استفاده از نقدینگی موجود در اقتصاد با بسترسازی مناسب از طریق ابزار‌های نوین بازار سرمایه و تکیه بر تامین مالی پروژه‌ای، علاوه بر هدایت نقدینگی به سمت تولید موجبات مشارکت حداکثری مردم در اقتصاد نیز فراهم خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تجهیزات و کمبودهای آن از مواردی بود که در جریان بازدید دبیرکل کمیته ملی المپیک از اردوی تیم ملی تیروکمان مطرح شد.
جلال علی‌محمدی اگر نگوییم بهترین که یکی از بهترین فصول حرفه‌ای خود را در لیگ بیست و دوم سپری کرد.
نشست «بررسی تحلیلی تأمین مالی نوآوری و فناوری از بازار سرمایه؛ ظرفیت‌ها و فرصت‌ها» در رویداد فینوتکس با حضور مدیرعامل فرابورس ایران برگزار شد.
وزیر اقتصاد گفت: دبیرخانه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران سه قوه برای رفع دغدغه رهبر معظم انقلاب متنی را به عنوان پیش‌نویس اصلاح ساختار بودجه‌ریزی در کشور تنظیم کرده است.
رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب می‌گوید: غصه و اندوه حضرت آقا برای مردم، آقا را پیر کرده است. چه در دولت‌های قبلی و چه حالا مسئولین درجه یک که می‌آیند خدمت ایشان سراغ ندارم که در جلسه‌ای سفارش مردم و معیشت مردم را نکرده باشند. مهم‌ترین دغدغه ایشان رسیدگی به مردم، بالاخص نیازمندان و افراد آسیب‌پذیر است.
یولیان ناگلزمان این روزها کارهای تجاری خود را با جدیت بیشتری دنبال می کند.
حسن رسولی فعال سیاسی اصلاح‌طلب می‌گوید: حیاتِ یک سال و چند ماههِ دولت رئیسی نشان داد، حاکمیت یک دست نه تنها علاج درد نیست، بلکه بحران‌های عدیده‌ای را علاوه بر بحران‌های فعلی پیش روی مردم و کشور قرار داد تا امروز به وضعیتی دچار شده‌ایم که دغدغه مردم «سفره حداقلی» شده است.
رئیس فدراسیون تکواندو با تشریح مسائل مطرح شده در دیدارش با وزیر ورزش و جوانان گفت: نشست خوبی با آقای سجادی داشتیم و دغدغه اهالی تکواندو را به ایشان منتقل کردم.
رییس فدراسیون فوتبال اعلام کرد که احسان اصولی به کار خود در فدراسیون و هیئت فوتبال استان خراسان رضوی ادامه خواهد داد.
تمرینات تیم ملی فوتبال ساحلی ایران اینرزوها به طور جدی در زمین ساحلی بوشهر ادامه دارد.
دایی در اعتراضات اخیر در ایران حمایتش را از مردم نشان داد، نسبت به مرگ مهسا امینی بی‌تفاوت نبود، بعد در داستان مرگ دانش‌آموز اردبیلی با بیان یکی، دو مطلب فضای خبرسازی را ایجاد کرد و نهایتا هم که بحث منجر به پلمب گالری جواهرات همسرش، سروصدای زیادی به راه انداخت. اگرچه رسانه‌های وابسته به طیفی خاص در تلاش بوده‌اند تا در یکی، دو هفته اخیر با علی دایی به شکلی متفاوت رفتار کرده و به‌نوعی با او تسویه کنند، ولی دایی در مراسم ختم کریم باوی حضوری پررنگ داشت تا نشان دهد جوسازی‌های اخیر چندان تأثیری بر روحیه او نداشته است.
دو روز پیش از دیدار فرانسه و مراکش، غیبت اورلین شوامنی و دایو اوپامکانو در تمرین امروز خروس‌ها فرانسه را نگران کرده است.
آرژانتین در آستانه بازی حساس یک‌چهارم نهایی مقابل هلند نگران آمادگی هافبک خود رودریگو دی‌پل است.
مشهد ـ نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: در نخستین روزهای اغتشاشات که مناطق مرکزی مشهد در معرض ناآرامی‌های معاندان قرار گرفته بود، با ورود بسیجیان دغدغه اصلی ما دفاع از امنیت مردم رفع شد.
بازگشت بیرانوند به تمرینات گروهی و همچنین عملکرد خوب حسینی در بازی مقابل ولز، کار کیروش را برای انتخاب گلر اصلی در بازی مقابل آمریکا سخت کرده است.
بازگشت بیرانوند به تمرینات گروهی و همچنین عملکرد خوب حسینی در بازی مقابل ولز، کار کیروش را برای انتخاب گلر اصلی در بازی مقابل آمریکا سخت کرده است.
ریکاردو ساپینتو سعی دارد به بهترین شکل نفرات خود را برای شروع مجدد لیگ برتر آماده کند.
سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان اعضای تیمش را به دو مدت دو هفته مرخص کرد.
سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان اعضای تیمش را به دو مدت دو هفته مرخص کرد.
تحولاتی که این روز‌ها نه فقط در پهنه عمومی کشور، بلکه در سطح جهان شامل آن هستیم، مقوله فراتر از مطالبات زنان است. اگرچه سوژه اصلی موضوع اصلی در این رخداد مرگ دردناک مهسا امینی یک دختر ایرانی است، از سوی دیگر زنان نیز حضور چشمگیری در صحنه دارند و شعار‌هایی نیز با موضوع مطالبات زنان طرح می‌شود، اما به نظر می‌رسد موضوع اصلی به رسمیت شناخته شدن زندگی برای همه مردم ایران است که از حنجره جوانان بیان می‌شود.
باشگاه پرسپولیس مشکل محل تمرین جایگزین این تیم را برای فصل سرما برطرف کرد.
رئیس جمهور با اشاره به دغدغه رهبر معظم انقلاب مبنی بر لزوم کاهش تورم تاکید کرد: همه دستگاه‌های اجرایی با تمام توان برنامه‌های مصوب را برای کاهش هر چه بیشتر نرخ تورم به کار گیرند.
وزیر راه و شهرسازی گفت: بیان دغدغه های رهبر انقلاب در بخش مسکن، مسئولیت ما را بیشتر کرد.
وزیر راه و شهرسازی در رابطه با سخنان رهبر انقلاب در خصوص اینکه در امر مسکن عقب هستیم، گفت: دغدغه رهبری یک فرمان است ما به‌دنبال اجرای تعهدات خود هستیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ