مقامات انصارالله یمن از فضای مثبتی که بر مذاکرات صنعا حاکم است، خبر دادند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دولت مورد حمایت عربستان در یمن از فضای مثبت حاکم بر مذاکرات با انصارالله یمن خبر داد.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: مذاکرات وزرای امور خارجه ایران و عربستان در فضای بسیار خوب، مثبت و سازنده ای انجام شد.
این گفته خانم جمیله علم‌الهدی همسر آقای سید ابراهیم رییسی در گفت‌وگو با تلویزیون ونزوئلا در جریان سفر جاری به سه کشور آمریکای لاتین بسیار مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفته و از جمله یادآور شده‌اند دانشگاه شهید بهشتی (دانشگاه ملی ایران) در سال ۱۳۳۸ پایه گذاری شده حال آن که ایالات متحده ۲۴۷ سال قبل به استقلال رسیده است و ۶۴ طبعا از ۲۴۷ کمتر است.
وزیر امور خارجه در حاشیه اجلاس بریکس با شیخ عبدالله بن زائد آل نهیان وزیر خارجه امارات متحده عربی دیدار و گفتگو کرد.
علی الدروانی، نویسنده و روزنامه نگار یمنی گفت: ریاض بیش از هر زمان دیگری می داند تعلل و مثبت جلوه دادن فضای مذاکره کافی نیست، مگر اینکه گام عملی برای پایان دادن به تجاوز بردارد.
وزیر امور خارجه یونان با اشاره به فضای مثبت میان آنکارا و آتن گفت که برای حفظ این فضا باید گام‌های شجاعانه‌ای برداشته شود.
روند همگرایی میان کشورهای عربی و دمشق با سرعت پیش می‌رود و فضای مثبت گواهی دهنده بازگشت قریب الوقوع سوریه به آغوش جهان عرب است.
روند همگرایی میان کشورهای عربی و دمشق با سرعت پیش می‌رود و فضای مثبت گواهی دهنده بازگشت قریب الوقوع سوریه به آغوش جهان عرب است.
مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ اعلام کرد: ویدیویی در فضای مجازی مبنی بر انتقال خودروی یک زن بی حجاب به پارکینگ منتشر شده که دلیل توقیف خودرو تست مثبت الکل راننده بوده است.
مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ اعلام کرد: ویدیویی در فضای مجازی مبنی بر انتقال خودروی یک زن بی حجاب به پارکینگ منتشر شده که دلیل توقیف خودرو تست مثبت الکل راننده بوده است.
مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ اعلام کرد: ویدیویی در فضای مجازی مبنی بر انتقال خودروی یک زن بی حجاب به پارکینگ منتشر شده که دلیل توقیف خودرو مربوط به تست مثبت الکل راننده بوده است.
دوجاریک تصریح کرد: نماینده سازمان ملل سفر خوب و مثبتی به ایران داشت. امیداریم این امر، فضای مناسبی را برای اطمینان از یک مسیر سیاسی به سوی صلح یمن ایجاد کند.
اتفاق خبرسازی که دوباره اسم محمد موسوی را در رسانه‌ها مطرح کرد، مربوط به اواخر مهرماه بود که با انتشار یک استوری خبر داد ممنوع‌الخروج شده است. موسوی در آن برهه یکی از چهره‌های مطرحی بود که به اظهارات علیه دایی در فضای مجازی واکنش مثبت نشان داده و از او حمایت کرده بود.
کیهان نوشت: با سفر گروسی به ایران و نشانه‌ها و آثار مثبت سفر، از جمله عدم انتشار بیانیه شورای حکام، که فضای مناسب و مثبتی ایجاد کرده بود؛ ناگاه خبر درجه اول تجدید روابط عربستان و ایران، بعد از اجلاس سه جانبه در پکن، مثل بمب در ایران و منطقه بلکه جهان صدا کرد! خبر آن چنان حائز اهمیت بوده است که اتحادیه اروپا بیانیه داد، آمریکا نتوانست موضوع را نادیده بگیرد، موج مثبت فراگیری در کشورهای اسلامی و عربی و در میان مفسران و تحلیل‌گران منطقه برخاست و همه از آثار و عوارض مثبت و تعیین‌کننده بازسازی روابط ایران و عربستان سخن گفتند، و اما یک امّای بزرگ!
اقدام رهبر انقلاب و قوه قضاییه گام مهمی برای آرامش بخشیدن به جامعه و فضای سیاسی کشور بود لذا انتظار است بعد از این حکم همه جناح های سیاسی و چهره های مشهور سیاسی و همه مسئولان سابق و فعلی به گونه ای اظهار نظر و عمل نمایند که اقدام آنها در راستای همین هدف مهم باشد و صدور بیانیه های شعاری و بدون مبنا و تنش زا هیچ تاثیر مثبت و گام موثری در این زمینه نخواهد بود.
اینک که دولت در اقدامی مثبت به‌دنبال کوچک‌کردن ظرفیت رسانه‌ای خود است شایسته است سازمان‌های دیگر از جمله نیرو‌های مسلح نیز به کار مشابهی دست بزنند. در آن صورت می‌توان فضایی کاملا رقابتی بین بخش خصوصی و دولتی از یک طرف و رقابت سالم میان بخش خصوصی با خودش ایجاد کرد. اگر امروزه «مرجعیت رسانه‌ای» به سوژه مهمی تبدیل شده، یکی از دلایل مهمش حکومتی‌بودن رسانه‌هایی است که نمی‌توانند اهداف تبلیغاتی و خبررسانی خود را به درستی انجام دهند. کوچک‌تر شدن این رسانه‌ها یا واگذاری‌شان به بخش خصوصی، علاوه بر منفعت‌های اقتصادی، به نفع فضای خبری کشور نیز خواهد بود.
وحیدی با اشاره به قرارداد ۲۵ ساله ایران و چین، گفت: این قرارداد یکی از دستاوردهای خوب دولت سابق بود، اما در فضای رسانه‌ای ابهامات نسبت به این قرارداد شکل گرفت که لازم است در این ارتباط احزاب به شکل منصفانه و علمی موضوع و اهمیت قرارداد و تاثیرات مثبت آن را برای اقتصاد کشور برای مردم تشریح کنند.
فرزین گفت: هیچ محدودیت ارزی برای تأمین نیاز‌های ارزی کشور نداریم. منابع ارزی قابل دسترس شده است. نتایج مذاکرات منطقه‌ای بسیار مثبت است. منابع ارزی آزاد است ارز را تأمین می‌کنیم، ولی در فضای مجازی بازار را ملتهب می‌کنند.
عزت‌الله ضرغامی بیان کرد: معتقدم در حال حاضر یکی از موضوعاتی که می‌توان با مردم صحبت کرد، گردشگری است. اخبار، تصاویر و ویدئو‌های مثبت از ایران باید به دنیا مخابره شود. شبکه تصویری و تلویزیونی ایجاد کردیم که در فضای تلویبیون به صورت آزمایشی در حال فعالیت است.
الیاس حضرتی نوشت: امیدوارم اقدامات مثبت برای آرام کردن فضای کشور در دستور کار حکومت قرار بگیرد و با درایت خود چشم طمع دشمنان ایران را خنثی کند.
سخنگوی صمت ضمن رد این موضوع که واردات خودرو فقط از چین انجام خواهد شد، گفت: بانک مرکزی در حال برنامه ریزی برای تأمین ارز واردات در یک فضای مثبت است.
مدافع استقلال می گوید که امیدوارم بتوانم شرایط مناسبی داشته باشم تا نظر مثبت کارلوس کی روش را جلب کنم.
فضای نساجی بعد از پیروزی پرگل مقابل حریف خوزستانی به شدت مثبت است و آنها حال وهوای یک تیم مدعی را دارند.
فضای نساجی بعد از پیروزی پرگل مقابل حریف خوزستانی به شدت مثبت است و آنها حال وهوای یک تیم مدعی را دارند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ