فرانک لمپارد با چهره ای گرفته و غمگین نظاره گر تحقیر شاگردانش در نیمه اول بازی با آرسنال بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پرسپولیس در حضور طرفداران پرتعداد تراکتور موفق شد یک نیمه از گل خود دفاع کند.
اصفهان- جدال ۲ تیم سپاهان و ذوب‌آهن در هفته دوم لیگ برتر در ورزشگاه فولادشهر آغاز شد.
مرحله نیمه نهایی جام جهانی زنان از ساعت ۱۱:۳۰‌ با تقابل دو تیم سوئد و اسپانیا در ورزشگاه Eden Park آغاز میشه و دو تیم برای حضور در فینال تلاش میکنن.
بیدار شدن در ساعات اولیه‌ای که به خواب رفته‌اید طبیعی است، اما امکان دارد احساس خیلی ناراحت کننده‌ای داشته باشد. همچنین ممکن است به سبب بروز افکار وحشتناک بی‌خوابی به سرتان زده باشد که در این صورت به راه‌حل‌های کارشناسانه برای بر طرف کردن نگرانی‌هایی دارید که زمان خواب به ذهن‌تان هجوم آورده‌اند.
یوسف موکوکو با قطع حمایت مالی از پدر و مادرش آنها را با نیم میلیون یورو بدهی آواره کرده است.
در نیمه نهایی لیگ ملت‌های والیبال دو تیم لهستان و ژاپن به مصاف یکدیگر رفته اند.
هفته آینده اکثر مناطق کشور نسبتا گرم خواهد بود. دوشنبه و سه‌شنبه آینده نیمه شمالی کشور دمای ۴۰ درجه را و جنوب غرب کشور دمای بالای ۵۰ درجه را تجربه می‌کند.
بهادری جهرمی گفت: مسئله مجلس این بوده که خود دولت نمی‌تواند نرخ ثابتی را مشخص کند. بانک مرکزی مطابق چارچوب صلاحیت قانونی این امر را پیش می‌برد؛ بنابراین تغییری در نرخ‌ها ایجاد نمی‌کند و مبنا همان نرخی است که بانک مرکزی اعلام می‌کند.
مدافع پرسپوليس دو هفته باقیمانده تا پایان فصل را سخت و حساس برای تیمش عنوان می‌کند و امیدوار است پایان آن همراه با جامی دیگر برای سرخ‌ها باشد.
وزیر ورزش و جوانان در حاشیه حضور در لیگ ملی چوگان اعلام کرد به مدیران باشگاههای سرخابی دستور داده در لیگ ملی چوگان تیمداری کنند.
سازمان لیگ برنامه ای برای همزمانی بازی های نیمه نهایی جام حذفی ندارد و به نظر درخواست باشگاه هوادارعملی نخواهد شد.
نساجی مارندران در هفته بیست و هشتم در وطنی میزبان هوادار است.
استقلال در نیمه دوم دیدار با نفت آبادان سه بار توپ را به تیر دروازه حریف کوبید.
مارتین اودگارد، ستاره آرسنال، تاکید کرد که امسال با زدن گل های بیشتر می خواهد به تیمش کمک کند.
رئال مادرید در 17 روز آینده هر سه روز یک بازی خواهد داشت و در این شرایط به بازی رفت برابر منچسترسیتی در نیمه نهایی لیگ قهرمانان خواهد رسید.
علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت گفت: ما باید نگران تامین ارز مصارف قانونی و واقعی کشور باشیم که با نرخ‌های روشن در بازارهای مبادله و نیما تامین می‌شود.
نیمه دوم دیدار فولاد و گل گهر تحت تاثیر جنجال های مربوط به اخراج دو بازیکن تیم میهمان پیگیری شد.
همزمان با روز نیمه شعبان، مراسم جشن عمامه گذاری طلاب ایرانی و غیر ایرانی در دفتر آیت الله مکارم شیرازی، کریمی جهرمی و فاضل لنکرانی در قم و آیت الله نورمفیدی نماینده، ولی فقیه در استان گلستان برگزار شد.
درحالی که ارجاع نامه مجتبی توانگر نماینده مردم تهران از سوی دفتر رییس جمهور به کمیته اقتصاد دیجیتال مجلس شورای اسلامی در دو روز گذشته خبرساز شده است ، وزیر پیشین ارتباطات به این نامه واکنش نشان داده است.
در حالی که ارجاع نامه مجتبی توانگر نماینده مردم تهران از سوی دفتر رییس جمهور به کمیته اقتصاد دیجیتال مجلس شورای اسلامی در دو روز گذشته خبرساز شده است ، وزیر پیشین ارتباطات به این نامه واکنش نشان داده است.
فارغ از قوت گرفتن خیز لاریجانی به سمت پاستور؛ برخی شنیده‌ها حکایت از آن دارد که او نیم نگاهی نیز به انتخابات ۱۴۰۲ مجلس داشته و قرار است در تقسیم کار تیم سیاسی راست میانه نقش پررنگی داشته باشد و همراه با چهره هایی، چون آذری جهرمی، سورنا ستاری و عبدالناصر همتی فهرست تهران را تشکیل دهند.
روبرت لواندوفسکی در بازی برابر بایرن مونیخ دو چهره کاملا متفاوت داشت. یک نیمه عالی و یک نیمه محو در زمین. آلیانز آرنا امشب برای ستاره لهستانی بهشت نبود.
معاون پذیرش فرابورس ایران در خصوص روند پذیرش باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس در فرابورس توضیحاتی ارائه کرد.
رسول اللَّه(ص) فرموده‌اند: «رمضان، ماهى است كه اولش رحمت، وسطش آمرزش و پایانش رهایى از آتش جهنم است‌.» ایشان در جای دیگری نیز تأکید دارند: «سه چیز از روح خداست: شب زنده‌دارى با نماز، جویاى حال برادران و روزه گرفتن‌.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ