شرکت ملی صنایع مس ایران رسیدن تولید یک میلیون تن کاتد را از طریق ایجاد مشارکت با شرکت‌های صندوق بازنشستگی مس و اتکا به جوانان با تجربه و علمی داخلی آغاز کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شرکت ملی صنایع مس ایران در مسیر تحقق شعار سال توانست با تولید 15 میلیون و 2 هزار تن سنگ سولفور در سه ماهه نخست سال 1402 رکورد جدیدی را در کارنامه تولیدی شرکت با موفقیت به ثبت رساند.
شفت- مدیر جهاد کشاورزی شفت از تولید بیش از یک میلیون و ۵۲۱ هزار قطعه جوجه در این شهرستان خبر داد و گفت: در سال بیش از ۱۱ تن گوشت سفید در شفت تولید می شود.
سال گذشته شکر استحصال شده از چغندر قند و نیشکر تولیدی کشور یک میلیون و ۴۴۰ هزار تن بود امسال هم با توجه به شرایط اقلیمی و بارندگی پیش بینی می‌شود حداقل به این عدد دوباره برسیم.
عضو هیأت مدیره اتحادیه مرکزی مرغداران میهن گفت: سال گذشته یک میلیون و ۲۰۰ هزار تن تخم مرغ در کشور تولید شد؛ از این تعداد ۵۵ هزار تن صادر و باقی به مصرف داخل رسید.
مدیرعامل پیشین اتحادیه سراسری مرغداران گوشتی ایران گفت: ظرفیت کشور در تولید گوشت مرغ بین ۳میلیون تا ۳میلیون و ۲۰۰هزار تن است و ۸۰۰هزار تا یک میلیون تن مازاد نیاز بوده که می توان صادر کرد.
ساحل عاج، کشوری در غرب آفریقا بزرگ‌ترین تولیدکننده کاکائو در جهان، به بزرگ‌ترین تولیدکننده بادام هندی تبدیل شده است. تولید از ۴۰۰ هزار تن در سال ۲۰۱۱ به یک میلیون تن در سال ۲۰۲۲ افزایش یافت و انتظار می‌رود در سال ۲۰۲۳ به همین میزان برسد.
در یک همایش کارشناسی اعلام شد؛ از مجموع ۲۴ میلیون تن نیاز نهاده دامی کشور در سال ۱۴۰۰ حدود ۷۵ درصد از طریق واردات و ۲۵ درصد در داخل کشور تولید شده است.
نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: ما باید بالغ بر یک میلیون و ۲۰۰ هزار تن برنج وارد کنیم در حالی که با برنامه ریزی در طول ۳ تا ۴ سال استان مازندران می‌تواند این نیاز را تامین کند.
معاون امور باغبانی وزارت جهاد کشاورزی گفت: ایران با دارا بودن ۲۶۰ هزار هکتار نخلستان و تولید یک میلیون و ۴۰۰ هزار تن خرما، سومین تولید کننده این محصول در جهان به شمار می‌رود.
مشهد ـ مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان رضوی گفت: در خراسان رضوی سالانه حدود یک میلیون تن علوفه از سطح مراتع تولید می‌شود.
به گفته جانوکا آتانایاکه، زلزله‌شناس در دانشگاه ملبورن استرالیا، قدرت این زلزله معادل ۳۲ پتاژول (پتا برابر با ۱۰۱۵) بوده است. این میزان انرژی برای تولید مداوم ۸.۸۸ میلیون مگاوات برق در یک ساعت کافی است و آنقدر قوی بوده که از انرژی آن می‌توان برای بیش از ۴ روز، کل برق شهر بزرگی مثل نیویورک را تامین کرد. در عین حال انرژی آزاد شده توسط این زلزله معادل با حدود ۸ میلیون تن TNT برآورد شده است.
حجم تولید خرما در کشور یک میلیون و 400 هزار تن است که بیش از نیاز داخلی و نیازمند دیپلماسی اقتصادی برای عرضه در بازارهای بین‌المللی است.
باهوش اعلام کرد که از ابتدای امسال تاکنون، بیش از ۱۶۵ میلیارد و ۳۲۰ میلیون مترمکعب گاز به خط لوله سراسری کشور تزریق و بیش از یک میلیون و ۹۷۵ هزار تن اتان در این مجموعه تولید شده است.
معاون برنامه ریزی و اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی گفت: سرانه مصرف محصولات شیلات نسبت به استاندارد جهانی پایین بوده در حالی که ظرفیت تولید کشور حدود یک میلیون و ۴۰۰ هزار تن است.
میزان نیاز سالانه کشور به شکر بین یک میلیون و ۹۰۰ هزار تن تا ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار تن است که حدود یک میلیون و ۶۰۰ هزار تن آن در داخل تولید می شود.
میزان نیاز سالانه کشور به شکر بین یک میلیون و ۹۰۰ هزار تن تا ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار تن است که حدود یک میلیون و ۶۰۰ هزار تن آن در داخل تولید می شود.
مدیرعامل اتحادیه سراسری مرغداران مرغ تخم گذار گفت: سال گذشته یک میلیون و ۱۲۰ هزار تن تخم مرغ تولید شده بود که این رقم در سال جاری به بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار تن می‌رسد.
مدیر گروه ذرت وزارت جهاد کشاورزی با بیان اینکه از ۱۲ میلیون تن ذرت دانه‌ای مورد نیاز کشور، تنها یک میلیون تن آن تولید داخل است، ابراز امیدواری کرد که با اجرای الگوی کشت تولید افزایش یابد.
وزیر صمت در بخش دولم سخنان خود در جلسه استیضاح با بیان اینکه ما باید مسئولان قبلی را در مورد عدم توجه به مس بازخواست کنیم، گفت: برنامه داریم در ۶ سال آینده یک میلیون تن مس تولید کنیم.
بر اساس تکلیف تعیین‌شده از سوی مجمع محترم عمومی صاحبان سهام، دستیابی به تولید 1.000.000 (یک میلیون) تن کاتد هدف‌گذاری شده است. مطالعات اولیه انجام‌شده برای تهیه و تدوین برنامه مربوطه، دست‌ یابی به این هدف را طی مدت حدود 6 سال ممکن می‌داند.
بر اساس تکلیف تعیین‌شده از سوی مجمع محترم عمومی صاحبان سهام، دستیابی به تولید 1.000.000 (یک میلیون) تن کاتد هدف‌گذاری شده است. مطالعات اولیه انجام‌شده برای تهیه و تدوین برنامه مربوطه، دست‌یابی به این هدف را طی مدت حدود 6 سال ممکن می‌داند.
معاون وزیر نفت گفت: صنعت پتروشیمی در حال حاضر یک میلیون بشکه نفت خام در روز از منابع هیدروکربوری را به مواد پتروشیمی تبدیل می کند و ظرفیت اسمی تولید به ۹۰ میلیون تن رسیده است.
اراک- رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی گفت: در سال زراعی گذشته بیش از یک میلیون و ۸۰۰ هزار تن انواع محصولات کشاورزی در استان تولید شده که نسبت به سال قبل بیش از ۱۰ درصد رشد داشته است.
مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران گفت:در حال حاضر برای تولید یک میلیون تن آسفالت در سال برنامه‌ریزی شده است؛ البته حدود ۳۰۰ هزار تن تا پایان تیر تحقق یافته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ