انگلیسی‌ها از خروج زودهنگام آلمان از جام‌جهانی قطر خوشحالند و احساس می‌کنند گل مشکوک ژاپن انتقام گل مردود لمپارد در سال 2010 را گرفته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ماجرای جدید ترامپ با معروفترین فوتبالیست زن
ماجرای پیراهن گلزن دربی صدم عجیب‌تر از آن چیزی شد که در ابتدا به نظر می‌رسید.
ماجرای پیراهن گلزن دربی صدم عجیب‌تر از آن چیزی شد که در ابتدا به نظر می‌رسید.
دامغان- اختلاف در مورد بهره برداری و مدیریت مجموعه چشمه علی دامغان مدت‌ها است که سبب رها شدن این مجموعه گردشگری شده اما حالا مسئولان از رسیدن به یک توافق نهایی خبر می‌دهند.
دامغان- اختلاف در مورد بهره برداری و مدیریت مجموعه چشمه علی دامغان مدت‌ها است که سبب رها شدن این مجموعه گردشگری شده اما حالا مسئولان از رسیدن به یک توافق نهایی خبر می‌دهند.
در روز مذاکره استقلال با علیرضا بیرانوند، همه منتظر روشن‌شدن تکلیف جنجالی‌ترین بازیکن نقل و انتقالات هستند.
به زودی ماجرای یحیی و پرسپولیس هم به سرانجام خواهد رسید و طرفین با حل چالش به دنبال آماده‌سازی تیم برای فصل آتی خواهند بود.
اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم امید ایران طی ساعات آینده اعلام خواهند شد.
ویزر و دیگر مسئولان فدراسیون جهانی جودو، همچنان مراقب حرکت ورزشکاران ایرانی در مواجهه با مقوله مسابقه با رقبای اسرائیلی هستند و چه‌بسا حساسیت‌شان نسبت به گذشته بیشتر هم شده باشد.
فریدون عباسی، نماینده کازرون گفت: نظام روزانه‌ای و دقیقه‌ای هزینه می‌کند تا این نماینده در مجلس بنشیند این همه کارمند، خودرو و ساختمان که نگهداری همه این‌ها هزینه است، چقدر پول هواپیما داده می‌شود و چقدر پول دفاتر نمایندگان است. چرا باید این گدابازی‌ها را درآوریم و به ماشین شاسی بلند گیر بدهیم؟ مگر قیمت ماشین شاسی بلند چقدر است؟
رئیس‌کل دادگستری مازندران گفت: اعضای شورای اسلامی و دهیار روستای دانیال با صدور قرار تأمین کیفری، بازداشت و روانۀ زندان شدند و عوامل تیراندازی نیز در مرجع انتظامی تحت‌نظر قرار دارند.
از سیمای ساکت الهامی مشخص بود که ضربه پنالتی سید حسین حسینی بیشتر از شکست 6-1 در برابر استقلال برای او تلخ بود.
«ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه برای این‌که ردیابی نشود به جای هواپیما با قطار ویژه سفر می‌کند.» به گفته او این قطار طوری طراحی شده است که شبیه «یک قطار معمولی» به نظر می‌رسد.
خواننده مشهور کلمبیایی درباره از هم پاشیدگی دنیایش پس از جدایی از ستاره سابق بارسلونا صحبت کرد و گفت که الان حس بهتری دارد.
ماجرای قرارداد کاوه رضایی با باشگاه استقلال همچنان با حواشی و زاویه‌های جدیدی همراه است؛ حواشی‌ای که باعث می‌شود تا قرارداد او با استقلال عجیب‌تر از قبل شود.
روز گذشته برخی ها براساس برداشتی که از مصوبه کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی داشتند، ادعا کردند که براساس این مصوبه همه زنان برای خروج از کشور باید از «سرپرست» خود کسب اجازه کنند، درحالی که این برداشت بر اساس انچه که از مصوبه منتشر شده خلاف واقع بوده است
گزارشی جدید مدعی شده که عربستان سعودی توانسته است به بالاترین ادمین‌های ویکی‌پدیا دسترسی پیدا کند تا روی اطلاعات منتشرشده درباره این کشور کنترل داشته باشد و البته دو ادمین آن را زندانی کرده است. در این میان ویکی‌مدیا هرگونه نفوذی را رد می‌کند. اما ماجرا از چه قرار است؟
مرحله جدید طرح ناظر یک و ارسال پیامک کشف حجاب در خودرو‌ها توسط پلیس آغاز شده است.
سرمربی اسپانیایی جدید تراکتور در گذشته چالش های جدی‌ای با زین‌الدین زیدان اسطوره فوتبال فرانسه داشته است.
ابعاد جدید از ماجرای همسرکشی با متادون!
تصاویری که از درگیری ساپینتو منتشر شده بخشی از جذابیت‌های فوتبال است و البته با توجه به نسبت هواداران و علاقه آنها به سرمربی ممکن است تفسیرهای مختلفی داشته باشد.
سردار رحیمی با اشاره به مرحوم مهسا امینی گفت وی در پارک طالقانی در حال قدم زدن بوده است که با گشت امنیت اخلاقی پلیس روبرو می‌شود و از نظر تیم پلیس این چهار خانوم دارای وضعیت مناسبی نبوده‌اند به سه نفر تذکر داده شده که مشکلشان برطرف شده است.
حضور کارلوس کی روش و لیست بازیکنان فصل جاری پرسپولیس می تواند بار دیگر فضای دو قطبی را ایجاد کند.
دزدان موبایل قاپ در چشم بهم زدنی بار دیگر در اتوبان نیایش دست به سرقت از زن جوان زدند. این در حالی است که در سرقت مشابهی که چندی پیش اتفاق افتاد، زورگیر محارب شناخته شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ