عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: سخنان اخیر امام جمعه موقت تهران برگرفته از فرمایشات رهبر معظم انقلاب است زیرا ایشان در فرصت‌های گوناگون، همگان را از ایجاد فضای دو قطبی در کشور برحذر داشتند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دو چهره تیم رسانه ای رئیسی و قالیباف در فضای مجازی به یکدیگر اتهاماتی را وارد کردند، اتهاماتی که بخشی از درگیری های فعلی دولت و رئیس مجلس را روشن تر می کند.
زنجان- معاون اول قوه قضائیه گفت: یکی از رویکردهای اصلی دشمن در شرایط کنونی، دوقطبی سازی در کشور بوده و این موضوع را در اولویت اتاق فکر خود قرار داده است.
کارشناسان مسائل فلسطین اشغالی معتقدند تصویب یا عدم تصویب لایحه اصلاحات قضایی نتانیاهو سبب تضعیف دولت و تشدید فضای دو قطبی در میان احزاب، حرفه‌ها و طبقات مختلف جامعه خواهد شد.
کارشناسان مسائل فلسطین اشغالی معتقدند تصویب یا عدم تصویب لایحه اصلاحات قضایی نتانیاهو سبب تضعیف دولت و تشدید فضای دو قطبی در میان احزاب، حرفه‌ها و طبقات مختلف جامعه خواهد شد.
این دو تصویر جالب و منحصر به فرد که فضای داخلی سفارت بریتانیا در تهران را نشان می دهد توسط آنتوان سوریوگین در دوره قاجار به ثبت رسیده است.
از روز گذشته تصویر رای قطعی یکی از شعب دادگاه کیفری دو در فضای مجازی بازنشر شده که بر اساس آن، یک زن متهم به عدم رعایت حجاب شرعی به ۲ ماه حبس محکوم شده و سپس به عنوان مجازات جایگزین حبس، انجام ۲۷۰ ساعت خدمات عمومی رایگان (نظافتچی اماکن) برای او تعیین شده است.
آن‌طور که از شواهد برمی‌آید خداحافظی عادل با تلویزیون می‌تواند بی‌ارتباط با حوادث نیمه دوم سال گذشته نباشد. او روحیه لازم برای ادامه همکاری با تلویزیون را نداشت و از مدت‌ها پیش تصمیم گرفته بود به همکاری‌اش در قالب تهیه‌کننده هم با صداوسیما پایان دهد. ضمن اینکه ایجاد فضای دوقطبی علیه عادل هم مزید بر علت شد. بسیاری در بازه زمانی ۹ ماه اخیر از عادل فردوسی‌پور انتقاد کردند که نمی‌تواند وقتی همچنان با تلویزیون همکاری می‌کند ژستی متفاوت از این جریان بگیرد. دوقطبی آزاردهنده‌ای که سرانجام عادل را به این نتیجه رساند که به همکاری‌اش با تلویزیون پایان دهد.
مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال به اظهار نظر جنجالی نایب رئیس فدراسیون شطرنج پاسخ داد.
در آگهی مراسمی که از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار می‌شود و در فضای مجازی در حال دست به دست شدن است، از حضور دو طلبه با عنوان «طلبه شادی آفرین» یاد شده است.
توانگر هشدار داد: این‌ها می‌دانند که در فضای غیر دوقطبی و مشارکت بالا از عرصه انتخابات حذف خواهند شد. پس توپخانه‌ای را تدارک دیده‌اند تا همه چیز را ویران کنند و در غیاب مردم بر سر ویرانه‌ها پرچم فتح بچرخانند. وضعیت امروز کشور، نشان می‌دهد که استمرار حضور این افراد چه عاقبتی را برای کشور رقم خواهد زد.
تداوم فضای تعلیق در اطلاع‌رسانی و نبود سازوکاری مشخص در این حوزه می‌تواند زمینه‌ساز دودستگی در جامعه باشد؛ لذا تدوین و اجرای طرحی جدید که در قاموس آن کم‌ترین آسیب به جامعه و ساختار‌های فرهنگی وارد شود، ضرورتی غیرقابل انکار است که انتظار می‌رود مسئولان در دستور کار قرار دهند
خاتمی نوشت: مردم ناراضی و به‌خصوص جوانان عزیز که در این برهه از زمان حضور اعتراض‌آمیز خود را بیش از پیش نشان داده‌اند، بزرگترین قربانی این فضای دو قطبی هستند، قطبی که اصلا آن‌ها را نمی‌بیند و اگر ببیند آن‌ها را آشوبگر و اختشاشگر می‌داند و قطب دیگر که می‌کوشد از این ناخشنودی و اعتراض برای به زیرکشیدن رقیب (قطب دیگر) سوء استفاده و بهره‌گیری ابزاری کند.
فرزانه زمانی که قرار بود روی سکوی قهرمانی برود تا مدال طلایش را دریافت کند، بازهم پرچم ایران را همراه نداشت. او زمانی که روی سکو قرار گرفت، سرش را پایین انداخت، سرود ایران را نخواند و اشک امانش نداد. انتشار تصاویر ناراحت فرزانه فصیحی روی سکو کافی بود تا اخبار مرتبط با این ورزشکار به‌سرعت در فضای مجازی بچرخد و خیلی سریع، دو‌قطبی مرسوم و رایجی که اخیرا برای رفتار ورزشکاران ایرانی شکل گرفته، در رسانه‌ها رقم بخورد
بازدید از نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی امسال به دلیل وسعت سالن ها، تعداد شرکت کنندگان و اختصاص سالن های بیشتر نسبت به سال‌های گذشته به زمانی بیش از یک روز نیاز دارد.
هر دو ویندوز و macOS دارای ابزار‌های داخلی برای فشرده‌سازی فایل‌های شما هستند و اگر این کار باعث قطع نشدن آن نشد، تعداد زیادی برنامه شخص ثالث نیز وجود دارند که کار جامع‌تری را انجام می‌دهند.
در ویدیوی عجیبی که در توییتر منتشر شده است، مورچه خواری را با دو سر در حال کندوکاو یک کنده نشان می‌دهد و به نظر می‌رسد که سر دوم خزدار و سفید مورچه خوار، به سر اصلی کمک می‌کند.
بستر تاریخی، جغرافیایی، اجتماعی و فرهنگیِ ایران، جامعه را به سمت «تضاد دولت و ملّت» سوق می‌دهد. با شدّت‌گرفتن این تضاد، فضا بیش‌ازپیش دوقطبی می‌گردد و سرنوشت ایران به‌شکل فزاینده‌ای در دستان دو قطب افراطی قرار می‌گیرد که هدف، مبنای اتّحاد و هویت‌شان در «تقابل با قطب مقابل و تلاش برای حذف او» خلاصه می‌شود.
شاید بپرسید این پنجره‌ها چگونه کار می‌کنند؟ امین می‌گوید پنجره‌های شیشه‌ای را به عنوان یک مودم تصور کنید. این نوآوری سعودی از قطبش (پلاریزاسیون) نور خورشید برای انتقال داده‌ها با استفاده از عناصر شیشه‌ای هوشمند به نام کرکره‌های کریستال مایع دو سلولی (DLS) استفاده می‌کند.
فرمانده سپاه خراسان شمالی تاکید کرد: باید جهاد در فضای مجازی آغاز شود و دو قطبی ایجاد شده در کشور از بین رود چراکه دشمن به دنبال رو در رو قرار دادن مردم و قومیت ها است.
فارغ از اینکه اظهارنظر‌های سید‌احمد علم‌الهدی نظر شخصی او باشد یا بیان‌کننده نظر دولتی که به تعبیر ایشان دولت متدینین است، انتقاد‌های تند او به وزیر همین دولت محل سؤال است. آیا علم‌الهدی با بیان چنین جملاتی قصد دارد زمینه تغییرات در کابینه را فراهم کند؟ بسیاری با توجه به اعمال نفوذ و اعمال دیدگاه‌های او در دولت، به‌خوبی از تأثیرحرف‌های علم‌الهدی بر دولت آگاه هستند، ولی دمیدن در این فضای دوقطبی، تقسیم ورزشکاران زن ایرانی به محجبه و غیرمحجبه و اشاره به تبعیض در این زمینه، آن‌هم در این برهه کنونی، تصمیمی بجاست؟
رئیس مؤسسه تحقیقات جمعیت کشور گفت: فضا دو قطبی و سیاسی شده است؛ کسی که طرفدار سیاست‌های جمعیتی است متعلق به یک جناح است و کسی که مخالف سیاست‌های حاکمیت است با سیاست‌های جمعیتی مخالف است.
حضور کارلوس کی روش و لیست بازیکنان فصل جاری پرسپولیس می تواند بار دیگر فضای دو قطبی را ایجاد کند.
رئیس دیوان محاسبات با اشاره به پیشینه‌ی تاریخی و تمدنی گسترده‌ای که میان ایران و قرقیزستان وجود دارد، فضای فعلی ایران را بهترین فرصت برای افزایش روابط دو کشور دانست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ