تیم فوتبال گل‌گهر روز جمعه در آخرین حضور امیر قلعه‌نویی در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی مقابل فولاد خوزستان قرار می‌گیرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: فضای بی‌در و پیکر مجازی ایمان، اعتقاد و امنیت روانی جامعه را مورد هجوم قرار داده است.
دیشب نیمی از ورزشگاه مونتژوئیک در بازی جام خوان گامپر خالی بود و این باعث شد تا ژاوی پیامی اضطراری برای هواداران بفرستد.
مهدی رحمتی از هواداران نساجی مازندران خواست که نتایج فصل گذشته تیم را فراموش کنند و به حمایت از بازیکنان جوان تیم محبوب‌شان بپردازند.
قائم مقام حزب موتلفه گفت: فضای انتخاباتی باید نمایانگر یک رقابت سالم باشد و داوطلبان انتخابات باید وعده‌هایی دهند که توان انجام آن را داشته باشند.
دستور آقای رئیس جمهور برای ورود مرکز ملی فضای مجازی به موضوع اختلال شبکه ارتباطی و به رسمیت شناختن کاهش کیفیت تجربه کاربران از فعالیت در این فضا، فتح بابی برای طرح برخی موضوعات و مسائل است.
دستور آقای رئیس جمهور برای ورود مرکز ملی فضای مجازی به موضوع اختلال شبکه ارتباطی و به رسمیت شناختن کاهش کیفیت تجربه کاربران از فعالیت در این فضا، فتح بابی برای طرح برخی موضوعات و مسائل است.
دولت مورد حمایت عربستان در یمن از فضای مثبت حاکم بر مذاکرات با انصارالله یمن خبر داد.
شاگردان رضا عنایتی در شرایط خاصی تمرین امروزشان را در کربلا برگزار کردند.
مسئول اسکان زائرین ایرانی حج تمتع ۱۴۰۲ در مدینه منوره از افزایش سرانه فضای اقامتی زائران ایرانی در هتل های شهر پیامبر خبر داد.
عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: سخنان اخیر امام جمعه موقت تهران برگرفته از فرمایشات رهبر معظم انقلاب است زیرا ایشان در فرصت‌های گوناگون، همگان را از ایجاد فضای دو قطبی در کشور برحذر داشتند.
در نامه ارسالی سازمان لیگ خطاب به مدیر کل انتظامی و امنیتی استانداری تهران جمله کوتاهی نهفته بود که بر ابهاماتی که در چند وقت اخیر به وجود آمده است می‌افزاید.
انحصار موجب می‌شود تولیدکننده با تصور اینکه بازار تماماً در اختیار اوست اقدام به عرضه قطره چکانی محصولات خود کند زیرا یقین دارد هر طور که رفتار کند، مصرف کننده کاری از پیش نخواهد برد.
مقامات انصارالله یمن از فضای مثبتی که بر مذاکرات صنعا حاکم است، خبر دادند.
وفق تبصره ماده ۵ قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر، فضای داخل خودرو، حریم شخصی محسوب نمی‌شود و فضایی در منظر عموم مردم است.
برونو فرناندز، ستاره منچستریونایتد بعد از شکست 7-0 مقابل لیورپول ابراز ناراحتی و تاسف کرد.
مربی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: کشتی گیران به دلیل اینکه بدانند در کجای کار قرار دارند در رقابت های رنکینگ مصر حاضر شدند.
«به نظر می‌رسد باکو به دنبال آن است تا با ایجاد اجماع علیه ایران در سطح جهانی ضمن تضعیف جایگاه ایران در قفقازجنوبی و امتیازگیری از تهران در آینده تحولات این منطقه، با ایجاد یک فضای همدلانه با کشورهای غربی، به طور همزمان فشار بر مسکو و ایروان را نیز تشدید سازد.»
اختیارات جدید به روسای دانشگاه‌ها داده شد که ماهیت رابطه مدیریت دانشگاه و دانشجویان و اساتید را تغییر می‌دهد و آن را از فضای علمی و آکادمیک به محیطی امنیتی ـ پادگانی تبدیل می‌کند. بازبینی آیین‌نامه انضباطی دانشجویان فضای کلی را تغییر و امکانات دانشجویان را در دفاع از خود کاهش داده است.
سازمان حفاظت محیط زیست اعلام کرد: متخلفی که باشکار تشی در فضای مجازی عرض اندام می‌کرد شناسایی و به دست قانون سپرده شد.
مدیرکل دفتر صنایع خودرو وزارت صمت با بیان اینکه هدف غائی ما در صنعت خودروسازی، رقابت پذیر کردن این صنعت است، گفت: فضای رقابتی باعث می‌شود که هم روابط تنظیم شود و هم دخالت دولت به حداقل برسد.
رئیس اتاق اصناف ایران از برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی نمایشگاه‌های صنفی، به صورت کوتاه مدت، برای صنوف مختلف و به صورت چرخشی در فضای تجاری مترو خبر داد.
فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: بستر گفت‌وگویی که بخواهد شکل بگیرد، هم مهم است. اینکه در کجا و چگونه و چه افرادی قرار است این گفت‌وگو را انجام دهند هم اهمیت دارد.
مشهد ـ معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری گفت: فضای مجازی باعث شد نقش والدین و مادر در تربیت فرزند کمرنگ شود.
رئیس مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری گفت: استمرار اینگونه جلسات در شکل‌گیری فضای گفتگوی همدلانه و صریح میان دولت و دانشگاه مؤثر است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ