در بازی امشب رئال مادرید و چلسی انتظار می رود که کارلو انچلوتی و فرانک لمپارد تیم‌های خود را را ترکیبی متفاوت نسبت به بازی اخیرشان در لالیگا و لیگ برتر به میدان بفرستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
این ۷ مورد را یادتان باشد تا کتلتی ترد با طعمی فوق‌العاده داشته باشید.
یک ژنرال ذخیره صهیونیستی با بی‌سابقه خواندن تسری اعتراضات به صفوف نظامیان علیه پافشاری نتانیاهو در تصویب طرح قضایی خود در کنست اذعان کرد: ما در آستانه جنگ واقعی داخلی قرار گرفته‌ایم.
قتل پسر ۱۹ ساله با تبر و گلوله
امروز حفظ جنگل‌های هیرکانی یک مطالبه جهانی است و باید شرایطی به وجود آید تا ضمن حفاظت از عرصه‌های جنگلی، زیرساخت‌ها و تجهیزات اطفای حریق زمینی و هوایی در این مناطق تقویت شود.
منابع عبری از تشدید اعتراضات نظامیان صهیونیست به طرح اصلاحات قضایی مدنظر نخست وزیر این رژیم خبر می‌دهند.
این تبر‌ها به قدری بزرگ هستند که محققان می‌گویند تصور اینکه چگونه به راحتی از آن‌ها استفاده می‌شده دشوار است. این امکان وجود دارد که آن‌ها در واقع نقشی آیینی و نمادین داشته‌اند و برای استفادۀ روزمره ساخته نشده بودند.
جمشیدی مب‌گوید: «این درختان برای استفاده نبوده است بلکه برای بحث بادگیری آنجا بودند و یک جورایی حصار دور باغ بوده است. قرار نیست درخت هر جایی کاشته بشود. ما درختی که داخل رودخانه کاشته شده و باعث می‌شود عبور ایمن سیل به خطر بیفتد را قطع می‌کنیم. عمده چیزی که سیل‌ها با خودشان می‌آورند تنه درختان است که باعث می‌شود سیلاب از بستر بیرون بزند. این درخت باید جایی کاشته بشود که آسیبی نرساند. اگر لازم باشد درخت هم باید قطع بشود.».
طبق گزارش پلیس و شاهدان، مردی با تبر به رستوران‌های چینی مجاور هم در نیوزیلند حمله و چهار نفر را زخمی کرد.
معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده گفت: ۲۱ درصد جمعیت کشور را دهه شصتی‌ها تشکیل داده‌اند و تجرد دهه شصتی‌های بیشتر از دهه‌های دیگر است.
کوکی کلاسیک یکی از انواع شیرینی‌های خوشمزه است.
امروزه فلافل‌های آماده و کارخانه‌ای و در واقع فلافل یخ زده در تمام هایپر مارکت‌ها و سوپر مارکت‌ها وجود دارد، اما کیفیت و سلامت فلافل دست ساز و خانگی چیز دیگری است.
سازمان ملی استاندارد از غیر استاندارد بودن آب آشامیدنی با نام تجاری «تبرک» خبر داد.
رژیم صهیونیستی در حالی وارد پایان هفته یازدهم از اعتراضات و چنددستگی در میان شهرک‌نشینان اشغالی می‌شود که نتانیاهو نسبت به موج تازه نافرمانی نظامیان بر امنیت ملی رژیم اشغالگر قدس هشدار داد.
نخست وزیر اسبق رژیم صهیونیستی، جامعه صهیونیستی را به تمرد و نافرمانی مدنی علیه کابینه نتانیاهو دعوت کرد.
۳۷ خلبان نیروهای ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی امروز در اعتراض به سیاست های نتانیاهو از اجرای تصمیمات نظامی، تمرد ورزیدند.
نوری با اشاره به جایگاه زن در نظام سلطه و اقدامات دشمن برای تغییر نگرش‌ها و دیدگاه‌های زنان گفت: به عنوان مثال سن تجرد زنان در کشور ما وحشتناک شده است. تشکیل خانواده و فرزنددار شدن سیر طبیعی زندگی و تکامل است. تلاش شد تا زن را از محور مولد خانواده دور کنند. سیاست‌هایی نیز برای جلوگیری از آن مطرح و دنبال شد که بعد مادی داشت، اما در آموزش و پرورش کار روی بعد فرهنگی باید انجام شود که بسیار مهم است.
فرمانده انتظامی مشهد گفت: راننده ۳۷ ساله در بیان جزئیات حادثه ادامه داد: حدود ساعت ۲۰:۱۵ شب بود که مسافری از طریق نرم افزار شرکت درخواست تاکسی کرد و من هم از توس ۹۷ یک زوج را به مقصد شهرک نوید (کشف) سوار کردم و دوباره به محل توس ۹۷ بازگرداندم، اما آن‌ها در مقصد از خودرو پیاده نشدند و ناگهان با تبر و اسید مرا تهدید کردند و به بیابان‌های انتهای توس بردند. مرد جوان با تبر، به دست و پشتم ضربه زد که من از ترس خودرو را رها کردم و پیاده پا به فرار گذاشتم
یادگار بنیانگذار جمهوری اسلامی تصریح کرد: امام به آیت الله صانعی القابی مانند فاضل و عالم را داده که نشان دهنده جوهره ارزشمند علمی ایشان است. او علاوه بر هوش و استعداد، اساتید خوبی داشت و به تعالی رسید.
بر اساس ماده ۵۷۶ قانون آیین دادرسی کیفری «چنانچه هر یک از صاحب‌ منصبان و مستخدمان و مأموران دولتی و شهرداری‌ها در هر رتبه و مقامی که باشند از مقام خود سوء استفاده ‌نموده و از اجرای اوامر کتبی دولتی یا اجرای قوانین مملکتی و یا اجرای احکام یا اجرای دستور قضایی یا هر گونه امری که از طرف مقامات قانونی ‌صادر شده باشد جلوگیری نماید به انفصال از خدمات دولتی از یک تا پنج سال محکوم خواهد شد
شوهرم می خواست مرا با تبر بکشد
ساعت یک و ۳۰ دقیقه بامداد پنجشنبه ۱۳ مرداد، مأموران کلانتری ۱۱۸ ستارخان در تماس با بازپرس میثم حسین‌پور از قتل مردی ۶۳ ساله خبر دادند. دقایقی بعد که تیم جنایی راهی محل شدند به محض ورود به خانه داخل راهروی منتهی به سالن پذیرایی با جسد مرد میانسال در حالی رو به رو شدند که با ضربات متعدد چاقو از پا درآمده بود.
در جریان برگزاری دیدار دو تیم هیات کشتی گیلان و افلاک لرستان در لیگ دسته یک کشتی، درگیری در سالن مسابقات تا حدی بالا گرفت که تصاویر منتشر شده نشان می دهد فردی با تبر در سالن قدم می‌زند و اوضاع سالن هم متشنج است.
امروز مطالبی همچون قیمت روز خودرو ۲۱ تیر ۱۴۰۱ | قیمت خودرو چه تغییری کرد؟،  بیشترین خروج حقیقی‌ها از این سه سهم!، زمان واریز سود سهامداران ۱۵ نماد بورسی و فرابورسی،  مجمع کیمیا ۱۴۰۱ | چقدر سود تقسیم شد؟، سمگا و شرانل سود پرداخت می‌کنند!، دلار مسافری گران شد، حباب سکه رکورد زد؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ