معاون سرمایه گذاری و امور شرکت های بانک شهر از فروش ۸۰ هزارمیلیارد ریال اوراق مشارکت از سوی این بانک در راستای تامین مالی پروژه های شهری خبر داد.​
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دادستان تهران گفت: با توجه به نزدیک شدن به ایام اربعین، دادستانی تهران اقدام به تعیین تیم‌های بازرسی ویژه و تشدید نظارت‌های خود بر شرکت‌های هواپیمایی کرده است.
مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از بازداشت و شناسایی متصدی این بنگاه به هویت مشخص توسط پلیس دستگیر و بنگاه مربوطه نیز با دستور مقام قضایی دادسرای ۵ تهران پلمب شد.
طبق گزارش سایت «اسپورت» عربستان باشگاه الهلال در کمتر از ۸ ساعت از انتقال نیمار نزدیک به ۳ میلیون ریال ( تقریبا ۴۰ میلیارد تومان) پیراهن بازیکن جدیدش را فروخته است.
شعب منتخب بانک سپه در سراسر کشور از شنبه 28 مردادماه به زائران اربعین حسینی ارز ارائه می دهد.
باشگاه پرسپولیس با درخواست هواداران این تیم مبنی بر عرضه پیراهن هواداری با قیمت نازلتر را پذیرفت.
وزیر راه و شهرسازی خبر ممنوعیت فروش بلیت‌های چارتری رسمی اعلام کرد اما براساس شواهد موجود فروش بلیت‌های چارتری در سایت‌ها در حال انجام است.
تحقیقات ابتدایی حکایت از آن داشت، مرد جوان که کنار اتوبوس پارک شده روی پل شماره ۶ آزادراه تهران ـ شمال حضور داشته به دلیل نامشخصی قصد رفتن به سمت مخالف آزادراه را داشته، اما به دلیل عدم اطلاع از وضعیت مرتفع ۸۰ متری بین دو مسیر رفت و برگشت این آزادراه، ناگهان به پایین پل سقوط کرده و به کام مرگ فرو رفته است.
شرکت ایران خودرو دیزل از آغاز سری جدید پیش‌فروش انواع کامیون‌های باری و کمپرسی واگن هود از روز دوشنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ خبر داد.
باشگاه بارسلونا برای حل مشکلات مالی خود امروز یک قرارداد مهم را نهایی خواهد کرد.
فروش محصولات فونیکس با قیمت مصوب شورای رقابت در نمایندگی مدیران خودرو 777
آریا ساسول در تیرماه امسال  ۱۵۵ هزار تن انواع محصولات تولید کرده است. تولید تجمعی چهار ماهه ابتدایی سال ۱۴۰۲ معادل ۶۷۸ هزار تن بوده که نسبت به دوره مشابه سال گذشته دارای ۲ درصد رشد بوده است.
یک دستگاه آیفون نسل اول با ۴ گیگابایت حافظه داخلی در یک حراجی با قیمت نجومی ۱۹۰.۳۷۲. ۸۰ دلار به فروش رسیده است تا یک رکورد جهانی برای خود ثبت کند.
«سایبر کواد تسلا برای کودکان» با الهام از طراحی سایبرتراک نمادین، راه خود را به بازار چین باز کرده است. فروش این خودروی اسباب بازی در تاریخ ۱۴ ژوئیه (۲۳ تیر)، از فروشگاه آنلاین تسلا برای چین، به قیمت ۱۶۷۶ دلار یا ۱۴۹۴ یورو (حدود ۸۰ میلیون تومان) آغاز شد.
جلال نصیریان استاد صنعت گردشگری و هتلداری ایران در سن ۸۰ سالگی چشم از جهان فرو بست.
در سال ۲۰۱۸، گروهی از کمپانی‌های فناوری، ائتلافی برای پایان دادن به قاچاق آنلاین حیات‌وحش را با هدف کاهش ۸۰ درصدی آن تا سال ۲۰۲۰ راه‌اندازی کردند. اما به جای آن، آمار فروش این اشیای قاچای در طول این دوره در فیس‌بوک افزایش چشمگیری داشت.
ترکیه به دنبال خرید ۲۰ میلیارد دلار اف-۱۶ و نزدیک به ۸۰ کیت مدرنیزاسیون از ایالات متحده بود. با این حال، این برنامه فروش به دلیل مخالفت‌های کنگره ایالات متحده بر سر امتناع آنکارا از دادن چراغ سبز به گسترش ناتو، سابقه حقوق بشر آن و سیاست سوریه متوقف شده است.
از مرداد ۱۳۹۹ تا امروز شاخص کل فراز و فرود زیادی را تجربه کرد. پس از آن که قله دو میلیون و ۷۸ هزار واحد را برای اولین بار فتح کرد با شیب تندی نزولی شد و این روند کاهشی حدود ۶ ماه به طور نفس گیری ادامه داشت. پس از آن بازار اگرچه تغییر وضعیت نداد، اما متعادل‌تر ادامه یافت. در این مدت دو سوم از بازار بالاتر از سقف تاریخی معامله می‌شود ۴۰ نماد در محدوده سقف تاریخی هستند و یک سوم از آن‌ها بین ۴۰ تا ۸۰ درصد پایین‌تر از سقف بازارند.
هم‌زمان با افزایش تولید در ایران‌خودرو دیزل، نمایندگی‌های خدمات پس از فروش این شرکت از ۶۰ به ۸۰ باب افزایش می‌یابد.
دولت آمریکا چند روز پس از اعلام موافقت با فروش بیش از ۸۰ موشک نقطه زن به فنلاند، با فروش موشک های ضد هوایی دوش پرتاب «استینگر» به این کشور موافقت کرد.
دولت آمریکا چند روز پس از اعلام موافقت با فروش بیش از ۸۰ موشک نقطه زن به فنلاند، با فروش موشک های ضد هوایی دوش پرتاب «استینگر» به این کشور موافقت کرد.
آمارها نشان می دهد که اوضاع خرید و فروش مسکن در این روزها حالت سکون پیدا کرده اند با این حال قیمت مسکن در آخرین ماه فصل پاییزنشان می دهد که با تغییرات جزئی همراه بوده است.
عضو هیئت رئیسه کمیسیون انرژی مجلس گفت: بیش از ۸۰ درصد منابع حاصل از فروش نفت به روز در اختیار کشور است و مابقی آن هم حداکثر طی یک یا دو ماه در اختیار ما قرار می‌گیرد.
عضو هیئت رئیسه کمیسیون انرژی مجلس گفت: بیش از ۸۰ درصد منابع حاصل از فروش نفت به روز در اختیار کشور است و مابقی آن هم حداکثر طی یک یا دو ماه در اختیار ما قرار می‌گیرد.
کامیابی پژوپارس‌سوارها، ستاره کشاورزان در حال افول

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ