حمید مطهری در اولین تجربه سرمربیگری خود از چهار بازی سه امتیاز به‌دست آورده و بدون پیروزی در رتبه‌های پایینی جدول قرار دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
زمانی که صحبت از محصولات لبنی به میان می‌آید آیا تمایل به خرید محصولات پرچرب دارید یا کم چرب؟ برای بسیاری از مصرف کنندگان رفتن به سراغ گزینه‌های کم چرب می‌تواند گزینه‌ای "سالم تر" به نظر می‌رسد.
اگر در حین نشستن، تماشای تلویزیون، راه رفتن یا کار کردن متوجه شدید ضربان قلبتان بالاتر از حد معمول است، بدانید که این اتفاق به کم‌آبی بدن مربوط است. وقتی مایعات کافی نمی‌نوشید، قلب شما مجبور است برای پمپاژ خون در سراسر بدن سخت‌تر کار کند و در نتیجه‌ی آن ضربان قلب بالا می‌رود. برای اینکه سیستم قلبی عروقی شما بهتر کار کند، روز خود را با مصرف مایعات فراوان شروع کنید و به طور منظم در طول روز آب و سایر مایعات بنوشید.
آرین روبن و فرانک ریبری، زوج طلایی سابق بایرن مونیخ، تماشاگر شکست بی موقع این تیم در بازی ماقبل پایانی فصل بودند.
باشگاه نساجی با انتشار یک بیانیه کم و کیف بلیت‌فروشی بازی با پرسپولیس را اعلام کرد.
باشگاه نساجی با انتشار یک بیانیه کم و کیف بلیت‌فروشی بازی با پرسپولیس را اعلام کرد.
رئیس فیفا در کنگره کافا به نتایج تیم ملی در جام جهانی ۲۰۲۲ اشاره کرد.
عیسی آل‌کثیر در اولین مسابقه فیکس خود توانست تاثیر مثبتی در تیمش داشته و پاس گل دوم را برای دیاباته ارسال کند.
با خروج محمد نژادمهدی و رناتو داسیلویرا قلب خط دفاعی سپاهان نیاز به تقویت دارد.
رئیس فدراسیون فوتبال با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای تجهیز باشگاه‌ها به سیستم کمک داور ویدئویی گفت: پرسپولیس و استقلال نباید از سایر باشگاه‌ها عقب بیفتند.
علیرضا حقیقی دروازه بان نساجی خیلی دوست داشت در مصاف با تیم سابق هفتمین کلین شیت در دور رفت را تجربه کند اما یک پناتی کار را خراب کرد.
آرژانتین و کرواسی، مسی و مودریچ در مرحله نیمه نهایی جام جهانی 2022 به مصاف یکدیگر خواهند رفت.
پس از درخشش در لیگ قهرمانان و آقای گلی در روسیه، سردار همچنان مهمترین گل زندگی‌اش را در کارنامه کم دارد.
استقلال باید در هفته یازدهم لیگ برتر، روز جمعه به مصاف تیم هوادار برود و از این رو امروز شاگردان ساپینتو تمرینات پرفشاری را پشت سر گذاشتند.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ دستگیری متهم قبل از فرار در مرز/ طلاق بخاطر کم سوادی و تحقیر/ قتل به خاطر ساخت و ساز غیر قانونی/ آدم ربایی به بهانه دادن غذای نذری!/ بازداشت قاضی و وکیل قلابی در قشم/ رمزگشایی از جنایت رمزآلود/ گروگانگیری ۲۰۰ میلیونی در شرکت هرمی
در جریان این بازدید رئیس عدلیه همچنین به دادستان‌ها و مقامات قضایی سراسر کشور دستور داد، مستمر از بازداشتگاه‌هایی که عناصر اغتشاشات اخیر در آنها نگهداری می‌شوند، بازدید کنند و کامل در جریان کم و کیف روند رسیدگی به پرونده این افراد قرار گیرند.
در جریان این بازدید رئیس عدلیه همچنین به دادستان‌ها و مقامات قضایی سراسر کشور دستور داد به صورت مستمر از بازداشتگاه‌هایی که عناصر اغتشاشات اخیر در آنها نگهداری می‌شوند، بازدید به عمل آورند و به صورت کامل در جریان کم و کیف روند رسیدگی به پرونده این افراد قرار گیرند.
در طرح مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای، اطلاع‌رسانی درست و کافی از سوی شهرداری تهران صورت نگرفته است، اگر چه مسئولان شهری می‌گویند در این زمینه اطلاع‌رسانی در قالب (نصب بنر و تابلو) در معابر کرده‌اند، اما بسیاری از شهروندان از کم و کیف این طرح و اینکه به واسطه پارک خودرو خود در حاشیه برخی معابر باید پول پرداخت کنند، بی‌خبرند!
رئیس قوه قضاییه در جهت مقابله قاطعانه با مرتکبان جرائم و سرقت‌های خشن و تضمین امنیت روانی شهروندان، به مدت ۳ ساعت از دادسراهای ناحیه ۲۷ تهران (امور جنایی – ویژه قتل) و ناحیه ۳۴ تهران (ویژه سرقت) بازدید به عمل آورد و از نزدیک در جریان کم و کیف خدمت‌رسانی قضایی به مردم و مراجعان در این واحد قضایی و پیشبرد امور در آنها قرار گرفت.
بر اساس گزارش مرکز آمار متوسط درآمدهای خانوارهای شهری در سال گذشته حدود ۱۱۲ میلیون و ۴۲۱ هزار تومان بوده‌است. تهرانی‌ها با متوسط درآمد سالانه ۱۵۹ میلیون و ۸۸۴ هزار تومان، پردرآمدترین و کرمانی‌ها با متوسط درآمد سالانه ۷۱ میلیون و ۱۲۸هزار تومان کم‌درآمدترین خانورهای شهری کشور در سال گذشته بودند.
نکته جالب این بود که حتی مدیران این فروشگاه‌های اینترنتی هم از کم و کیف تخلف بی اطلاع بودند و با پیگیری و تذکر و حکم جریمه ما، این مجموعه‌ها مجبور به اصلاح روند خود شدند؛ مثلا در یک پرونده، ما سه محصول رب و پوشک و روغن موتور ماشین را در این فروشگاه‌ها بررسی کردیم و دیدیم که گرانی عمده‌ای رخ می‌دهد و حکم جریمه ۱۴ میلیاردی برای آنان صادر شد.
نکته جالب این بود که حتی مدیران این فروشگاه های اینترنتی هم از کم و کیف تخلف بی اطلاع بودند و با پیگیری و تذکر و حکم جریمه ما این مجموعه ها مجبور به اصلاح روند خود پرداختند.مثلا در یک پرونده ما سه محصول رب و پوشک و روغن موتور ماشین را در این فروشگاه ها بررسی کردیم و دیدیم که گرانی عمده ای رخ می دهد و حکم جریمه 14 میلیاردی برای آنان صادر شد.
قیمت نفت خام وست تگزاس اینترمدیت آمریکا به ۱۱۷ دلار در هر بشکه افزایش یافت، در حالی که قیمت نفت خام برنت معیار جهانی به ۱۱۸ دلار رسید
رئیس جمهور در پیامی با تبریک فرارسیدن روز ملی سوئیس، ابراز امیدواری کرد که مناسبات دو کشور بر پایه منافع متقابل، در عرصه‌های مختلف دوجانبه، منطقه‌ای و بین‌المللی بیش از پیش گسترش یابد.
هیچ چیز مشخص نیست و این موضوع در حد گمانه زنی است. تا زمانی که رای صادر و ابلاغ نشود نمی‌توان گفت رای نصف خواهد شد یا در کل چه مبلغی کم می‌شود

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ