اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شایعه عجیب پیرامون جدایی کمال کامیابی نیا از ذوب آهن خیلی زود تکذیب شد.
تقابل شمس آذر و هوادار تهران با حضور بازیکنان جوان دو تیم در نهایت با کامیابی محمود فکری به پایان رسید.
شایعاتی عجیبی درخصوص جدایی کمال کامیابی نیا از پرسپولیس به گوش می‌رسد.
پیشکسوت فوتبال ایران در جدیدترین اظهارات جنجالی خود به دو بازیکن فصل گذشته پرسپولیس ورود کرده است.
پیشکسوت فوتبال ایران در جدیدترین اظهارات جنجالی خود به دو بازیکن فصل گذشته پرسپولیس ورود کرده است.
بعد از واکنش کاپیتان فصل گذشته پرسپولیس به حضور پریرا در این تیم، اکنون مهاجم برزیلی در اظهارنظری جنجالی به این موضوع پرداخته است.
هافبک اسبق پرسپولیس که با مصدومیت جزیی مواجه شده، در تلاش است شرایط حضور در دیدار هفته سوم مقابل سرخپوشان را به دست بیاورد.
کمال کامیابی نیا در دیدار دوستانه برابر فجرسپاسی از ناحیه همسترینگ دچار مصدومیت شد.
کامیابی نیا در لیست مازاد پرسپولیس قرار گرفت
حسینعلی شهریاری، رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با اشاره به لیست داروهای کمیاب گفت: اگرچه در گزارش کمیسیون کمبود دارو را ۱۳۱قلم اعلام کردیم، اما در واقع حدود۱۸۰قلم دارو در کشور کمیاب شده است و این لیست متاسفانه بیشتر هم می‌شود. او ادامه داد: ما در کمیسیون بهداشت و درمان کمبود دارو را پیگیری می‌کنیم و نامه‌ای را در زمینه مشکلات موجود در هفته‌های گذشته به مقامات ارشد نوشتیم و خبرهای خوبی در این زمینه شنیده می‌شود.
کمال کامیابی نیا و گئورگی گولسیانی غایبان تمرین دوشنبه سرخ‌ها بودند.
گئورگی گولسیانی مدافع و کمال کامیابی نیا هافبک پرسپولیس دیدار این تیم با گل گهر سیرجان را از دست دادند.
پیرمرد مهمان شبکه سه گفت: وَمَنْ أَوْفَیٰ بِعَهْدِهِ مِنَ اللَّهِ فَاسْتَبْشِرُوا بِبَیْعِکُمُ الَّذِی بَایَعْتُمْ بِهِ وَذَٰلِکَ هُوَ الْفَوْزُ الْعَظِیمُ و چه کسی از خدا به عهد خویش وفادارتر است؟ پس به این معامله‌ای که با او کرده‌اید شادمان باشید، و این همان کامیابی بزرگ است.
یکی از مصدومان پرسپولیس کمال کامیابی نیا است که وضعیت او برای دیدار با مس کرمان امروز مشخص خواهد شد.
سایت کاریابی ایندید در ایالات متحده روز چهارشنبه اعلام کرد حدود ۲۲۰۰ کارمند یا ۱۵ درصد از نیروی کار خود را اخراج می‌کند.
کمال کامیابی نیا و علیرضا بیرانوند، دو بازیکن باتجربه پرسپولیس نیز نتوانستند جلوی شکست این تیم را بگیرند.
کامیابی نیا در دیدار با هوادار تهران یک فرصت طلایی برای نجات تیمش از شکست داشت که با بدشانسی از دست رفت.
کمال کامیابی نیا استوری معناداری را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد.
مهاجم تیم ملی که طی دو بازی اخیر با بدشانسی بزرگی مواجه شده و تیرک‌ها مانع از کامیابی او برای گلزنی شده‌اند، ابراز امیدواری می‌کند مقابل آمریکا به نتیجه مطلوب دست یابند.
سیدجلال حسینی، کمال کامیابی نیا و سیامک نعمتی سه بازیکنی هستند که با کسب 4 عنوان قهرمانی سوپرجام، پرافتخارترین بازیکنان فوتبال ایران در این تورنمنت محسوب می شوند
بعید نیست زوج کمال کامیابی نیا و سینا اسدبیگی در ترکیب حاضر شوند و رفیعی در بازگشت به ترکیب اصلی در کنار صادقی به دنبال بازیسازی برای ترابی و لوکادیا باشند و محمد عمری از ترکیب خارج شود.
علیرضا بیرانوند در اکثر بازی‌های قبلی این تیم نشان کاپیتانی را بر بازو داشت، اما با ماندن کامیابی نیا در ترکیب اصلی باید پشت سر او وارد زمین مسابقه شود.
مدیرکل سیاست گذاری و توسعه اشتغال وزارت کار گفت: راه‌اندازی مراکز کاریابی و مشاوره کارآفرینی نوجوانان از جمله کارویژه‌هایی است که می‌توان به طور اختصاصی برای سنین ۱۵ تا ۱۸ سال ایجاد کرد.
کمال کامیابی نیا با توجه به سیستم تازه یحیی گل محمدی در بازی با آلومینیوم روی نیمکت نشست.
خطیب نماز جمعه تهران با بیان اینکه جهاد اکبر مقاومت می‌خواهد تا انسان به پیروزی برسد،گفت: تنها راه کامیابی و موفقیت مقاومت و استقامت است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ