لمپارد بعد از شکست در دقایق پایانی بازی با وولوز از هواداران اورتون خواست تا پشت بازیکنان باشند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روح 20 ساله در کالبد 38 ساله پسر پرتغالی برای بازی‌های بزرگ تعیین کننده است، دنیا می‌‌داند که قهرمانی در خون اوست.
بایرن مونیخ در آخرین بازی تور پیش فصل مقابل لیورپول برنده شد. در پایان بازی یک بازیکن جدید مورد توجه قرار گرفت: فرانس کراتزیگ که تنها 20 سال سن دارد.
عرشیا و شنتیا به نژاد تا حدود زیادی والیبال ایران را در پست پاسور با آینده امیدوار کردند.
«توئیتر در فرهنگ ارتباطات جهانی جای خود را باز کرده بود و نفوذ فرهنگی قابل توجهی را نیز به دست آورده بود. این مساله به خودی خود پولساز است. اهمیت این مساله زمانی مشخص می شود که توجه کنیم بنا بر ارزیابی تحلیلگران حوزه برندینگ، ارزش برند تجاری توئیتر در طی 15 سال فعالیت آن، به رقمی بالغ بر 15 تا 20 میلیارد دلار بالغ می شود که اقدام اخیر ایلان ماسک در تغییر نام شبکه اجتماعی توئیتر، عملا یک‌شبه این ارزش را دود کرد و به هوا فرستاد.»
تیم ملی زیر 20 سال ایران سومین بازی خود در تورنمنت کافا را با پیروزی پشت سرگذاشت.
رئال مادرید برای کمک به تنفس بازیکنانش در جریان مسابقات از ابتکاری استفاده می‌کند که اولین بار بیش از 20 سال پیش پاتریک ویرا در آرسنال از آن استفاده کرده بود.
فدریکو دی‌مارکو فاش کرد آخرین باری که اینتر و میلان در اروپا با هم روبرو شدند، او در جمع تماشاگران سن سیرو بوده و حالا بعد از 20 سال، فرصت دارد خودش درون زمین باشد.
ژوزه مورینیو از بازیکنان رم به خاطر بازی کردن با خستگی و مصدومیت در شکست 2-0 مقابل اینتر تشکر کرد، اما پاسخ عجیبی به منتقدانش داشت.
حال آیا نمایندگانی که اخیراً حقوق آن‌ها 20 درصد افزایش پیدا کرد، اگر به اندازه کارگران حقوق دریافت می‌کردند، باز هم عنوان دریافت خودروی شاسی بلند 2.2 میلیارد تومانی را «گدابازی» می‌گذاشتند؟
قهرمانی احتمالی آرسنال بعد از حدود 20 سال باعث ایجاد یک بازار سیاه غیرقابل تصور برای بلیت بازی پایانی این تیم شده است.
تیم جوانان عراق در شرایطی راهی جام جهانی زیر 20 سال شد که طی دو سال گذشته 12 اردو و 48 بازی دوستانه داشت.
تیم فوتبال جوانان ایران در اولین بازی مرحله گروهی قهرمانی زیر 20 سال آسیا با تک گل حزباوی موفق به شکست قطری‌ها شد.
کریم بنزما 15 سال پیش در مصاحبه با موندودپورتیوو از علاقه اش برای بازی در بارسا خبر داده بود.
آخرین پیروزی سویا در نوکمپ برابر بارسا در یک بازی لالیگا به 20 سال پیش بر می گردد.
سرمربی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان تاکید کرد که فدراسیون کشتی در امر پشتوانه سازی مربیان خوب عمل کرده، درحالیکه در گذشته در برخی استان‌ها مربیگری ملی در انحصار 4-5 نفر بود.
گراهام آرنولد با خوشبینی بسیار زیادی از پیروزی استرالیا برابر آرژانتین و راهیابی به یک چهارم نهایی جام جهانی صحبت کرد.
تنها زمین گلف کره شمالی که در پیونگ یانگ پایتخت این کشور درحال فعالیت است، این هفته میزبان مسابقاتی برای علاقه مندان به این بازی بود. خبرگزاری دولتی کره شمالی روز جمعه گزارش داد که فینال مسابقات گلف پاییزی در روزهای 19 و 20 اکتبر در زمین گلف پیونگ یانگ برگزار شد و برندگان جوایز و گواهینامه دریافت کردند. این مسابقه آخرین نمونه از تبلیغ کره شمالی در طول همه گیری کووید-19 است، که از سال 2020 علیرغم بسته شدن مرزهای بین المللی، زمین گلف پیونگ یانگ را برای خارجی ها تبلیغ می کنند.
مربی تیم فوتبال گل گهر معتقد است دیدار این تیم برابر استقلال یکی از تاکتیکی ترین بازی های لیگ خواهد بود.
تیم جوانان ایران در اولین بازی در مقدماتی جام ملت های آسیا و انتخابی جام جهانی زیر 20 سال در بیشکک موفق شد تیم قرقیزستان را یک بر صفر شکست دهد.
ژاوی هرناندز در واکنش به قرار گرفتن بارسا در گروه مرگ لیگ قهرمانان گفت که از هیچ تیمی نمی ترسند و باید در همه بازی ها پیروز شوند.
سرمربی لسترسیتی می‌گوید وسلی فوفانا، مدافع فرانسوی این تیم که چلسی تلاش زیادی برای خرید او انجام داده این روزها با تیم زیر 23سال باشگاه تمرین می‌کند و روز شنبه مقابل چلسی بازی نخواهد کرد.
سرمربی لسترسیتی می‌گوید وسلی فوفانا، مدافع فرانسوی این تیم، که چلسی تلاش زیادی برای خرید او انجام داده این روزها با تیم زیر 23سال باشگاه تمرین می‌کند و روز شنبه مقابل چلسی بازی نخواهد کرد.
اونای نونیز، مدافع سلتاویگو، که تیمش فردا مقابل رئال مادرید قرار می‌گیرد با ستایش از کریم بنزما می‌گوید ستاره فرانسوی مثل فوتبالیستی 20ساله بازی می‌کند.
ژاوی هرناندز، سرمربی بارسلونا، نتوانست تیمش را در بازی برابر رایووایه‌کانو هم به پیروزی برساند تا انتقادهای زودهنگام از او شروع شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ