مهدی رحمتی از هواداران نساجی مازندران خواست که نتایج فصل گذشته تیم را فراموش کنند و به حمایت از بازیکنان جوان تیم محبوب‌شان بپردازند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امیر قلعه‌نویی به شایعاتی که پیرامون لیست تیم ملی ایران شکل گرفته است، واکنش نشان داد.
سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه گفت: با تصویب کمیسیون، فرماندهی امنیت فضای مجازی و راهبری آن بر عهده مرکز ملی فضای مجازی خواهد بود.
وزارت دادگستری آمریکا از یک قاضی فدرال خواست تا با هدف جلوگیری از افشای جزئیات «حساس» جلسات دادرسی رئیس جمهور سابق این کشور، علیه او دستور محدودیت استفاده از فضای مجازی صادر کند.
عضو شورای عالی فضای مجازی با بیان اینکه ساختار حکمرانی فضای مجازی در کشور یکپارچگی ندارد گفت: در تهیه سیاست‌های کلی برنامه هفتم توسعه اصلاً با شورای عالی فضای مجازی مشورت نشده است.
تولیت مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) گفت: فضای مجازی، واقعیت دنیای ما است و چه بخواهیم و چه نخواهیم وجود دارد لذا ستیز آن سر به صخره کوفتن است.
اولین همایش ملی «رویکردهای انتقادی به فرصت‌ها و چالش‌های ارتباطات شبکه‌ای در فضای مجازی» برگزار می شود. این همایش در نظر دارد تاثیرات فضای مجازی در ابعاد مختلف زندگی را بررسی کند.
یک تحلیلگر توسعه کسب و کار در یادداشتی به زوایای مختلف تأثیر فیلترینگ فضای مجازی بر کسب و کار پرداخت.
میرسلیم نوشت: فضای مجازی، جعبه سیاهی شده است برای گزینش مطالب توام با ‎تحریف و هتک حیثیت، و در نتیجه آب ریختن به آسیاب ‎دشمن.
رئیس دقتر رئیس جمهور گفت: همانگونه که سرزمین مادری متعلق به ماست. همانگونه که از برای وجب به وجب این سرزمین حراست می کنیم، از فضای مجازی هم باید حراست کنیم.
نماینده مردم همدان در مجلس گفت: صدا و سیما در بحث طرح فضای مجازی با مخالفان این طرح مصاحبه کرد، در صورتی که قانون‌مند کردن فضای مجازی مطالبه مقام معظم رهبری است.
رییس دفتر رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: فضای مجازی چیز بسیار خطرناکی است و البته پادزهر آن را داریم و پادزهر آن نماز جمعه، اعتکاف، اربعین و عاشورا است.
‏ فضای مجازی برای کسانی دردناک و ترسناک است. دردناک، چون مجبورند هر روز هزاران محتوای خلاف نظر و میل خودشان را تحمل کنند.
شورای عالی فضای مجازی از ابتدای تاسیس تاکنون ۳رئیس جمهور را به خود دیده اما بخش اعظم عمرش در دوره ریاست جمهوری روحانی سپری شده که بیشترین نقد را نیز در این دوره دریافت کرده است.
سازمان حفاظت محیط زیست اعلام کرد: متخلفی که باشکار تشی در فضای مجازی عرض اندام می‌کرد شناسایی و به دست قانون سپرده شد.
مشهد ـ معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری گفت: فضای مجازی باعث شد نقش والدین و مادر در تربیت فرزند کمرنگ شود.
نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به اینکه فضای مجازی در کشور ما ولنگار و بی‌حساب و کتاب است، گفت: قرار نیست شبکه‌های اجتماعی که فیلتر شده است، به صورت دائمی مسدود بماند.
کیهان نوشت: از دولت و مجلس محترم درخواست می‌کنیم، با تخصیص بودجه مناسب و استخدام و مشورت گرفتن از نخبه‌هایی که بحمدالله در جامعه کم نیستند، ضمن بهبود عملکرد پیام‌رسان‌های داخلی قوانینی تصویب شود که، این فضا که به قول رهبر انقلاب «حقیقتا [تبدیل]به قتلگاه نوجوانان و جوانان شده است» سر و سامان یابد.
نماینده مردم دورود در مجلس گفت: ملت ایران با دشمن شناسی سیلی دیگری بر دشمن زد لذا محدودیت فضای مجازی جهت احیای مشاغل هر چه سریع‌تر رفع شود.
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: زمانی که فضای مجازی یله و رها باشد، دشمنان از آن به نفع خودشان استفاده می‌کنند و حتماً باید فضای مجازی ساماندهی شود.
سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: همه ما معتقدیم که باید قانون بر فضای مجازی حاکم باشد و هیچ فردی تایید نمی‌کند که در بستر این فضا در کشور اغتشاش و آشوب ایجاد شود.
نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی گفت: در هیچ جای دنیا فضای مجازی مانند کشور ما بدون ضابطه و قید و بند نیست.
محمد طاهر وادی، پاسور تیم ملی والیبال معتقد است که بحث جر و بحث او با بهروز عطایی فقط شیطنت فضای مجازی است.
وزیر تحول دیجیتال اوکراین می‌گوید جنگ روزانه ای میان هکرهای روس و اوکراینی علیه زیرساخت‌های دو کشور در جریان است و پیروزی در این جبهه نیز همانند جبهه‌های نبرد واقعی مهم است.
عضو شورای شهر تهران گفت: این هشدار را به مسئولان و مردم می‌دهیم که اگر فکر چاره‌ای نباشند فردای ما غمگین می‌شود و بر همین اساس باید فضای مجازی خود را مدیریت کنیم .

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ