مدیرعامل صندوق تعاون روستایی ایرانیان گفت: ضمانت نامه صندوق که از سوی کشاورز برای دریافت تسهیلات به بانک کشاورزی ارائه می شود، معتبر بوده و دریافت وام را برای بهره برداران تسهیل می کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی و رئیس مرکز اطلاعات مالی در نامه ای به مدیرعامل بانک گردشگری، از حمایت و مشارکت در برگزاری دوره آموزشی بین المللی سه روزه مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم تقدیر و تشکر کرد.
سخنگویان کاخ سفید از پرسش خبرنگاران درباره اتهامات واردشده به رئیس جمهور آمریکا و پسرش مبنی بر مشارکت آنها در اعمال فشار بر یک تاجر چینی و فساد مالی، طفره رفتند.
علی صالحی اظهار کرد: کیفرخواست برای ۵ مدیر بانکی و مالی کشور صادر شد که متهمان ردیف‌های اول و دوم پرونده؛ مدیر عامل وقت و مدیر هلدینگ تابعه بانکی هستند که به مشارکت در اخلال کلان در نظام اقتصادی کشور از طریق تحصیل نامشروع به میزان ۱۲ هزار میلیارد ریال متهم اند.
وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: مدل‌های جدید مالی در قرارگاه مسکن با تعیین ۵۰ نقطه برای مشارکت با سرمایه گذاران آماده سازی و شروع می شود.
مدیرکل کمیته امداد استان تهران در خصوص اجرای طرح «هر ایرانی، یک یتیم» گفت: حامیان مالی می‌توانند با پرداخت حداقل ۱۰ هزار تومان در این طرح مشارکت و از ایتام و محسنین حمایت کنند.
استفاده از نقدینگی موجود در اقتصاد با بسترسازی مناسب از طریق ابزار‌های نوین بازار سرمایه و تکیه بر تامین مالی پروژه‌ای، علاوه بر هدایت نقدینگی به سمت تولید موجبات مشارکت حداکثری مردم در اقتصاد نیز فراهم خواهد شد.
رئیسی با تاکید بر اهمیت تامین مالی و تخصیص به موقع اعتبارات گفت: نگاه دستگاه‌های مسئول در زمینه تامین مالی نیز صرفا نباید به بانک‌ها معطوف باشد، بلکه باید زمینه مشارکت مردم با تضمین سود و سرمایه در این بخش مورد توجه قرار گیرد.
محسن رضایی با اشاره به جنگ اقتصادی تحمیل شده به کشور گفت: علت آنکه مردم نسبت به مسائل اقتصادی کاملا واقف نیستند عدم مشارکت کامل آن‌ها در اقتصاد است. اگر نصف فشار اقتصادی که به ایران وارد شده به اقتصاد کشور دیگری وارد شود؛ کمتر از 48 ساعت سقوط می‌کند. ما در جنگ کامل اقتصادی هستیم و اگر مردم در اداره اقتصاد و در مسائل مالی و پولی مشارکت داده شوند به این مسائل آگاه می‌شوند و مشارکت آنها بیشتر می‌شود.
رئیس سازمان مدارس و مراکز غیر دولتی گفت: در گذشته نگاه به مشارکت خانواده عمدتاً مشارکت مالی بوده است.
رئیس انجمن انبوه‌سازان استان تهران گفت: سازندگان اعلام آمادگی کردند که منابع مالی طرح‌ها را به صورت مشارکت تأمین و در قبال آن به صورت تهاتر زمین یا واحد مسکونی دریافت کنند.
بخش کسب‌وکارهای سازمانی همراه اول ضمن مشارکت در برگزاری هشتمین نمایشگاه تراکنش ایران به ارائه آخرین دستاوردهای خود در حوزه پرداخت و مالی می‎‌پردازد.
بخش کسب‌وکارهای سازمانی همراه اول ضمن مشارکت در برگزاری هشتمین نمایشگاه تراکنش ایران به ارائه آخرین دستاوردهای خود در حوزه پرداخت و مالی می‎‌پردازد.
عضو هیات عامل و معاون بانکی و اعتباری صندوق توسعه ملی از پروژه عظیم تولید متانول در منطقه آزاد چابهار که با سرمایه‌گذاری ۲۷۵ میلیون دلاری صندوق توسعه ملی درحال اجرا است، بازدید کرد.
معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران تصویب لایحه اعمال تخفیفات عوارض را فرصت ویژه ای برای جذب مشارکت شهروندان دانست که با یک کار جمعی از سوی مناطق، موجب احیای درآمد نقد شهرداری می‌شود.
رستم قاسمی با اعلام اینکه مذاکرات با هیات روسی مذاکرات مناسب، طولانی و مثمرثمری بود، گفت: درباره تکمیل خط آهن رشت-آستارا، طرف روسی طرح مالی این طرح را ارایه کرد و مقرر شد تا ما آن را بررسی کرده و نتیجه را اعلام کنیم و در مجموع مذاکرات بسیار مناسب بود.
تفاهم نامه مشارکت مالی سه جانبه طرح تکمیل طرح انتقال برق اسمالون - مروست میان ایمیدرو، شرکت برق منطقه‌ای یزد و یک شرکت بخش خصوصی امضا شد.
شرکت ملی صنایع مس ایران رسیدن تولید یک میلیون تن کاتد را از طریق ایجاد مشارکت با شرکت‌های صندوق بازنشستگی مس و اتکا به جوانان با تجربه و علمی داخلی آغاز کرد.
رئیس هیات عامل صندوق توسعه ملی گفت: باید نقش تسهیلات‌دهی را به بانک‌ها برگردانیم، سرمایه‌گذاری اصلی را به بخش خصوصی دهیم و مشارکت در سرمایه‌گذاری را به صندوق واگذار کنیم.
مشهد ـ مدیر کل زندان‌های خراسان رضوی گفت:۶۰ زندانی نیازمند مالی در قالب پویش نذر هشتم با مشارکت دستگاه‌های اجرایی خراسان رضوی از زندان‌های استان آزاد شدند.
در حالی یکسال از ابلاغ دستورالعمل احداث مسکن به بانک‌ها سپری می‌شود که هنوز وزارت راه و شهرسازی هیچ گزارشی از حجم آورده متقاضیان و پرونده تکمیلی مشارکت در ساخت آنها ارائه نداده است.
معاون سرمایه گذاری و امور شرکت های بانک شهر از فروش ۸۰ هزارمیلیارد ریال اوراق مشارکت از سوی این بانک در راستای تامین مالی پروژه های شهری خبر داد.​
طی مراسمی با حضور آیت‌اللـه دکتر سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور، اسناد تفاهم‌نامه مشارکت و تامین مالی احداث پتروپالایشگاه ۳۰۰ هزار بشکه‌ای شهید سلیمانی در بندرعباس و پالایشگاه ۳۰۰ هزار بشکه‌ای مروارید مکران در جاسک، امضا شد.
کامیابی پژوپارس‌سوارها، ستاره کشاورزان در حال افول

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ