در آن لحظه فقط به نجات جان آن کودک فکر می‌کردم اصلا به این فکر نکردم که فوتبالیست هستم و ممکن است کارم آسیب ببیند...
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی ستاد انتخاب کشور گفت: یک روز مانده به پایان نام نویسی‌ها، ۳۵۶۱۳ نفر موفق به پیش‌ثبت نام در انتخابات مجلس شورای اسلامی شده اند.
سخنگوی ستاد انتخاب کشور گفت: یک روز مانده به پایان نام نویسی‌ها، ۳۵۶۱۳ نفر موفق به پیش‌ثبت نام در انتخابات مجلس شورای اسلامی شده اند.
سرمربی تیم ملی کاراته بانوان با اعلام پایان حضور پگاه زنگنه در کادر فنی تیم ملی گفت: او سلسله‌مراتب را رعایت نمی کرد و از فردی در فدراسیون دستور می‌گرفت.
با درخواست ژاوی همه ملی‌پوشان بارسلونا جز یک نفر بعد از پشت سر گذاشتن تست های پزشکی از فردا با این تمرین خواهند کرد.
ماجرای بازداشت، برگزاری دادگاه جنجالی و اعدام خسرو گلسرخی و کرامت‌الله دانشیان یکی از فرازهای مهم تاریخ پهلوی دوم است، گلسرخی و کرامت دانشیان به اتهام تلاش برای ربودن ولیعهد و خانواده سلطنتی اعدام شدند. بعدها نقش یک نفر در لو رفتن و اعدام آنها پررنگ شد؛ امیر حسین فطانت.
همه نیمکت‌نشینان پرسپولیس سرپا منتظر سوت پایان و آغاز جشن بودند.
یک مرد در ایالت جورجیا روز پنجشنبه در روستایی در جنوب این ایالت به دو تن از بستگان خود و مدیر رستوران فست فود شلیک کرد و سپس خودکشی کرد.
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از درگیری دسته جمعی در بوستانی در محله سلیمانیه که منجر به فوت یک نفر شد خبر داد و گفت: در این خصوص ۷ نفر دستگیر شدند.
سمنان- مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان بابیان اینکه طی تعطیلات پایان هفته در محورهای مواصلاتی استان ۱۳ حادثه رانندگی رخ داده است، گفت: در مجموع حوادث یک نفر جان باخت.
وعده ایجاد یک میلیون شغل در پایان هر سال از دولت سیزدهم در حالی محقق نشد که در پایان سال ۱۴۰۱ نیز بیش از ۲.۵ میلیون نفر به خیل بیکاران ایران اضافه شده است. در تابستان و پاییز سال گذشته، نرخ بیکاری روندی نزولی داشت و حتی در کانال ۸ درصدی (به گفته مرکز آمار) حرکت می‌کرد. اما در پایان سال گذشته، نرخ بیکاری در آستانه دو رقمی شدن قرار گرفته است.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از وقوع دو حادثه در خصوص چهارشنبه پایان سال در ساعت گذشته خبر داد و گفت: دو نفر در جریان یکی از این حوادث مصدوم شدند.
یک سال از جنگ روسیه علیه اوکراین می‌گذرد و این نزاع باعث بروز تغییرات عمیقی در اروپا شده است. تلفات ده‌ها هزار نفر بوده و کماکان در حال افزایش است میلیون‌ها اوکراینی پناهنده شده و روسیه مرتکب جنایات جنگی متعددی شده است. روسیه اکنون زیرساخت‌های غیرنظامی حیاتی را هدف قرار می‌دهد که خود مصداق جنایت جنگی است.
سمنان- مدیرکل دادگستری سمنان بابیان اینکه از ابتدای سال جاری تا پایان دی ماه بالغ بر هزار نفر از ندامتگاه‌های استان آزاد شدند، گفت: آزادی این تعداد با اعمال ارفاق‌های قانونی بوده است.
چقدر خوب است یک نفر بداند وقت رفتنش فرا رسیده تا خودش از مواهب جایگاهی که دارد دل بکند و محترمانه برود.
یک شوت تماشایی به زیر طاق دروازه اوترخت به طلسم گل نزدن ملی‌پوش ایرانی فاینورد پایان داد.
رسیدگی به این پرونده از آبان سال ۱۴۰۰ با گزارش یک درگیری خونین در خیابان بنی‌هاشم به پلیس آغاز شد. پس از آن مأموران کلانتری ۱۲۰ سیدخندان به محل اعزام شدند و مشخص شد درگیری میان چند نفر بر سر جای پارک خودرو رخ داده و جوان ۳۲ ساله‌ای به نام هادی نیز بشدت مجروح و ضارب نیز متواری شده است.
رئیس سازمان سواد آموزی گفت: تعداد بی سوادان مطلق یک میلیون و هفتصد هزار نفر و نوسوادان یا افرادی که تنها تا دوره ابتدایی تحصیل کرده‌اند؛ دو میلیون و پنجاه هزار نفر است.
پنج میلیون نفر برای شرکت در جشن قهرمانی تیم ملی آرژانتین در جام جهانی راهی خیابان‌های بوئنوس آیرس شدند.
ثبت نام انتخابات ریاست فدراسیون شمشیربازی به پایان رسید و تنها یک نفر کاندیدای این پست شد.
جام جهانی از نظر تعداد باز‌ی‌ها به میانه راه رسید و از امروز به بعد هر لحظه به پایان جام نزدیک می شویم.
در پایان نهمین روز نام نویسی از کاندیداهای انتخابات کمیته ملی پارالمپیک، تعداد نامزدهای متقاضی حضور در این انتخابات به ۱۲ نفر افزایش یافت.
پس از پایان یک مسابقه فوتبال در اندونزی و به دلیل هجوم هواداران، ۱۷۴ نفر کشته و حدود ۲۰۰ نفر زخمی شدند.
پس از پایان یک مسابقه فوتبال در اندونزی و به دلیل هجوم هواداران، حداقل ۱۲۷ نفر کشته و حدود ۲۰۰ نفر زخمی شدند.
یک کارشناس و کنشگر حوزه دیجیتال، گفت: «نباید تغییرات را این‌گونه نگاه کنیم که گویی امروز ایجاد شده است، این‌گونه نیست که فکر کنیم یک نفر برای خود در جایی نشسته و تصمیم گرفته که مردم را اذیت کند، نه برای این‌ها مصوباتی وجود دارد که در مصاحبه‌های آقای فیروزآبادی، دبیر شورای عالی فضای مجازی، نیز آمده است. اتفاقی که الان رخ داده این است که براساس همان سیاست‌گذاری‌های کلان قرار بوده از نقطه a حرکت کنیم و به نقطه d برسیم و این فاصله‌ای که قرار است حرکت کنید، شما نیاز دارید به اینکه نقطه b و c را هم رد کنید؛ پس باید زیرساخت آماده کنید».

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ