فرانک لمپارد بعد از برد 3 بر یک چلسی مقابل بورنموث سعی کرد کلیشه‌ای و در چارچوب حرف بزند، مبادا تیمش را که تازه دارد بحران را پشت سر‌می‌گذارد، وارد جنجال جدیدی کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رونالدو آرائوخو، کاپیتان جوان بارسلونا، پیروزی بی حرف و حدیث مقابل رئال را نشانه قدرت تیمش دانست.
فرانک لمپارد، سرمربی چلسی، بعد از تساوی 2-2 مقابل ناتینگهام فارست از سرعت کم تیمش انتقاد کرد.
سیمونه اینزاگی فاش کرد به بازیکنان اینتر، وقتی از لاتزیو عقب افتاده بودند، چه گفته است و تاکید کرد: «این یکی از بهترین بازیهای ما بود و روحیه تیم وحشتناک زیاد بود.»
با گذشت ده ماه از حضور ریکاردو ساپینتو در استقلال می‌توان با اطمینان از موفقیت کلی این سرمربی در ایران گفت. موفقیتی که با یک جام، ملموس‌تر خواهد شد.
پیشکسوت استقلال می گوید هر تیمی دربی را ببازد تا شش ماه تحت تاثیر قرار می گیرد.
میلیتائو، مدافع برزیلی رئال مادرید، در آستانه بازی فردا با چلسی در لیگ قهرمانان می‌گوید تیمش باید تنها برای پیروزی به میدان برود چون هر خواسته دیگری کار را برای رئال پیچیده خواهد کرد.
سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن تاکید دارد که تیمش روز آینده با تمام قوا و برای کسب سه امتیاز به مصاف نفت مسجد سلیمان خواهد رفت.
در چهار سال گذشته، استقلال نتوانسته است نخستین بازی خود در سال جدید را با پیروزی پشت سر بگذارد.
الهامی می‌گوید هوادار موقعیت‌‌های بیشتری از ملوان داشته و پیروزی تیمش در انزلی عادلانه بوده است.
ژابی آلونسو، سرمربی بایرلوکوزن، تاکید کرد که تیمش برای شکست دادن بایرن مونیخ برنامه ویژه ای داشته است.
سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم می‌گوید این صعود در جام حذفی سبب بهبود شرایط آنها در لیگ خواهد شد.
سرمربی یوونتوس بعد از پیروزی امشب مقابل فیورنتینا شرح داد که تیمش بعد از کسر امتیاز، قهرمانی در جام های دیگر را نشانه گرفته است.
نیشابور ـ رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: باید نگاه و توجه ویژه ای به شاخص‌ها و عواملی که باعث پیروزی و تداوم انقلاب است، داشته باشیم.
سرپرست پیشین باشگاه استقلال با بیان اینکه آبی ها روز بسیار خوبی را مقابل ملوان سپری کردند و به یک برد خوب دست یافتند، گفت: استقلال هوادارانش را به قهرمانی امیدوار کرد.
«عبداللطیف رشید» در پیامی به مراسم رسمی بزرگداشت شهادت فرماندهان پیروزی در بغداد تأکید کرد که جنایت فرودگاه بغداد باید همواره محکوم شده و مورد نکوهش قرار بگیرد.
«عبداللطیف رشید» در پیامی به مراسم رسمی بزرگداشت شهادت فرماندهان پیروزی در بغداد تأکید کرد که جنایت فرودگاه بغداد باید همواره محکوم شده و مورد نکوهش قرار بگیرد.
ایاد الاماره گفت: از حاج قاسم و حاج ابومهدی آموخته ایم که پیروزی، فرهنگی است که قبل از اینکه واقعیت پیدا کند باید در جان ها نهادینه شده و در دل ها و ذهن ها آغشته شود.
دبیرکل جنبش عصائب اهل الحق عراق گفت که پیروزی بر داعش در این کشور باید با خروج نیروهای بیگانه از عراق تکمیل شود.
پیشکسوت فوتبال ایران با بیان این که برای پیروزی مقابل آمریکا به تمرکز بالا نیاز داریم گفت: دور بودن از حاشیه‌ها و نداشتن استرس فاکتورهای اصلی موفقیت تیم ملی برابر آمریکاست.
بهروز عطایی سرمربی هراز آمل می گوید هنوز تیمش به آمادگی کامل نرسیده است.
قالیباف گفت: ما تا زمانی در جبهه مقاومت می‌توانیم بر دشمنان به پیروزی برسیم که بتوانیم تولید قدرت کنیم و اگر این تولید قدرت صورت بگیرد، می‌تواند برای ما مثمر باشد چرا که رژیم صهیونیستی و آمریکا تنها زبان قدرت را می‌فهمند.
سرمربی تیم ملی والیبال ایران تاکید کرد که کنترل تفکرات دچکو، پاسور آرژانتین می‌تواند به پیروزی‌مان در بازی فردا کمک کند.
لوکا مودریچ پس از پیروزی پرگل رئال در زمین سلتا، به جدایی کاسمیرو اشاره کرد و گفت که از این بابت ناراحت است.
لوکا مودریچ پس از پیروزی پرگل رئال در زمین سلتا، به جدایی کاسمیرو اشاره کرد و گفت که از این بابت ناراحت است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ