معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی و رئیس مرکز اطلاعات مالی در نامه ای به مدیرعامل بانک گردشگری، از حمایت و مشارکت در برگزاری دوره آموزشی بین المللی سه روزه مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم تقدیر و تشکر کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون امور بانوان وزارت ورزش و جوانان از وارد شدن نام فدراسیون نجات غریق و غواصی به فهرست تقدیر از مدال آوران خبر داد.
وزارت اطلاعات در بیانیه‌ای برخورد اخیر دولت آلبانی با تروریست‌ها را قابل تقدیر دانست و اعلام کرد: جمهوری اسلامی ایران تعقیب تروریست‌ها در خارج از مرز‌های خود را به‌صورت جدی در دستور کار خود دارد.
۲۲۰ نماینده مجلس شورای اسلامی با صدور بیانیه‌ای خطاب به رئیس‌جمهور از اقدامات وزارت نفت تقدیر کردند.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، برای سپری کردن تعطیلاتش راهی مصر شده و وزارت گردشگری این کشور جایزه‌ای را به او اهدا کرده است.
طی برنامه‌ای در وزارت میراث فرهنگی و همزمان با هفته موزه‌ها و میراث فرهنگی، از مدیران برخی از بناهای تاریخی و یگان حفاظت از میراث فرهنگی تجلیل شد.
کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی از وزارت فرهنگ و ارشاد و برگزار کنندگان سی و چهارمین دوره از نمایشگاه کتاب تهران تقدیر کرد.
فاطمی امین در پیامی از همه فعالان صنعتی، معدنی، تجاری، کارآفرینان و کارگران، مدیران و کارکنان وزارت صمت در دوره ۲۰ماهه تصدی وزارت صنعت، معدن و تجارت تقدیر و تشکر کرد.
حسین شریعتمداری مدیرمسئول کیهان نوشت: اگرچه در مصاحبه یادشده بر «قابل تقدیر» بودن بیانیه وزارت کشور تاکید شده بود، ولی با توجه به شناختی که از آقای وحیدی برادر مومن و فداکار خویش دارم و طی چند دهه اخیر بار‌ها شاهد اقدامات ایثارگرانه ایشان بوده‌ام، اشاره به این نکته که بیانیه یادشده «دوپهلو به نظر می‌رسد»! شایسته نبود، ضمن آن که دور از انصاف نیز بود. بایسته آن بود و خداپسندانه نیز، که تلاش ایشان و همکاران محترمشان را پاس می‌داشتم. از این روی، خاضعانه از ایشان و همکاران محترمشان پوزش می‌خواهم و امید آن که خدای مهربان نیز عذرم را بپذیرد.
بر اساس اعلام وزارت ارتباطات از مشاور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در امور ایثارگران تقدیر شد.
وزیر خارجه آمریکا با تقدیر از فعالیت دو ساله ند پرایس بعنوان سخنگوی وزارت خارجه کشورش گفت که برای مردم آمریکا و سراسر جهان، ند پرایس اغلب چهره و صدای سیاست خارجی ایالات متحده بوده که فعالیت خود را بصورت حرفه‌ای انجام داده است.
رئیس کمیته ملی المپیک و معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان از پدر سه شهید ورزشکار عیادت کردند.
در آیین تجلیل از فعالان پیشتاز اقتصاد ایران که با حضور دکتر مخبر معاون اول رئیس جمهور و خاندوزی وزیر اقتصاد برگزار شد، از مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران به‌عنوان یکی از فعالان پیشتاز اقتصاد ایران در سامانه "تراز" وزارت اقتصاد و دارایی تقدیر شد.
​معاون بانک، بیمه و شرکت‌های دولتی وزارت امور اقتصادی و دارایی گفت: تلاش بانک صادرات برای تسهیل دسترسی و پر سرعت خدمات بانکی به مردم مورد تایید و تقدیر وزارت اقتصاد و امور دارایی است.
نماینده وزیر آموزش و پرورش در پروژه شاد ضمن بازدید از مرکز تخصصی مانیتورینگ این اپلیکیشن گفت: یکی از این نمونه‌ها «مسابقه ماه مجلس» است که جریان یادگیری را در قالب گیم پیش می‌برد.
وزارت خارجه چین از اظهارات اخیر رئیس جمهور روسیه در موضوع تایوان قدردانی کرد.
به مناسبت روز آمار و برنامه‌ریزی و با حضور معاون اول رئیس‌جمهور، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به‌عنوان یکی از دستگاه‌های برتر آمار و برنامه‌ریزی معرفی و از آن تقدیر شد.
از جمله دستاور‌دهای مهم کشورمان در فرهنگ ترافیکی، باز کردن راه برای خودرو‌های امدادی است؛ اتفاقی شایسته تقدیر که حالا مدتی‌ است تحت تاثیر آسیب‌های شکل گرفته در بطن جامعه قرار گرفته و به باور برخی کاربران شبکه‌های اجتماعی، بعید نیست به نابودی آنچه با زحمت و در سایه آموزش‌های فراوان به دست آمده، منجر شود.
از جمله دستاور‌دهای مهم کشورمان در فرهنگ ترافیکی، بازکردن راه برای خودرو‌های امدادی است؛ اتفاقی شایسته تقدیر که حالا مدتی‌ است تحت تاثیر آسیب‌های شکل گرفته در بطن جامعه قرار گرفته و به باور برخی کاربران شبکه‌های اجتماعی، بعید نیست به نابودی آنچه با زحمت و در سایه آموزش‌های فراوان به دست آمده، منجر شود.
از جمله دستاور‌دهای مهم کشورمان در فرهنگ ترافیکی، بازکردن راه برای خودرو‌های امدادی است. اتفاقی شایسته تقدیر که حالا مدتی‌ست تحت تاثیر آسیب‌های شکل گرفته در بطن جامعه قرار گرفته و به باور برخی کاربران شبکه‌های اجتماعی، بعید نیست به نابودی آنچه با زحمت و در سایه آموزش‌های فراوان به دست آمده، منجر شود.
وزارت کشور با صدور بیانیه ای از حضور میلیونی مردم در اجتماع بزرگ امت رسول الله (ص) و در محکومیت اغتشاشگران اخیر تقدیر کرد.
آیت الله نوری همدانی در پیامی، راهپیمایی اربعین را حفظ شعائر الهی برشمرد و از ستاد اربعین، وزارت کشور و همه نهادهای مردمی که در این مسیر تلاش کرده‌اند، تشکر کرد.
معاون امور باغبانی وزارت جهاد کشاورزی گفت: برای تحول اساسی در بخش کشاورزی، بیش از ۲۵ هزار گلخانه در کشور ایجاد شده که از این تعداد ۱۵ هزار گلخانه بر اساس برنامه اقتصاد مقاومتی بوده است.
جمهوری اسلامی ایران با ابراز خرسندی از بازگشت آرامش به عراق و با طلب مغفرت برای جان‌باختگان و آرزوی سلامت برای مجروحان، از صبر و درایت دولت و ملت عراق و درعبور از فتنه‌ای بزرگ تقدیر می‌کند.
نمایندگان مجلس در بیانیه‌ای از رئیس جمهور و وزیر کشاورزی برای برنامه‌ریزی و اقدام موثر در سال زراعی جاری و افزایش ۵۰ درصدی تولید گندم قدردانی کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ