یک رسانه انگلیسی مدعی شد مدیران چلسی شش هفته قبل از اخراج رسمی گراهام پاتر و در ماه فوریه تصمیم گرفته بودند فرانک لمپارد را به جای او روی نیمکت تیم‌شان بنشانند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پرداخت پول از طرف فدراسیون فوتبال ایتالیا به ناپولی برای به خدمت گرفتن لوچانو اسپالتی، می‌تواند مشکلات حقوقی ایجاد کند.
پاری سن ژرمن تمام تلاشش را برای فروش هرچه زودتر کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی، به کار گرفته است.
اهواز - مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: ۲۱ کشتی گیر مطرح خوزستانی در یک شرکت صنعتی در اهواز استخدام شدند.
اهواز - مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان گفت: استخدام ورزشکاران کار ارزشمندی است، در خوزستان غول‌های صنعتی بزرگ بسیار است که باید این کارها را انجام دهند.
فراری ایتالیا 90 مهندس را در بازسازی تیمش استخدام می‌کند.
معاون سازمان محیط زیست از پیگیری برای اخذ مجوز استخدام ۵۷۰ نفر در سازمان حفاظت محیط زیست خبر داد و اظهار امیدواری کرد فراخوان جذب این تعداد در آزمون استخدامی آتی منتشر شود.
به گفته مقامات انگلیسی و فرانسوی، هکرها شرکت های حقوقی را هدف گرفته اند تا داده هایی را سرقت کنند که ممکن است توازن پرونده های حقوقی را تغییر دهد.
سرمربی تیم امید می‌گوید به دنبال جذب دستیاری خارجی و آشنا به فوتبال آسیا است.
سلطان غیبت‌های طولانی در فوتبال ایران دوباره به روزهای اوج خودش در پرسپولیس برگشته است.
سرپرست وزارت آموزش و پرورش از استخدام ۵۶ هزار معلم از طریق ۲ آزمون استخدامی در سال جاری و بسترسازی برای جذب دانشجومعلم از طریق دانشگاه های مادر کشور خبر داد.
قائم مقام بنیاد ملی نخبگان گفت: ۴ دستگاه اجرایی اعلام کرده که ظرفیت استخدام ۲هزار و ۵۰۰ نخبه را دارند.
رشت- معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران از استخدام بیش از ۸ هزار نفر از فرزندان شاهد و جانبازان بالای ۷۰ درصد طی دو سال گذشته در کشور خبر داد.
«سگ و پسر» یک انیمیشن سه دقیقه‌ای کوتاه از بخش تولیدی شرکت نتفلیکس در توکیو است و دارای مناظری در پس زمینه تصاویر است که توسط هوش مصنوعی شرکت هنری Rinna Inc. تولید شده است.
استخدام اولین مدیر خارجی در فوتبال ایران توسط استقلال!
اردبیل- رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با بیان اینکه تعداد محیط‌بانان حاضر در مناطق حفاظتی کشور بسیار پایین است گفت: سالانه ۲۵۰ نفر محیط‌بان در کشور استخدام می‌شود.
بانک ملت با هدف تامین نیروی انسانی در رده بانکدار و کاردان (حوزه حقوقی،ساختمان ،IT)، استخدام می کند.
وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه قرار است برای حل مشکل نیروی انسانی آموزش و پرورش در کوتاه مدت از روش «۳-۱» استفاده کنیم، افزود: این روش همان دو مدرکی است یعنی دانشجو سه سال در دانشگاه‌های دیگر درس بخواند و با شرایط ویژه جذب شود؛ به عنوان مثال نمره کل او کمتر از ۷۵۰۰ نباید باشد.
معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش گفت: ۶۳ درصد از مکاتبات نمایندگان مجلس در حوزه نیروی انسانی است که مباحثی مانند استخدام، نقل و انتقال و.... را شامل می‌شود.
آمازون استخدام نیروی انسانی در شرکت اش را متوقف کرده زیرا با شرایط اقتصادی غیر معمولی روبرو شده است.
معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: زمینه استخدام سربازقهرمانان به عنوان معلم تربیت بدنی فراهم خواهد شد.
آرتور ملو، هافبک لیورپول، تمام تلاشش را برای موفقیت در این تیم به کار گرفته است.
آرتور ملو، هافبک لیورپول، تمام تلاشش را برای موفقیت در این تیم به کار گرفته است.
مرکز توزیع دیجیتال آتن اکنون از ۱۲۵ ربات کوچک بهره می‌برد و می‌تواند حدود هفت هزار بسته در هر ساعت و ۱۶۵۰۰۰ مورد را در روز مدیریت کند.
مدیرکل امور اداری وزارت جهاد کشاورزی از آغاز فرایند ثبت نام پذیرفته شدگان نهمین آزمون استخدام دستگاه‌های اجرایی خبر داد و گفت: در این آزمون ۲ هزار و ۲۸۸ نفر در جهاد کشاورزی جذب می‌شوند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ