواسی در جام جهانی بدترین هفته زندگی‌اش را پشت سر گذاشت و به خداحافظی از فوتبال نیز فکر کرد.
کریم بنزما در واکنش به اقدام حرفه‌ای و طبیعی باشگاه رئال مادرید، بدترین تصمیم ممکن را گرفت و بسیاری از هوادارانش را ناامید کرد.
میلان امشب در هفته سی و پنجم سری آ در خانه اسپتزیا به مصاف این تیم رفت و با نتیجه 2-0 شکست خورد.
در فصل کنونی گل محمدی بدترین فصل خود را با پرسپولیس سپری میکند. در شرایطی که پرسپولیس در هفته شانزدهم اختلاف خود را با رقیب دیرینۀ خود یعنی استقلال به ۸ امتیاز رسانده بود، در ادامه با نتایج ضعیف پرسپولیس در نیم فصل دوم و پیروزی های پیاپی استقلال و سپاهان، پرسپولیس به رتبه سوم سقوط کرد.
هفته سوم مسابقات سراسری اسبدوانی (کورس بهاره)به میزبانی استان یزد با معرفی برترین ها به پایان رسید.
هالند به عنوان بهترین بازیکن هفته مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا انتخاب شد.
از زمان شروع قهرمانی‌های پیاپی پرسپولیس، سابقه نداشته این تیم تا هفته بیست‌وسوم، به اندازه این فصل امتیاز از دست بدهد.
تیم فوتبال پرسپولیس در چارچوب هفته بیستم مسابقات لیگ برتر مقابل هوادار در ورزشگاه آزادی تن به شکست داد.
تیم فوتبال پرسپولیس که امیدوار بود با پیروزی برابر هوادار در هفته بیستم موقتا به صدر جدول برگردد، با اشتباه عجیب یک بازیکن تعویضی نتیجه را واگذار کرد و سومین شکست فصل را پذیرفت.
پاری سن ژرمن امشب در هفته بیست و سوم لیگ یک فرانسه در خانه موناکو نتیجه‌ای بهتر از شکست 3-1 به دست نیاورد.
عثمان دمبله پنج هفته نمی‌تواند بارسا را همراهی کند و نه تنها هر دو بازی رفت و برگشت برابر یونایتد را از دست می‌دهد که حداقل در 6 بازی لالیگا نیز غایب خواهد بود.
نایب قهرمان المپیک توکیو بهترین وزنه بردار هفته دوم لیگ برتر شد.
بورس کالای ایران برترین‌های بورس کالا را در هفته سوم آذر (منتهی به ۲۵ آذر) براساس ارزش فروش شرکت‌ها در بازار فیزیکی اعلام کرد.
امروز مطالبی همچون کدام بانک بدترین نرخ کفایت سرمایه را دارد؟، چند میلیون دلار و یورو امروز معامله شد؟، افزایش سرمایه ۳۱۰ درصدی نماد پتروشیمی، چند سهامدار سبد سهام خود را بیمه کردند؟، جزئیات عرضه تارا و پژو ۲۰۷ در هفته آینده در بورس کالا، خرید سکه سودآورتر است یا طلا؟، در آبان ماه چند دستگاه خودرو در بورس کالا فروخته شد؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
طلای جهانی امروز دوشنبه پس از ثبت بدترین هفته خود در پنج هفته اخیر، تحت فشار افزایش ارزش دلار در حالی کاهش یافت که معامله‌گران منتظر نشانه‌های بیشتر در مورد استراتژی نرخ بهره بانک‌های مرکزی بودند.
شاخص کل در هفته گذشته یکی از بهترین هفته ها را سپری کرد اما برای رشد در هفته آتی مشکلاتی را خواهد داشت.
پنج تا شش هفته؛ این زمانی است که برای دوران نقاهت سردار آزمون پیش‌بینی شده است.
شرایط اینتر در بدترین زمان ممکن بحرانی شده و در چنین وضعیتی این تیم دو بازی حساس، به فاصله یک هفته برابر بارسا پیش رو دارد.
حرکت آکروباتیک امین قاسمی‌نژاد در بدترین زمان و بدترین مکان ممکن، یک خطای پنالتی و سه امتیاز شیرین را برای استقلال به ارمغان آورد.
پرسپولیس برای اولین بار در تاریخ لیگ برتر دو هفته ابتدایی را بدون گل زده ترک می‌کند.
مس کرمان در یک دیدار پر گل در خانه خود پیکان را از پیش رو برداشت تا بدین ترتیب اولین پیروزی خود بعد از هشت سال دوری از لیگ برتر را رقم بزند.
معاون پذیرش فرابورس ایران در خصوص روند پذیرش باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس در فرابورس توضیحاتی ارائه کرد.
مدیرعامل فرابورس ایران با برشمردن ۵ پیش شرط برای درج نماد سرخابی‌ها در بازار پایه این بورس گفت: فرابورس بابت هر ریال این واگذاری در راستای حفظ منافع مردم حساس است و تا این ۵ شرکت رعایت نشود امکان واگذاری سرخابی ها وجود ندارد.
امروز مطالبی همچون قیمت روز خودرو ۸ مرداد ۱۴۰۱ | بازار خودرو به تعادل رسید؟، پیش بینی بورس فردا یکشنبه | دیگر بازار تحلیل پذیر نیست!، سازمان تامین اجتماعی کدال نشین شد!، شاخص کل چقدر اُفت کرد؟، چطور با سهام عدالت وام بگیریم؟، کدام شرکت‌ها این هفته به مجمع می‌روند؟ | مجمع پرسپولیس چه روزی است؟، بهترین سهام برای خرید بلندمدتی چیست؟ + عکس، هر اسکناس دلار توافقی چند هزار تومان شد؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ