مسئول اسکان زائرین ایرانی حج تمتع ۱۴۰۲ در مدینه منوره از افزایش سرانه فضای اقامتی زائران ایرانی در هتل های شهر پیامبر خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: فضای بی‌در و پیکر مجازی ایمان، اعتقاد و امنیت روانی جامعه را مورد هجوم قرار داده است.
دیشب نیمی از ورزشگاه مونتژوئیک در بازی جام خوان گامپر خالی بود و این باعث شد تا ژاوی پیامی اضطراری برای هواداران بفرستد.
مهدی رحمتی از هواداران نساجی مازندران خواست که نتایج فصل گذشته تیم را فراموش کنند و به حمایت از بازیکنان جوان تیم محبوب‌شان بپردازند.
قائم مقام حزب موتلفه گفت: فضای انتخاباتی باید نمایانگر یک رقابت سالم باشد و داوطلبان انتخابات باید وعده‌هایی دهند که توان انجام آن را داشته باشند.
تعدادی از معترضین به ماجرای عدم رعایت پوشش اسلامی در مقابل یکی از پاساژهای تجاری مشهد تجمع کردند و نماز اقامه کردند .ویدیوی این تجمع در فضای مجازی منتشر شده است .
دولت مورد حمایت عربستان در یمن از فضای مثبت حاکم بر مذاکرات با انصارالله یمن خبر داد.
شاگردان رضا عنایتی در شرایط خاصی تمرین امروزشان را در کربلا برگزار کردند.
لین ژی کیانگ، معاون مدیر آژانس پرواز‌های فضایی انسانی چین، طی یک کنفرانس خبری در مرکز پرتاب ماهواره جیوچوان گفت: «برنامه‌های این کشور برای فرود روی ماه شامل «اقامت کوتاه در سطح ماه و اکتشاف مشترک انسان و ربات» است.
دو فضانورد ۳۳ و ۳۱ ساله عربستانی در پاسخ به سوالی نحوه اقامه نماز در ایستگاه بین المللی فضایی را تشریح کردند.
دومین ماموریت خصوصی ارسال فضانوردان به ایستگاه فضایی بین المللی انجام شد.
می‌گویند اتابک وزیر، بی‌سر و صدا از عمارت شهری‌اش بیرون می‌زد (غیبش می‌زد) و بی‌خبر به فضای روح‌انگیز، سایه‌سار درختان و نغمه‌خوانی دل‌انگیز بلبلان در این باغ پناه می‌برد. همین بود که دوستان و آشنایان خوش‌ذوق باخبر از موضوع به آنجا «باغ غیبی» می‌گفتند. احمدشاه هم یکی، دو بار برای اقامت کوتاه به باغ غیبی امین‌السلطان رفت.
عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: سخنان اخیر امام جمعه موقت تهران برگرفته از فرمایشات رهبر معظم انقلاب است زیرا ایشان در فرصت‌های گوناگون، همگان را از ایجاد فضای دو قطبی در کشور برحذر داشتند.
در نامه ارسالی سازمان لیگ خطاب به مدیر کل انتظامی و امنیتی استانداری تهران جمله کوتاهی نهفته بود که بر ابهاماتی که در چند وقت اخیر به وجود آمده است می‌افزاید.
انحصار موجب می‌شود تولیدکننده با تصور اینکه بازار تماماً در اختیار اوست اقدام به عرضه قطره چکانی محصولات خود کند زیرا یقین دارد هر طور که رفتار کند، مصرف کننده کاری از پیش نخواهد برد.
مقامات انصارالله یمن از فضای مثبتی که بر مذاکرات صنعا حاکم است، خبر دادند.
اطلاعات پلیس فدرال آمریکا اعلام کرد مظنون درز اسناد اطلاعاتی فوق محرمانه در فضای مجازی را دستگیر کرده است و درحال تحقیقات در محل اقامت این مظنون است.
وفق تبصره ماده ۵ قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر، فضای داخل خودرو، حریم شخصی محسوب نمی‌شود و فضایی در منظر عموم مردم است.
پنج فضانورد کپسول اندیورنس (endurance/ پایداری) پس از ۵ ماه اقامت در ایستگاه فضایی بین‌المللی بامداد یکشنبه ۱۲ مارس (۲۱ اسفند) به زمین بازگشتند. کپسول ماموریت Crew-۵ حدود ساعت ۹ شب شنبه به وقت محلی در آب‌های سواحل فلوریدای ایالات متحده آمریکا در دریا فرود آمد. این سفینه فضایی اکتبر سال گذشته با یک موشک اسپیس ایکس به آسمان پرتاب شد و کوییچی واکاتا، آنا کیکنا، نیکول مان و جوش کاسادا، فضانوردان ژاپنی، روس و آمریکایی را به ایستگاه فضایی بین‌المللی برده بود.
یک کپسول کرودراگون متعلق به شرکت اسپیس ایکس  همراه ۴ فضانورد به ایستگاه فضایی بین المللی رسید. این فضانوردان قرار است ۶ ماه در آزمایشگاه فضایی اقامت کنند.
محمد فاضلی نوشت: اگر توریست‌های خارجی برای چند روز اقامت به سیم کارت ویژه نیاز دارند تا از فضای مجازی استفاده کنند، ما توریست‌های بلندمدت هم نیاز داریم.
محمد فاضلی نوشت: اگر توریست‌های خارجی برای چند روز اقامت به سیم کارت ویژه نیاز دارند تا از فضای مجازی استفاده کنند، ما توریست‌های بلندمدت هم نیاز داریم.
محمد فاضلی نوشت: اگر توریست‌های خارجی برای چند روز اقامت به سیم کارت ویژه نیاز دارند تا از فضای مجازی استفاده کنند، ما توریست‌های بلندمدت هم نیاز داریم.
ه فضانورد روسی در ۶ ژوئن ۱۹۷۱ ماموریت سایوز ۱۱ را آغاز کردند و پرتاب ماموریت سایوز ۱۱ از پایگاه فضایی بایکونور در جمهوری سوسیالیستی قزاقستان شوروی انجام شد. در ۷ ژوئن ۱۹۷۱ نیز فضانوردان به ایستگاه فضایی سالیوت ۱ رسیدند و آن‌ها در آن زمان رکورد طولانی‌ترین اقامت پرواز فضایی را شکستند، اما پس از بازگشت به زمین در ۳۰ ژوئن ماموریت موفق آن‌ها با سرنوشتی تلخ به پایان رسید.
معاون گردشگری استان خراسان رضوی با اشاره به اینکه بالغ بر ۹۰ درصد ظرفیت کلیه واحد‌های اقامتی اعم از زائرسراها، هتل‌ها، مهمان‌پذیر‌ها و ... همگی تکمیل شده است و مشاهدات و گزارش‌ها حاکی از حرکت ضریب اشغال تا ۱۰۰ درصد دارد، گفت: با وجود رو به تکمیل بودن فضای واحد‌های رسمی اقامتی، مطابق تدابیر اتخاذ شده امکان اسکان زائران در واحد‌های اقامتی اضطراری وجود دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ