فرانک لمپارد و استیون جرارد که اخیرا از هدایت دو باشگاه لیگ برتری اخراج شدند به عنوان نامزدهای یک پست مربی‌گری جدید مطرح هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هواداران چلسی با وجود وضعیت کابوس‌وار تیم‌شان و نتایج ضعیف تیم در دوران مربی‌گری فرانک لمپارد، در بازی پایانی فصل، او را تشویق کردند.
فرانک لمپارد روند رشد تیم های لیگ برتری را سریع دانست و گفت که نمی توان پیش بینی کرد چلسی فصل بعد به روزهای اوجش باز خواهد گشت.
فرانک لمپارد بعد از برد 3 بر یک چلسی مقابل بورنموث سعی کرد کلیشه‌ای و در چارچوب حرف بزند، مبادا تیمش را که تازه دارد بحران را پشت سر‌می‌گذارد، وارد جنجال جدیدی کند.
چلسی امشب در هفته سی و پنجم لیگ برتر در یک بازی خارج از خانه به مصاف بورنموث رفت و موفق شد حریفش را با نتیجه 3-1 شکست دهد.
فرانک لمپارد با چهره ای گرفته و غمگین نظاره گر تحقیر شاگردانش در نیمه اول بازی با آرسنال بود.
فرانک لمپارد معتقد است فردا برابر یک آرسنال باانگیزه و زخمی قرار خواهند گرفت ولی می توانند کار را برای این تیم سخت کرده و پیروز شوند.
وقتی روی هاجسون به کریستال پالاس آمد تا این تیم را از سقوط نجات دهد، کسی انتظار نداشت با ارائه فوتبال زیبا و جذاب به این هدف برسد.
چلسی پس از شکست در دو دیدار رفت و برگشت مقابل رئال مادرید در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، با این رقابت‌ها خداحافظی کرد.
فرانک لمپارد، سرمربی چلسی، با وجود شکست مقابل رئال و حذف از چمپیونزلیگ از عملکرد شاگردانش ابراز رضایت کرد.
یک کار غیرممکن پیش روی چلسی و لمپارد آن هم مقابل تیمی که در سفر پیشین در دور قبلی مقابل لیورپول پنج گل به ثمر رسانده است.
چلسی امشب در خانه خود به مصاف برایتون رفت و با نتیجه 2-1 شکست خورد تا سومین شکست پیاپی خود در دوران فرانک لمپارد را تجربه کند.
فرانک لمپارد به پیشرفت چلسی و بهتر شدن روند نتیجه‌گیری تیمش ایمان دارد و گفت که باید به او و بازیکنانش زمان بدهند.
در بازی امشب رئال مادرید و چلسی انتظار می رود که کارلو انچلوتی و فرانک لمپارد تیم‌های خود را را ترکیبی متفاوت نسبت به بازی اخیرشان در لالیگا و لیگ برتر به میدان بفرستند.
فرانک لمپارد، سرمربی چلسی، در آستانه دیدار با رئال مادرید در لیگ قهرمانان، گفت بازی با رئال در برنابئو چالشی دشوار است اما چلسی از حریف ترسی ندارد و با روحیه بالا وارد زمین خواهد شد.
چلسی پس از انتخاب مجدد فرانک لمپارد، در آستانه بازی حساس مقابل رئال مادرید به یک تغییر اساسی نیاز دارد تا افتخارآفرینی در اروپا را تکرار کند.
چلسی با سرمربی جدیدش فرانک لمپارد امشب در یک بازی خارج از خانه به مصاف وولوز رفت و با نتیجه 1-0 شکست خورد.
یک رسانه انگلیسی مدعی شد مدیران چلسی شش هفته قبل از اخراج رسمی گراهام پاتر و در ماه فوریه تصمیم گرفته بودند فرانک لمپارد را به جای او روی نیمکت تیم‌شان بنشانند.
لمپارد بعد از شکست در دقایق پایانی بازی با وولوز از هواداران اورتون خواست تا پشت بازیکنان باشند.
انگلیسی‌ها از خروج زودهنگام آلمان از جام‌جهانی قطر خوشحالند و احساس می‌کنند گل مشکوک ژاپن انتقام گل مردود لمپارد در سال 2010 را گرفته است.
در شرایطی آلمان از جام جهانی حذف شد که این تیم با وضعیت مشابهی در جام جهانی 2010، انگلیس را حذف کرده بود.
جرارد و لمپارد از تیم ملی انگلیس حمایت می کنند و اعتقاد دارند که آنها در جام جهانی قطر می توانند تا مسابقه پایانی پیش بروند.
فرانک لمپارد، سرمربی اورتون، با حمایت از استیون جرارد، سرمربی اخراج شده استون‌ویلا، می‌گوید به او باید مثل آرتتا فرصت داده می‌شد تا بتواند موفق شود.
استون ویلا تحت هدایت استیون جرارد، موفق شد 1-2 از سد اورتون به مربیگری فرانک لمپارد عبور کند.
فرانک لمپارد، سرمربی اورتون، معتقد است که فشارها روی او و استیون جرارد بیشتر از سایر مربیان لیگ برتری است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ