رئیس هیات عامل صندوق توسعه ملی گفت: باید نقش تسهیلات‌دهی را به بانک‌ها برگردانیم، سرمایه‌گذاری اصلی را به بخش خصوصی دهیم و مشارکت در سرمایه‌گذاری را به صندوق واگذار کنیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدافع آفریقایی فولاد باید در دیدار امروز برابر صنعت نفت در پستی جدید بازی کند.
باید انتظار دعوت سروش رفیعی به تیم ملی را طی روزهای آینده داشته باشیم.
پیام نیازمند می‌گوید تیم‌های لیگ برتری در هفته‌ی اول شاید هماهنگی لازم را نداشته باشند.
معاون اول رئیس جمهور گفت: باید با رفع موانع پیش روی و ایجاد بستر مناسب حمل و نقل و مبادلات بانکی، زمینه را برای ایفای نقش هرچه بیشتر بخش خصوصی دو کشور در توسعه همکاریهای اقتصادی فراهم کنیم.
مهمترین مشکل بانک‌ها عدم رعایت حاکمیت شرکتی است و مجموعه نظام باید به بانک مرکزی کمک کند. علاوه براین برخورد با بانک‌های ناتراز نباید به شکلی صورت گیرد که مردم آسیب ببینند و باید بانیان و سهامداران عمده آن بانک‌ها جریمه شوند.
تبریز-معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستادکل نیروهای مسلح گفت: باید متناسب با جنگ نرم دشمن، آرایش تهاجمی گرفت که رسانه ها به عنوان فرماندهان و افسران جنگ نرم، جایگاه و نقش تعیین کننده ای دارند.
توانمندسازی و توجه به نقش مردم و جوامع محلی در حفاظت از منابع طبیعی موجب می شود آنها چشم انداز و سیاست ها و ماموریت های کلان کشور را درک کنند.
رییس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: جامعه باید به این سمت هدایت شود که حفظ محیط زیست و منابع طبیعی تضمین کننده امنیت غذایی است.
معاون اول رئیس جمهور گفت: ضروری است تا نقش هر استان در شاخص‌های کلان اقتصادی تعیین و زمان بندی شود.
وزیر کشور بر فعالیت احزاب قوی و کارآمد تاکید کرد و گفت: انتخابات باید با مشارکت حداکثری و نقش آفرینی اثرگذار احزاب برگزار شود.
رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی گفت: ایفای نقش تنظیم گرانه در چاپ و پخش کتب غیر درسی آن دسته از وظایف ما است که در جشنواره کتاب رشد به دنبال انجام آن هستیم.
مهاجم اسبق پرسپولیس در نقش گلزن نفت مسجدسلیمان برای عبور از جدال با ملوان تبدیل شد.
رئیس جمهور با اشاره به اهمیت تحقق عملی رهنمودهای رهبری در حوزه تعلیم و تربیت و مسئولیت‌های خطیر دانشگاه فرهنگیان در این زمینه تاکید کرد:این دانشگاه باید نقش بیشتری در حل مسائل شکور ایفا کند.
کرکس‌ها و کفتار‌ها نقش حیاتی در حفظِ اکوسیستم و پیش‌گیری از بیماری‌هایی مثل هاری دارند. آیا باید برای آن‌ها ارزش بیش‌تری قائل شویم؟
رئیس دانشگاه صنعتی مالک اشتر گفت: بسیجی باید صبر راهبردی از خود نشان دهد و قدمی جلوتر از مقام معظم رهبری برندارد که این خود به جذب حداکثری منجر خواهد شد.
وزیر اطلاعات با اشاره به خنثی‌سازی عملیات انفجار در یکی از صنایع هوایی اصفهان گفت: هدف اصلی دشمنان «پروژه‌ی ویران‌سازی» ایران است؛ دقیقاً طبق مدلی که در سوریه و عراق و لیبی و افغانستان و یمن اجرا کردند، اما در «ایران قوی» و برای «درخت تناور انقلاب اسلامی» نه توانستند و نه هرگز خواهند توانست.
وزیر اطلاعات با اشاره به خنثی‌سازی عملیات انفجار در یکی از صنایع هوایی اصفهان گفت: هدف اصلی دشمنان «پروژه‌ی ویران‌سازی» ایران است دقیقاً طبق مدلی که در سوریه و عراق و لیبی و افغانستان و یمن اجرا کردند اما در «ایران قوی» و برای «درخت تناور انقلاب اسلامی» نه توانستند و نه هرگز خواهند توانست.
وزیر خارجه اردن درباره طرح موضوع سوریه در نشست وزرای خارجه اتحادیه عرب اظهار نظر کرد.
در حالی که فرض شده بود که باید راهی وجود داشته باشد که این نورون‌های حس‌کننده درد، تهدیدها را به سایر سلول‌های روده منتقل کنند، اما تاکنون دانشمندان دقیقاً نمی‌دانستند که چه مکانیسم‌هایی در این فرآیند دخیل هستند.
مدافع ملوان با پاس گلی که داد نقش موثری در برد تیمش مقابل صنعت ایجاد کرد و حالا به آینده تیمش بسیار امیدوار است.
نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی گفت: درست است که «فراجا»، وزارت کشور و سپاه و ارتش می‌توانند در خنثی سازی اغتشاشات نقش داشته باشند، اما نقش اصلی در این شرایط باید به دست مردم باشد.
وزیر خارجه چین در حاشیه نشست مجمع عمومی سازمان ملل با همتای روس خود دیدار و درباره تحولات اوکراین رایزنی کرد.
مسابقه گل‌گهر سیرجان برابر سپاهان را باید به قبل و بعد از حضور عاشوری در ترکیب تیم قلعه‌نویی تقسیم کرد.
رئیس جمهور روسیه بر اهمیت نقش ترکیه در انتقال گازرسانی به کشورهای اروپایی تاکید کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ