چلسی پس از شکست در دو دیدار رفت و برگشت مقابل رئال مادرید در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، با این رقابت‌ها خداحافظی کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کپا آریسابالاگا گلر مورد نظر رئال برای جانشین تیبو کورتواست و دو طرف به توافق نیز رسیده اند.
رئیس جمهور سوریه برای نخستین بار پس از آغاز بحران در این کشور در سال 2011، با یک شبکه تلویزیونی اماراتی مصاحبه کرده و به بررسی مسائل مختلف منطقه ای و بین المللی پرداخته است.
اسکای اسپورت ایتالیا اعلام کرد باشگاه ناپولی در آستانه امضای قرارداد جدید با ویکتور اوسیمن قرار دارد.
اولوت آی-اسکای در آزمایش‌ها طی ۸.۶ ثانیه از حالت توقف کامل به سرعت ۱۰۰ کیلومتر برساعت رسیده و بیشینه سرعت نیز برابر با ۱۸۰ کیلومتر برساعت محاسبه شده است. سیستم باتری از فناوری شارژ سریع پشتیبانی می‌کند تا ظرفیت باتری طی ۴۵ دقیقه به ۸۰ درصد برسد.
مسابقات دو کوهستان انتخابی قهرمانی استان تهران با همت فدراسیون کوهنوردی و میزبانی مجموعه تفریحی ورزشی توچال برگزار شد.
کارشناسان اسکای اسپورت درباره گزینه های مورد نظر میلان جهت تقویت خط حمله، نظرات متفاوتی دارند.
مارتین تایلر، گزارشگرمعروف انگلیس، پس از 30 سال در آستانه فصل جدید از شبکه اسکای اسپورت جدا شد.
اولی هوینس، پیشکسوت و رئیس سابق بایرن مونیخ، از قطع شدن برخی کانال‌هایی که اطلاعات باشگاه را به رسانه‌ها (اسکای) می دادند خبر داد.
اولی هوینس، رییس سابق بایرن مونیخ از عملکرد یولیان ناگلزمان در بایرن مونیخ انتقاد کرد، ولی گفت این مربی آلمانی نباید از تیم اخراج می‌شد.
یکی از کارکنان شبکه اسکای اسپورتس که در توییتر نوشته بود، گری نویل درباره منچستر سیتی "چرت و پرت" می‌گوید، مجبور شد اکانتش را پاک کند.
اسکای آلمان می‌گوید دو غول بزرگ فوتبال اروپا، رئال مادرید و منچسترسیتی، در حال رقابت برای جذب آلفونسو دیویس، ستاره بایرن مونیخ، هستند.
در میان جدیدترین رقیبان توییتر، بلو اسکای از سوی جک دورسی، یکی از موسسان و مدیرعامل سابق توییتر راه اندازی شده است و در حال حاضر بیش از ۶۰ هزار کاربر دارد که شامل الکساندریا اوکازیو کورتز، نماینده جمهوریخواه آمریکا است.
اولی هوینس، رییس سابق بایرن مونیخ، معتقد است تصمیم یولیان ناگلزمان برای رفتن به تعطیلات در وقفه دیدارهای ملی اشتباه بود.
آینده ژوزه مورینیو در آ.اس.رم مبهم است و او برای ادامه همکاری شرط و شروط خاص خود را دارد.
یکی از خبرنگاران اسکای اسپورتس رقم زننده یک اتفاق عجیب شده که اخراج او از ورزشگاه را به همراه داشته است.
اسکای نیوز در خبر خود به نقل از یک منبع امنیتی ادعا کرد که ایران به طور مخفیانه حجم عظیمی از مهمات، راکت‌ها و خمپاره‌انداز‌ها را به روسیه برای استفاده در جنگ اوکراین ارسال کرده و قصد ارسال بیشتر این تجهیزات را دارد.
نام اسکای ول در صنعت خودروی چین، مخاطب را به سمت اتوبوس ها و همچنین ون هایی که توسط نانجینگ گلدن دراگون اسکای ول ارائه شده است، متوجه می کند. این کمپانی از سال 2000 فعالیت خود را آغاز کرده و در زمینه تولید باتری و اتوبوس های الکتریکی نیز فعال است.
نام اسکای ول در صنعت خودروی چین، مخاطب را به سمت اتوبوس ها و همچنین ون هایی که توسط نانجینگ گلدن دراگون اسکای ول ارائه شده است، متوجه می کند. این کمپانی از سال 2000 فعالیت خود را آغاز کرده و در زمینه تولید باتری و اتوبوس های الکتریکی نیز فعال است.
یکی از محصولاتی که در توکیو اتو سالن ۲۰۲۳ به نمایش در می‌آید، کراس اوور جدید مزدا با نام ام اکس-۳۰ اسکای اکتیو آر-ئی وی است. البته این کراس کوچک خیلی از یک خودروی پرفورمنس فاصله دارد، اما موتور‌های روتاری مزدا همیشه یک فناوری جالب برای مخاطبان رویداد‌های خودرویی بوده است.
شبکه اسکای آلمان در خبری اختصاصی اعلام کرد مذاکرات بین مدیر برنامه‌های دومینیک لیواکوویچ، دروازه‌بان کرواسی، و باشگاه بایرن مونیخ آغاز شده است.
کارشناسان شبکه اسکای اسپورتس نظرات جالبی در مورد برندگان و بازندگان جام جهانی 2022 داشتند.
کارشناسان شبکه اسکای اسپورتس نظرات جالبی در مورد برندگان و بازندگان جام جهانی 2022 داشتند.
در ادعای اسکای نیوز آمده است که یک هواپیمای حامل پول و تسلیحات درساعت اولیه روز ۲۰ اوت در تهران فرود آمده است.
جولین آلوارز، مهاجم آرژانتینی سیتی، در مورد اینکه چرا به او عنکبوت کوچک می گویند، توضیح داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ